Polygon (MATIC)، پروژه Ethereum L2، طی هفت روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت آن بوده است. این پروژه بسیار مورد توجه گاو نر قرار گرفت و تنها در یک هفته بیش از 14 درصد افزایش یافت.

Polygon که در حال حاضر بر اساس ارزش بازار در رتبه یازدهم قرار دارد، هفته شلوغی را پشت سر گذاشته است. PolygonDAO قراردادها و مشارکت های خود را برای گسترش دامنه پروژه بسته است. این ممکن است عامل اصلی افزایش بیش از 14 درصدی آن باشد.

مطالب مرتبط: آیا قیمت بیت کوین از مقاومت روند نزولی خارج شده است؟ تجزیه و تحلیل BTCUSD 6 اکتبر 2022

با این حال، مشخص نیست که آیا این توکن در روزهای آینده مقاومت 0.85 دلاری خود را خواهد شکست. در زمان نگارش، MATIC با 0.66 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 0.83 دلار معامله می شود.

شک با وجود سود 7 روزه

با وجود ثبت افزایش خیره کننده 14 درصدی در ارزش، هنوز تردیدهایی در مورد جهت گیری بعدی قیمت پروژه وجود دارد. در ساعات اولیه امروز، سکه در برابر BTC و ETH تقویت شد. MATIC به ترتیب 1.45% و 0.39% افزایش در برابر هر دو ارز ثبت کرد. همچنین با 0.8462 دلار معامله شد که نسبت به قیمت 24 ساعته گذشته 0.70 درصد افزایش داشت.

قیمت MATIC روی هر دو خط 9 و 20 میانگین متحرک نمایی (EMA) حرکت کرده است. این در نمودار روزانه برای جفت MATIC/USDT قابل توجه است. با این حال، در مورد EMA ها، 9 EMA به تازگی یک کراس اوور صعودی بالاتر از 20 EMA ایجاد کرده است. این متقاطع ممکن است نشان دهنده یک روند صعودی مداوم برای توکن باشد.

با این حال، معامله‌گران باید محتاط باشند، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که قیمت MATIC یک سطح بالای محلی ایجاد کرده است. به نظر می رسد که خط شاخص قدرت نسبی به سمت پایین شیب داشته باشد که نشان می دهد قیمت ها به سطح فروش بیش از حد کاهش یافته است. یکی دیگر از تحلیل بر اساس اندیکاتور این است که حجم فروش سکه اخیرا از حجم خرید پیشی گرفته است. این نشان می دهد که افزایش فراتر از EMA ها موقتی خواهد بود و نشان دهنده احساسات نزولی خواهد بود.

قیمت MATIC در حال حاضر 0.8336 دلار معامله می شود. | نمودار قیمت MATICUSD از TradingView.com

مشارکت های Polygon روند صعودی خود را حفظ می کند

Polygon چندین شراکت جدید را در چند هفته گذشته اعلام کرده است که به افزایش ارزش آن کمک کرده است. یکی از قابل توجه ترین آن است مشارکت انحصاری با رابین هود، یک کارگزار برتر ارزهای دیجیتال. این همکاری باعث شد که Polygon به اولین بلاک چینی تبدیل شود که در کیف پول وب 3 تازه راه اندازی شده این کارگزار پشتیبانی می شود.

پس از راه اندازی، به 10000 کاربر iOS اجازه دسترسی به نسخه بتا کیف پول داده شد. این تعداد فقط 10 درصد از کل کاربرانی بود که در ماه می در لیست انتظار ثبت نام کردند. هدف اصلی Robinhood از انتخاب Polygon این است که به کاربران خود بهترین تجربه معاملاتی ممکن را ارائه دهد. این شرکت مقیاس پذیری، سرعت و هزینه های شبکه ارزان این فناوری را دلایل اصلی تصمیم خود ذکر کرد.

مطالب مرتبط: تجارت واش بر حجم بیت کوین تسلط دارد، این برای قیمت چه معنایی دارد؟

علاوه بر این، اخیراً Polygon در توییتر اعلام کرد که آنها Halborn Security را استخدام کرده بودند تا یک ممیزی امنیتی برای آنها انجام دهد. Halborn Security یک شرکت امنیتی معتبر است که ممیزی های هک اخلاقی را برای شرکت های بلاک چین در سراسر جهان انجام می دهد. تیم هالبورن هشت هفته فرصت دارد تا این کار را انجام دهد. آنها همچنین با دو مهندس امنیت تمام وقت کارکشته کار خواهند کرد که در هک قراردادهای هوشمند پیشرفته، تست نفوذ و پروتکل های بلاک چین به خوبی مسلط هستند.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر