چگونه آلتکوین بزرگ بعدی را قبل از پمپاژ پیدا کنیم

به ما بپیوندید تا بهترین راه برای یافتن آلتکوین های بزرگ بعدی قبل از پمپاژ و آنچه که هر معامله گر باید در حال حاضر انجام دهد را مورد بحث قرار می دهیم.

در قسمت این هفته از گفتگوهای بازارکوین تلگراف از لارک دیویس استقبال می کند که از سال 2017 به طور جدی در دنیای ارزهای دیجیتال شرکت داشته است. او یک بیت کوین است (بیت کوین)، سرمایه گذار کریپتو و سهام و دارای بیش از 1 میلیون دنبال کننده در توییتر و بیش از 470000 مشترک یوتیوب است.

در گفت‌وگوی امروز با دیویس، ابتدا با یافتن چگونگی ورود او به کریپتو و اینکه چرا هنوز عمیقاً علاقه مند است، با او کمی بیشتر آشنا می‌شویم. پاسخ ممکن است آنطور که شما فکر می کنید ساده یا متعارف نباشد.

دیویس با سال‌ها تجربه در فضای کریپتو، مطمئناً معیارهای ارزیابی برای تعیین اینکه کدام آلت‌کوین‌ها می‌توانند آن را بزرگ کنند و با پادشاهان این فضا اجرا کنند، مانند اتر (Ether) دارد.ETH) و BTC. ما جزئیات آنچه را که او هنگام تجزیه و تحلیل آلتکوین ها و یافتن آن جواهرات پنهان جستجو می کند، دریافت می کنیم.

بیت کوین ممکن است در سال 2023 به بالاترین حد خود نرسد، حداقل در حال حاضر بعید به نظر می رسد، اما ممکن است برخی رویدادها یا کاتالیزورهای مهمی وجود داشته باشد که بتواند آن را در یک مسیر صعودی سوق دهد و زمینه را برای همه چیز جدید فراهم کند. اوج های زمانی ما نظر دیویس را در مورد اینکه این رویدادها ممکن است چه باشد و هدف قیمتی او برای سال های 2023 و 2024 چقدر است، دریافت می کنیم.

در نهایت، ما در مورد مهمترین چیزهایی که در حال حاضر در کریپتو اتفاق می‌افتد، بحث می‌کنیم، چه مقررات، دعوا، توسعه یا آزمایش‌ها در این فضا، دیویس نظر صادقانه‌اش را به ما می‌دهد. ما همچنین از او می‌پرسیم که هر سرمایه‌گذار جدید و باتجربه ارز دیجیتال باید در این بازار فعلی چه کار کند. شما نمی خواهید آن را از دست بدهید!

ما همه اینها و موارد دیگر را پوشش می دهیم، پس حتما تا انتها با ما همراه باشید. Market Talks هر پنجشنبه پخش می شود. هر هفته، مصاحبه‌هایی با برخی از تأثیرگذارترین و الهام‌بخش‌ترین افراد صنعت کریپتو و بلاک چین ارائه می‌شود. بنابراین، سر به سمت صفحه YouTube Markets & Research Cointelegraph و دکمه‌های لایک و اشتراک را برای همه ویدیوها و به‌روزرسانی‌های آینده ما بشکنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس