مایکل سایلر گفت ورشکستگی بازیکنان ارزهای ارز دیجیتال که زمانی پرمخاطب بود «دردناک» اما مفید است، اما نظارت بر صنعت همچنان مورد نیاز است.

کریپتو برای «بزرگ شدن» به «نظارت بزرگسالان» و آشفتگی نیاز دارد - بنیانگذار Microstrategy


به گفته مایکل سایلر، یکی از بنیانگذاران Microstrategy، ورشکستگی های پرمخاطب کریپتو و ریزش شدید قیمت، شرارت های ضروری برای کمک به رشد صنعت هستند، در حالی که مقررات بیشتر ضروری است.

در 3 فوریه مصاحبه در Squawk on the Street از CNBC، سیلور در مورد پتانسیل نظر داد مقررات ارز دیجیتال ورودی ایالات متحده پس از ورشکستگی FTX، گفت:

فروپاشی کریپتو در کوتاه مدت دردناک بود، اما در دراز مدت برای رشد صنعت ضروری است.

او اضافه کرد که این صنعت “ایده های خوبی دارد” – به معنای بیت کوین (بیت کوین) شبکه لایتنینگ – اما برخی از آنها را در فضا اضافه کرد “آن ایده های خوب را به شیوه ای غیرمسئولانه اجرا کرد.”

سیلور گفت که فضای کریپتو نیاز به جهت‌گیری از سوی نهادهایی دارد که مدت‌ها در بازارهای مالی سنتی دخیل بوده‌اند و ورودی‌های تنظیم‌کننده‌ها – به‌ویژه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC).

“چی [the industry] نیاز به نظارت بزرگسالان است. برای ورود به صنعت به گلدمن ساکس و مورگان استنلی و بلک راک نیاز دارد. این نیاز به دستورالعمل های روشن از جانب کنگره دارد. این به قوانین شفاف راه از سوی کمیسیون SEC نیاز دارد.»

به گفته سیلور، این «فروپاشی» بسیاری را در مورد ارزهای دیجیتال آموزش داد و در عین حال نشان داد که «زمان آن فرا رسیده است که جهان چارچوبی سازنده و شفاف برای دارایی‌های دیجیتال ارائه کند» تا سیستم مالی بتواند «به قرن بیست و یکم» حرکت کند.

سایلر در مورد انتقاد مانگر از ارز دیجیتال

سیلور همچنین به انتقادات وارد شده توسط چارلی مانگر، معاون بیمه و شرکت سرمایه گذاری برکشایر هاتاوی پاسخ داد و گفت که این کهنه کار سرمایه گذاری 99 ساله باید برای مطالعه بیت کوین وقت بگذارد.

در 1 فوریه، مانگر به آن ارز دیجیتال نظر داد “نه یک ارز، نه یک کالا و نه یک امنیت” در عوض آن را “قمار” می نامد و معتقد است که ایالات متحده باید “بدیهی” قوانینی برای ممنوعیت ارز های دیجیتال وضع کند.

مربوط: نقد و بررسی فیلم: “انسان B” یک سفر شخصی با بیت کوین را نشان می دهد

Saylor قبول کرد که انتقادات ارز دیجیتال Mungers «کاملاً خاموش» نیست، اما «10000 توکن ارز دیجیتال وجود دارد که قمار نمی‌کنند» و افزود:

چارلی و سایر منتقدان، آن‌ها اعضای نخبگان غربی هستند و دائماً در مورد بیت‌کوین نظر خود را تشویق می‌کنند و وقت مطالعه آن را نداشته‌اند.»

او اضافه کرد که اگر مانگر 100 ساعت را صرف مطالعه بیت کوین کند، در آن صورت او نسبت به بیت کوین خوش بین تر از من خواهد بود.

سیلور به بازارهای نوظهوری مانند لبنان، آرژانتین و نیجریه اشاره کرد نرخ بالای استفاده از کریپتو و از مواردی از پوشش تورمی گرفته تا حواله‌ها استفاده کنید.

من واقعاً هرگز کسی را ندیده ام […] که مدتی را صرف فکر کردن در مورد آن کرد که در مورد بیت کوین مشتاق نبود.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر