کمیسر پلیس هند نسبت به کلاهبرداری های ارز دیجیتال هشدار عمومی صادر می کند

به نمایندگی از پلیس شهر حیدرآباد، ادل. کمیسر Shikha Goel از شهروندان هندی خواست که فقط از طریق بازیگران مشهور و باسابقه در این زمینه در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

گوئل روش‌های مختلفی را که به طور فعال توسط کلاهبرداران برای فریب سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود، مانند فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرسود، نقل و انتقالات بانکی غیرقانونی و ارزهای دیجیتال برجسته کرد. گوئل با اذعان به رشد کاربران کریپتو هند، افزود:

“آنها [fraudsters] از شما بخواهد که جزئیات ارز دیجیتال خود را به اشتراک بگذارید. و هنگامی که آن را در کیف خود بگذارید، آنگاه پول برداشته می شود.

پس از ساده کردن کلاهبرداری مفصل در یک جمله، گوئل همچنین تاکید کرد که شانزده مورد از این قبیل مربوط به ارزهای دیجیتال ثبت شده است.

کمیسر اضافی پلیس شیخا گوئل در رویدادی که توسط پلیس شهری حیدرآباد هند برگزار شد به شهروندان هندی در مورد افزایش جرایم سایبری هشدار داد و پیشنهاد کرد ارزهای دیجیتال را به کیف پول‌های خصوصی غیرمجاز منتقل نکنند.

به عنوان یک هشدار منصفانه به سرمایه گذاران کریپتو هند، کمیسیونر گفت:

“اگر می خواهید از ارزهای دیجیتال استفاده کنید یا روی آن سرمایه گذاری کنید، لطفا فقط به بازیکنان مشهور و باسابقه در این زمینه مراجعه کنید.”

گوئل در گفتگو با اخبار محلی هندو فاش کرد که 14 مورد از 16 مورد کلاهبرداری ارز دیجیتال مستقیماً به سرمایه گذاری و تجارت مرتبط بوده است. به طور معمول، کلاهبرداران قربانیان را متقاعد می کنند تا ارزهای دیجیتال خریداری شده خود را برای سود بیشتر منتقل کنند، که به گفته Goel:

مردم به دلیل طمع خود برای بازدهی بالاتر در مقابل سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، 3.45 کرور روپیه (تقریباً 458000 دلار) فریب خورده اند.

زمانی که فریب خوردید، به بن بست رسیده است. پول مجازی هرگز قابل ردیابی نیست و به صاحب اصلی بازگردانده می شود.»

مربوط: دولت ایالتی هند به استارت آپ های بلاک چین وب 2.0 و وب 3.0 اعتبار می دهد

دولت ایالتی تلانگانا همچنین با راه‌اندازی برنامه شتاب‌دهنده بلاک چین هند برای پرورش استارت‌آپ‌ها و توسعه‌دهندگان بلاک چین در مراحل اولیه وب 2.0 و وب 3.0، تلاش‌های بلاک چین را رهبری می‌کند.

راما دوی لانکا، مدیر فناوری نوظهور دولت تلانگانا، در صحبت با کوین تلگراف، علاقه خود را به استفاده از فناوری بلاک چین برای حل مشکلات دنیای واقعی به اشتراک گذاشت و افزود:

دولت تلانگانا به ارائه چارچوب قانونی لازم برای فعال کردن و ارتقای رشد بلاک چین کمک خواهد کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس