یک کوانت توضیح می‌دهد که چگونه می‌تواند برای بیت کوین در سه ماهه سوم سال 2024 افزایش یابد، زیرا فشار فروش ماینرها از بین رفته است.

به نظر می رسد استخراج کنندگان بیت کوین فروش خود را متوقف کرده اند

در یک کریپتوQuant Quicktake پستیک تحلیلگر درباره چگونگی رفع نگرانی‌های فشار فروش از سوی ماینرها به تازگی صحبت کرده است. در اینجا دو شاخص روی زنجیره تمرکز وجود دارد.

خواندن مرتبط

اولین مورد از اینها “ماینر به معاملات مبادله“، که همانطور که از نامش پیداست، تعداد کل تراکنش هایی را که از کیف پول های مربوط به ماینرها به کیف پول های وابسته به صرافی می روند، پیگیری می کند.

وقتی ارزش این معیار بالا باشد، به این معنی است که ماینرها تعداد زیادی سپرده در صرافی ها می گذارند. به طور کلی، دلیل اصلی این که چرا این اعتباردهنده های زنجیره ای ممکن است سکه های خود را به این نهادهای متمرکز منتقل کنند، برای اهداف مرتبط با فروش است.

به این ترتیب، این نوع روند می تواند پیامدهای نزولی بالقوه ای برای بازار داشته باشد. از سوی دیگر، مقادیر پایین اندیکاتور می‌تواند برای دارایی خنثی یا صعودی باشد، زیرا به این معنی است که استخراج‌کنندگان احتمالاً در هیچ فروش از طریق این پلتفرم‌ها شرکت نمی‌کنند.

اکنون، در اینجا نموداری وجود دارد که روند تراکنش‌های استخراج بیت کوین به مبادلات را در یک سال گذشته نشان می‌دهد:

به نظر می رسد ارزش نشانگر اخیراً یک افت شدید را ثبت کرده است | منبع: کریپتوQuant

همانطور که در نمودار بالا قابل مشاهده است، ماینر بیت کوین به تراکنش های مبادله ای بین اواخر سال 2023 تا پایان آوریل سال جاری در حال افزایش بوده است. این روند صعودی در متریک زمانی رخ داد که قیمت خود ارز دیجیتال در حال افزایش بود.

به نظر می رسد که معدنچیان تجمع را به عنوان یک فرصت خروج می دیدند، زیرا با افزایش قیمت به تدریج فشار فروش خود را افزایش دادند. بالاترین رکورد جدید (ATH).

با این حال، همچنین آشکار است که از زمان اوج در آوریل، ارزش این شاخص کاهش بسیار سریعی را مشاهده کرده است. بنابراین، ممکن است اشتهای ماینرها برای فروش کم شده باشد.

با این حال، صرافی ها تنها راهی برای فروش ماینرها نیستند میزهای بدون نسخه (OTC). همچنین یک گزینه محبوب در میان این اعتباردهنده های زنجیره ای هستند. در زیر نموداری وجود دارد که روند موجودی کل میز OTC را نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده‌ای است که کیف پول‌های غیر صرافی و غیر ماینر را که ماینرها هنگام می‌خواهند به آن‌ها بفروشند، ردیابی می‌کند.

موجودی میز فرابورس بیت کوین
به نظر می رسد که این متریک تا همین اواخر در سطوح بالایی بوده است | منبع: کریپتوQuant

از نمودار، قابل مشاهده است که کل موجودی میز OTC کمی قبل در سطوح نسبتاً بالایی قرار داشته است، که نشان می دهد این نهادها که احتمالاً میزهای OTC هستند، تعداد زیادی سکه در اختیار داشته اند.

خواندن مرتبط

با این حال، در چند روز گذشته، این اندیکاتور کاهش شدیدی داشته است، که به طور بالقوه نشان می دهد که سکه هایی که در این کیف پول ها انباشته شده بودند، اکنون خریدار پیدا کرده اند.

بنابراین، به نظر می‌رسد که ماینرها فشار فروش خود را در صرافی‌ها کاهش داده‌اند و سکه‌هایی که منتظر فروش آن‌ها در میزهای فرابورس بودند نیز اکنون جذب شده‌اند. کوانت خاطرنشان می کند: «شرایط کافی برای ادامه روند صعودی دوباره در سه ماهه سوم سال 2024 ایجاد شده است.

قیمت بیت کوین

بیت کوین در 24 ساعت گذشته بهبودی نشان داده است زیرا قیمت دارایی اکنون به بالای 63700 دلار بازگشته است.

نمودار قیمت بیت کوین
به نظر می رسد قیمت سکه طی یکی دو روز اخیر افزایش یافته است | منبع: BTCUSD در TradingView

تصویر برجسته از Dall-E، کریپتوQuant.com، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر