BingXمحبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال اجتماعی، با تبدیل شدن به اولین صرافی ارز دیجیتال که کوپن‌های یارانه تجارت کپی را یکپارچه می‌کند، رکوردی را به نام خود ثبت کرده است. اینها برای بازپرداخت هرگونه ضرر و زیان مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. معامله گران کمتر شایسته می توانند از معاملات کپی برای تکرار خودکار موقعیت های ایجاد شده و نگهداری شده توسط سرمایه گذاران فعال تر استفاده کنند.

طبق گزارش آنها، BingX هر گونه ضرر در تراکنش کپی را تا زمانی که کاربر کوپن‌های یارانه تجارت کپی را فعال کند (در نام کارت و کوپن) پوشش خواهد داد. این کوپن به عنوان یک شبکه ایمنی عمل می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از دست دادن پول به موقعیت های ارزهای محبوب مانند BTC، ETH، MATIC، LUNC، OP، STG، PSG، ADA، SHIB، DOGE، CHZ و IDO بپیوندند و از آن خارج شوند.

کاربران می توانند بالاتر از سطح توانایی خود معامله کنند، در حالی که معامله گران با تجربه تر این پتانسیل را دارند که با کمک به معامله گران کپی سود بیشتری کسب کنند. BingX، مؤثرترین صرافی تجارت اجتماعی بازار، محیط وسیعی را برای معامله‌گران و دستگاه‌های کپی فراهم می‌کند تا گرد هم آیند، ارتباط برقرار کنند و درآمد ایجاد کنند.

BingX یک صرافی ارز دیجیتال اجتماعی است که در سال 2018 تأسیس شد. در حال حاضر به بیش از 3 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور خدمات ارائه می دهد و خدمات معاملاتی نقطه ای، آتی و مارجین را ارائه می دهد. BingX به اعضای خود یک خط ارتباطی امن، کاربرپسند و باز با معامله گران ارز دیجیتال حرفه ای پلتفرم ارائه می دهد.

BingX به طور مداوم در حال توسعه است و اخیراً نسخه جدیدی از iOS و خود را منتشر کرده است اندروید برنامه معاملاتی موبایل جدیدترین نسخه دارای یک عملکرد جدید استاندارد آتی است که به شما امکان می دهد موقعیت فعلی معامله گر را ببینید.

تجارت کپی چگونه کار می کند؟

تجارت کپی برای عملکرد به شبکه های اجتماعی و پلت فرم های تجارت اجتماعی بستگی دارد. هنگامی که یک معامله گر موقعیتی ایجاد می کند، ممکن است این اطلاعات را به معامله گران دیگر در شبکه منتقل کند، آنها می توانند در صورت تمایل همان موقعیت را انتخاب کنند – یا سیستم های معاملاتی الگوریتمی آنها می توانند بدون مشارکت معامله گر این کار را انجام دهند.

معامله‌گر اصلی که موقعیت‌های خود را پخش می‌کند، اغلب از بازار پایه اطلاعات دارد، با این حال، معامله‌گران کپی ممکن است در این بازار خاص تجربه نداشته باشند یا در کل بازارهای مالی کاملاً جدید باشند.

گفت: “تجارت کپی محصول منحصر به فرد ما است و ما به طور مستمر برای بهبود تجربه تجارت مبتدیان تلاش می کنیم.” الویسکو کارینگتون، مدیر روابط عمومی و ارتباطات BingX. «با معرفی کوپن‌های یارانه تجارت کپی، کاربران جدید ممکن است به راحتی تکنیک‌های معاملاتی را بدون ریسک تجربه کنند. BingX می تواند با توسعه راه حل های جدید که مستقیماً به معامله گران کمک می کند، شهرت خود را در نوآوری حفظ کند.

Deep Into BingX

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که BingX همه توجه را به خود جلب می‌کند، ویژگی‌های بسیار مهمی است که ارائه می‌دهد. اساساً معاملات قراردادی ابدی و همچنین انواع گزینه های جدا شده و متقاطع را ارائه می دهد. گزینه های مشتقه در این پلت فرم شامل دارایی های دیجیتال و همچنین سایر محصولات مالی مانند فارکس، شاخص های جهانی و کالاها می شود. سرمایه گذاران و معامله گران سوداگر می توانند به همه این ابزارها دسترسی داشته باشند.

با این حال، با افزایش در دسترس بودن پلتفرم های معاملاتی دیجیتال، انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ممکن است یک شاهکار چالش برانگیز باشد. مبدل های متعددی در بازار موجود است. مبتدیان می توانند با رابط نمودار، ویژگی های پلت فرم، جفت های معاملاتی، امنیت، پشتیبانی مشتری و هزینه هایی که از جنبه های مختلف بر کیفیت مبادله تأثیر می گذارند، آشنا شوند.

BingX پس از دریافت مجوزهای نظارتی در کانادا، ایالات متحده، لیتوانی و استرالیا، و همچنین دریافت بالاترین نمره برای دارایی و امنیت تجاری از CertiK، به جامعه بازمی گردد. BingX علاوه بر این، ارزش سکه های جدید را در بالای سکه های محبوب فعلی مانند قیمت بیت کوین و اتریوم به طور منظم به روز می کند.

باید دید که کوپن یارانه تجارت کپی جدید چگونه برای مبتدیان و سرمایه گذاران واسطه در صرافی ارزهای دیجیتال کار خواهد کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر