گاوهای بیت کوین برای برنده شدن در انقضای یک میلیارد دلاری گزینه های این هفته قرار دارند، اما واکنش بازار پس از FOMC می تواند برنامه های آنها را تغییر دهد.

گاوهای بیت کوین قصد دارند با هدف برنده شدن در انقضای گزینه های 1 میلیارد دلاری این هفته، 23 هزار دلار را برای حمایت از خود برگردانند.


بیت کوین (بیت کوین) قیمت به مدت 12 روز بالای 22500 دلار معامله می شود. البته، این وضعیت می تواند تغییر کند حتی اگر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، اظهارات مثبتی در مورد اقتصاد در مطبوعات امروز پس از FOMC صادر کند.

حتی اگر تصمیم با توافق بازار مطابقت داشته باشد، بیانیه پس از جلسه باید حوزه اصلی تمرکز سرمایه گذاران باشد. مناطق خاصی که باید روی آنها تمرکز کرد، سرنخ هایی برای نشست بعدی در ماه مارس خواهند بود.

اخبار نگران کننده برای بزرگترین تتر استیبل کوین (USDT، همچنین می تواند تأثیر معنی داری بعد از a ایجاد کند گزارش بررسی ورشکستگی درجه سانتیگراد نشان داد که “قرار گرفتن در معرض تتر در نهایت به بیش از 2 میلیارد دلار افزایش یافت” در سپتامبر 2021. با این حال، مشخص نیست که آیا iFinex – ناشر Tether – متحمل ضرر شده است یا خیر. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری iFinex، قرار گرفتن در معرض درجه سانتیگراد را رد کرد و پیشنهاد کرد که ممتحن حروف اضافه را در گزارش “مخلوط” کرده است.

آیا اصلاحی قوی در بورس در پیش است؟

مدیر پورتفولیوی افسانه‌ای مایکل بری، که به عنوان یکی از سرسخت‌ترین منتقدان بحران وام مسکن در سال‌های 2007 تا 2008 شناخته می‌شود، یادداشت کوتاهی را در 1 فوریه در توییتر منتشر کرد که به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌کرد «بفروشند».

در حالی که پیام فاقد یک تز پشتیبان است، می توان نتیجه گرفت که بری انتظار یک اصلاح معنادار در بازارهای سنتی را دارد. با در نظر گرفتن همبستگی 40 روزه بین بیت کوین و شاخص S&P 500 در 75 درصد، احتمال بازگشت قیمت BTC آشکار می شود.

در نتیجه، انقضای آپشن‌های بیت کوین در این هفته در 3 فوریه، 1 میلیارد دلار می‌تواند به هر جهت ادامه یابد، زیرا فروشنده ها همچنان می‌توانند جدول را برگردانند زیرا جزر و مد در حال حاضر به نفع خریداران است.

خرس‌های بیت‌کوین کاملاً بی‌حوصله دستگیر شدند

سود باز برای انقضای گزینه های 3 فوریه 1 میلیارد دلار است، اما رقم واقعی کمتر خواهد بود زیرا فروشندگان پس از افزایش 9.6 درصدی بین 20 ژانویه و 21 ژانویه غافلگیر شدند.

گزینه های بیت کوین سود باز را برای 3 فوریه جمع می کنند. منبع: Coinglass

نسبت تماس به فروش 1.61 نشان دهنده عدم تعادل بین سود باز تماس (خرید) 640 میلیون دلاری و گزینه های فروش (فروش) 400 میلیون دلاری است.

اگر قیمت بیت کوین در ساعت 8:00 صبح UTC در 3 فوریه بالای 23000 دلار باقی بماند، کمتر از 7 میلیون دلار از این گزینه های فروش (فروش) در دسترس خواهد بود. این تفاوت به این دلیل رخ می دهد که اگر بیت کوین در زمان انقضا بالاتر از آن سطح معامله شود، حق فروش بیت کوین به قیمت 22000 یا 23000 دلار بی فایده است.

مربوط: غول خرده فروشی Pick n Pay برای پذیرش بیت کوین در 1628 فروشگاه در سراسر آفریقای جنوبی

23000 دلار بیت کوین به گاوهای نر 180 میلیون دلار سود می دهد

در زیر سه سناریوی محتمل بر اساس عملکرد قیمت فعلی آورده شده است. بسته به قیمت انقضا، تعداد قراردادهای اختیار معامله در تاریخ 3 فوریه برای ابزارهای call (bull) و put (bear) متفاوت است. عدم تعادل به نفع هر طرف سود نظری را تشکیل می دهد:

  • بین 21000 تا 22000 دلار: 2700 تماس در مقابل 10700 تماس. نتیجه خالص 165 میلیون دلار به نفع ابزارهای put (خرس) است.
  • بین 22000 تا 23000 دلار: 4400 تماس در مقابل 4200 تماس. نتیجه خالص بین گزینه های فراخوانی و قراردادی متعادل است.
  • بین 23000 تا 24000 دلار: 7800 تماس در مقابل 100 تماس. نتیجه خالص 180 میلیون دلار به نفع ابزارهای فراخوان (گاو) است.
  • بین 24000 تا 25000 دلار: 12400 تماس در مقابل 0 تماس. خریداران سود خود را به 300 میلیون دلار افزایش می دهند.

این تخمین خام، اختیار خرید مورد استفاده در شرط‌بندی‌های صعودی و گزینه‌های فروش را منحصراً در معاملات خنثی به نزولی در نظر می‌گیرد. با این حال، این ساده سازی بیش از حد، استراتژی های سرمایه گذاری پیچیده تر را نادیده می گیرد.

به عنوان مثال، یک معامله گر می توانست گزینه تماس را بفروشد و عملاً در معرض دید منفی بیت کوین بالاتر از یک قیمت خاص قرار بگیرد، اما متأسفانه، هیچ راه آسانی برای تخمین این اثر وجود ندارد.

در اصل، خرس‌های بیت‌کوین باید قیمت را در 3 فوریه به زیر 22000 دلار برسانند تا جدول را برگردانند و سود 165 میلیون دلاری را تضمین کنند. اما، در حال حاضر، خریداران در موقعیت خوبی هستند تا از انقضای گزینه های هفتگی بیت کوین سود ببرند و از درآمد حاصله برای دفاع بیشتر از حمایت 23000 دلاری استفاده کنند.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر