گاوهای نر پاییزی در مقابل خرس های زمستانی – آیا اکتبر برای بیت کوین صعودی یا نزولی خواهد بود؟ گفتگوهای بازار را تماشا کنید

اکتبر از لحاظ تاریخی یک ماه سبز برای بیت کوین بوده است، اما آیا این روند با در نظر گرفتن شرایط فعلی بازار کلان ادامه خواهد داشت؟ به ما بپیوندید تا با میزبان خود، جو هال، و Rekt Capital، یک معامله گر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، درباره این موضوع و موارد دیگر صحبت کنیم.

در اپیزود این هفته از Market Talks، ما از Rekt Capital، تحلیلگر ارزهای ارز دیجیتال شده استقبال می کنیم که تحقیقات کلان، تفسیر و تحلیل فنی مربوط به بازارهای ارز دیجیتال را به اشتراک می گذارد. او یک خبرنامه پرطرفدار منتشر می‌کند و دوره‌هایی را ارائه می‌کند که به معامله‌گران کمک می‌کند تا در مورد نحوه تصمیم‌گیری آگاهانه هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال آموزش دهند. او بیش از 328000 فالوور در شبکه های اجتماعی مختلف خود دارد که بسیاری از آنها افراد برجسته ای هستند، از جمله نام های بزرگی مانند Changpeng Zhao، مدیرعامل Binance.

اول از همه، ما رسما وارد سه ماهه چهارم 2022 و مهمتر از آن، اکتبر شده ایم، که از لحاظ تاریخی یک ماه صعودی برای ارزهای دیجیتال بوده است. ما از Rekt Capital می‌پرسیم که آیا فکر می‌کند این روند احتمالاً ادامه خواهد داشت یا اینکه ما به سمت نزولی بیشتر برای بیت‌کوین پیش می‌رویم (بیت کوین). آیا بالاتر از سطح 20000 دلار خواهیم ماند یا به سمت 17000 دلار حرکت خواهیم کرد؟

ما با نگاهی به داده‌ها و تحلیل‌های تاریخی نگاهی می‌اندازیم به جایی که ممکن است پایین بیت کوین قرار بگیرد تا یکی از سؤالات اصلی ذهن همه را بفهمیم. ما همچنین در مورد اینکه آیا بیت کوین برای خروج از این بازار نزولی به یک کاتالیزور قابل توجه نیاز دارد و اینکه چه چیزی می تواند باشد، بحث می کنیم.

همبستگی فزاینده ای بین بیت کوین و S&P 500 وجود داشته است، اما این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا جدایی در افق وجود دارد؟ ما به تازگی شاهد یک لحظه تاریخی در ارزهای دیجیتال با ثبیت اتریوم بودیم که از اثبات کار به اجماع اثبات سهام تبدیل شد. بسیاری امیدوار بودند که این تغییری در روند فعلی بازار باشد، اما این یک انتقال کاملاً بدون حادثه بود، حتی از نظر قیمت. ما افکار Rekt را در این مورد و همچنین آنچه که او در آینده برای اتر می بیند (ETH).

بسیاری از شرایط کنونی بازار می ترسند، به طوری که شاخص ترس و طمع بیت کوین کمترین میزانی است که تاکنون داشته است، اما برخی ممکن است این را یک فرصت خرید در نظر بگیرند، به ویژه با توجه به اینکه فدرال رزرو ایالات متحده باید در نقطه ای تغییر کند و شروع به کاهش کند. نرخ های بهره، که به طور بالقوه می تواند اخبار صعودی برای بیت کوین باشد. آیا باید از این زمان برای کنار هم گذاشتن صندلی ها استفاده کنید یا در حاشیه بمانید؟ ما کارشناسانی را داریم که آن را برای شما تجزیه و تحلیل کنند.

سایر موضوعات مورد بحث این است که آلتکوین‌ها را به چه چیزی باید توجه کرد و بهترین استراتژی برای استفاده در حال حاضر چیست. بنابراین، مطمئن شوید که خود را در جریان قرار داده اید و با آخرین اطلاعات به روز هستید.

برای شنیدن صدایتان هماهنگ کنید. ما سوالات و نظرات شما را در طول نمایش دریافت خواهیم کرد، بنابراین مطمئن شوید که آنها را آماده اجرا کنید.

Market Talks هر پنجشنبه ساعت 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی (4:00 بعد از ظهر UTC) به صورت زنده پخش می شود. هر هفته، ما مصاحبه‌هایی را با برخی از تأثیرگذارترین و الهام‌بخش‌ترین افراد صنعت کریپتو و بلاک چین ارائه می‌کنیم. بنابراین، حتماً به سراغ آن بروید صفحه یوتیوب کوین تلگراف و دکمه‌های لایک و اشتراک را برای همه ویدیوها و به‌روزرسانی‌های آینده ما بشکنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس