گزارش: داده‌های زنجیره‌ای به تجمیع ارزهای دیجیتال در سه ماهه سوم اشاره دارد

آخرین گزارش سه ماهه DappRadar نشان می دهد که یک دوره تثبیت در سراسر اکوسیستم ارزهای دیجیتال پس از یک سه ماهه دوم پرتلاطم وجود دارد.

گزارش صنعت سه ماهه سوم از DappRadar با استناد به معیارهای زنجیره ای نشان می دهد که بازارهای ارزهای دیجیتال در حال نشان دادن نشانه هایی از وضعیت از شرایط فعلی بازار هستند.

تعدادی از عوامل نقش خود را در سه ماهه سوم شلوغ سال 2022 ایفا کردند، با ثبیت اتریوم تغییر موفقیت آمیز به اثبات سهام تأثیر قابل توجهی بر فعالیت لایه 2 قبل از رویداد دارد. این گزارش همچنین وضعیت جزئی در ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌دهد که همچنان زیر مرز 1 تریلیون دلار است.

داده های سه ماهه سوم نشان دهنده افزایش 8.5 درصدی در کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال از ژوئیه تا پایان سپتامبر 2022 است. فضای مالی غیرمتمرکز نیز نشانه هایی از ثبیت را نشان می دهد، با افزایش ارزش کل قفل شده (TVL) در این فضا 2.9 درصد در بازار سه ماهه سوم به 69 میلیارد دلار رسید. اتریوم همچنان بخش عمده TVL را به خود اختصاص می دهد و 48 میلیارد دلار در قراردادهای هوشمند قفل شده است.

Dappradar همچنین افزایش 12 درصدی کیف پول‌های فعال منحصربفرد در سراسر اکوسیستم ارزهای دیجیتال را در سه ماهه نشان می‌دهد که به 1.8 میلیون می‌رسد. بخش بازی های بلاک چین به طور قابل توجهی کمک کرد و آدرس های کیف پول منحصر به فرد از آگوست تا سپتامبر 8 درصد افزایش یافت.

ImmutableX شاهد رشد 30 درصدی کیف‌پول‌های فعال منحصربه‌فرد خود در همان دوره زمانی بود و رشد 87 درصدی در حجم معاملات NFT نسبت به سه ماهه قبل ثبت کرد در حالی که Polygon مسیر مشابهی را دنبال کرد و شاهد افزایش 17 درصدی کیف‌پول‌های فعال منحصربه‌فردش به 148000 بود.

تعداد معاملات توکن های غیرقابل تعویض (NFT) نسبت به سه ماهه دوم سال 2022 11 درصد افزایش یافت در حالی که حجم معاملات NFT اتریوم با حاشیه بزرگ 76 درصد کاهش یافت. حجم معاملات سه ماهه سوم NFT بالغ بر 2.71 میلیارد دلار بود که همچنان کاهش قابل توجهی 67 درصدی را نسبت به سه ماهه دوم سال 2022 نشان می دهد.

مطالب مرتبط: گیمرهای بلاک چین با تلاش کاربران برای «انباشته کردن ارز های دیجیتال» افزایش می‌یابند – DappRadar

پروژه‌های NFT متعلق به آزمایشگاه‌های یوگا در ماه سپتامبر بر بازار تسلط یافتند، به طوری که Otherside، Bored Ape Yacht Club، Mutant Ape Yacht Club و CryptoPunks 46.21 درصد از کل بازار NFT را به خود اختصاص دادند.

سرقت دارایی های ارزهای دیجیتال نیز بار دیگر برجسته شد و پل های بلاک چین همچنان مورد هدف قرار گرفتند. Dapprader فهرست شده است 190 میلیون دلار بهره برداری Nomad در ماه آگوست به‌عنوان یک مشارکت‌کننده مهم در دارایی‌های ارز دیجیتال به ارزش 461 میلیون دلار که در سه‌ماهه سوم به سرقت رفتند. سازنده بازار الگوریتمی Wintermute نیز تسلیم شد بهره برداری 160 میلیون دلاری در طول همان دوره

گزارش داپردار همچنین تأثیر عوامل کلان اقتصادی گسترده تر بر اقتصاد جهانی را برجسته می کند. همانطور که بانک‌های مرکزی به دنبال مدیریت تورم هستند تا با افزایش نرخ‌های بهره، از اثرات رکودی جلوگیری کنند:

شرایط اقتصاد کلان کنونی به طور قابل توجهی بر بازار کریپتو تاثیر می گذارد و پیش بینی گسترش جهانی ارزهای دیجیتال بدون وضعیت عمومی در بازارهای مالی متعارف را غیرممکن می کند.

این چشم انداز کمی تیره با تعدادی رویداد مثبت در طول سه ماهه سوم سال 2022 مقابله شد. تصویب طرح نظارتی اتحادیه اروپا با بازارهای دارایی های ارز دیجیتال شده (MiCA) نشان می دهد که دولت ها به دنبال مدیریت دقیق صنعت هستند.

به طور مشابه، کاخ سفید در سپتامبر 2022 در تلاشی برای محافظت از سرمایه گذاران، «اولین چارچوب جامع برای توسعه مسئولانه دارایی های دیجیتال» را منتشر کرد که نشان می دهد ارزهای دیجیتال به یک صنعت کاملاً تثبیت شده تبدیل شده اند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس