تایید دو مرحله ای در تریدینگ ویو بسیار مهم می باشد , در ادامه به شما آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای , در سایت تریدینگ ویو را خواهیم داد .

امروزه امنیت حساب های کاربری , بسیار مهم است , از کوچک ترین حساب های مجازی , از جمله اینستاگرام و تلگرام , تا اکانت های ترید در سایت های بزرگ جهان , گوگل این قابلیت را دارند . ما با استفاده از نرم افزار Google Authenticator , به تمامی سایت های معتبر جهانی , خدمات ارائه می دهند , باعث افزایش امنیت بیشتر در این سایت ها می شود .

دانلود نرم افزار Google Authenticator

برای استفاده از این خدمات , ابتدا باید از طریق اپ استور یا گوگل پلی , اقدام به نصب نرم افزار , برای نسخه های موبایلی کرد . یا بسته به نوع سیستم عامل خود , می توانید از سایت اصلی این شرکت , آن را دانلود کنید .

اگر شما در بازار های مالی فعالیت دارید , قطعا از این نرم افزار استفاده کرده اید .

ابتدا وارد سایت تریدینگ ویو شده , از طریق گزینه Profile Settings , وارد محیط پروفایل خود شوید . ( مطابق تصویر زیر )

سپس , وارد محیط پروفایل خود , در سایت تریدینگ ویو می شوید , بر روی گزینه ی Set 2-factor authentication , کلیک کنید .

در صفحه جدید , با تصویر زیر رو به رو خواهید شد , باید بر روی گزینه ی Enable , منوی Authentication app , کلیک کنید تا به مرحله بعد انتقال داده شوید .

پس از کلیک کردن , یک پیام حاوی تایید این عملیات , برای شما نمایش داده می شود که , از طریق ایمیل باید آن را تایید کنید .

کد ارسالی , توسط سایت تریدینگ ویو را , در کادر مورد نظر وارد کنید , سپس برای شما QR و یک Secret key نمایش داده می شود .

وارد نرم افزار Google Authenticator شوید , سپس بر روی اضافه کردن اکانت کلیک کنید , از طریق QR و یا Secret key می توانید به تریدینگ ویو خود متصل شوید . کدی که در موبایل شما نمایش داده می شود را در کادر وارد کرده و گزینه ی Enable را بزنید .

نکته بسیار مهم

QR و Secret key را در محلی مورد اطمینانی , ذخیره کنید , با فراموش کردن این QR و Secret key , دیگر قادر به استفاده از این اکانت , نخواهید بود و اکانت حرفه ای شما , برای همیشه از دست خواهید داد , یا در صورت مفقود شدن موبایل خود , یا تعویض موبایل , تنها با این QR و Secret key , قادر به بازیابی اکانت خواهید شد .

غیر فعال سازی تایید دو مرحله ای

برای غیر فعال سازی این آیتم , باید مسیر فعال سازی را مجدد انتخاب کنید , بر روی گزینه ی Disable کلیک کنید و رمز تریدینگ ویو خود را وارد کنید .

جهت خرید اکانت های تریدینگ ویو ، میتونید از طریق صفحه اصلی ، اقدام کنید