آدرس های کیف پول بیت کوین ایجاد شده در ماه نوامبر به یک میلیون اینچ رسید

خرده‌فروشی می‌تواند دقیقاً در گوشه و کنار باشد: آدرس‌های کیف پول بیت‌کوین جدید در ماه نوامبر تقریباً یک میلیون افزایش یافت.

آیا سرمایه گذاران خرد ممکن است به بیت کوین برگردند (بیت کوین)؟ در تشویق نشانه های صعودی 2022داده های Glassnode نشان می دهد که 913000 آدرس BTC جدید از نوامبر تا آغاز دسامبر امسال اضافه شده است.

کالج On-Chain، تحلیلگر زنجیره ای، در یک موهبت برای BTC، داده های روشنگری را در مورد پذیرش خرده فروشی و آغاز بالقوه روندهای پذیرش گسترده تر به اشتراک گذاشت. نکته مهم برای پایان سال این است که بیش از یک میلیون نفر تازه وارد در ماه نوامبر به شبکه بیت کوین پیوستند.

با وجود اقدام نزولی قیمت در کوتاه مدت، توییتر سیل نشان می دهد که چشم انداز کلان برای BTC همچنان سالم است. طبق نمودار، از ژوئن 2020 تا دسامبر 2021، تعداد آدرس های کیف پول با موجودی بیشتر از صفر از 30 میلیون کیف پول به فاصله لمسی 40 میلیونی افزایش یافته است.

گلاسنود متریک موجودی غیر صفر را به عنوان تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که دارای مقدار مثبت (غیر صفر) سکه هستند، توصیف می‌کند. وقتی تعداد روند صعودی پیدا کرد، کاربران جدیدی وارد شبکه بیت کوین می شوند.

هنگامی که روند رو به پایین است، همانطور که در خط نارنجی روی نمودار از ماه می تا جولای امسال مشاهده می شود، این نشان می دهد که کاربران در حال خالی کردن کیف پول خود به صفر هستند. با استنباط، سقوط آدرس های کیف پول یک شاخص اقدام قیمت نزولی است.

مربوط: تسلط بیت کوین به زیر 40 درصد می رسد

با توجه به ورودی‌های جدید نوامبر، این سوال مطرح می‌شود: «آیا این فقط یک چیز دور از ذهن بود که پس از ضربه زدن به ATH اخیراً توسط هیجان ایجاد شده بود؟ آیا این شروع یک روند گسترده تر بود؟»

مایه دلگرمی است که فکر کنیم با شکرگزاری، جشن‌های جشن و ترس Omicron در نوامبر و دسامبر، سرمایه‌گذاران بالقوه فرصت بیشتری برای تحقیق درباره بیت‌کوین و سرمایه‌گذاری بالقوه دارند.

گزارش در ماه دسامبر این ادعا را تایید می کندبا تغییر موجودی کیف‌پول‌هایی که 1 بیت کوین یا کمتر دارند – که معمولاً سرمایه‌گذاران مقیاس کوچک را نشان می‌دهد – به بالاترین حد خود از مارس 2020 رسیده است.

با این حال، یک نکته احتیاط در مورد آینده خرده فروشی. ویلیام کلمنته، مشارکت کننده معمولی Cointelegraph و تحلیلگر BTC توییت کرد مجموعه ای از نمودارها با پیام «علاقه خرده فروشی به بیت کوین از بهار تقریباً از بین رفته است».

شواهد بیشتری از خرده فروشی مورد نیاز است. در حالی که در ماه اکتبر به طور گسترده گزارش شد که موسسات به جای طلا، بیت کوین می خرند، جستجوی Google Trends داده ها برای بیت کوین، یک چهارم آن چیزی است که در اوج دسامبر 2017 بود. بدیهی است که شیدایی خرده‌فروشی راه‌هایی دور از ذهن است.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس