تفاوت اکانت های تریدینگ ویو

رو با تمام جزییات ، بررسی کردیم تا بدونیم این اکانت ها ، مزایا داشتنشون چیا هستش و اینکه بدونیم کاربرد این امکانات در چه زمانی ، به کارمون میاد و باعث میشه ما ، بهینه تر در این بازار ها فعالیت کنیم.
منظور از بهینه تر چیه؟
image
image

پرکاربردی ترین تفاوت اکانت ها در یک نگاه

پرمیوم (Premium) پروپلاس‌(Plus) پرو (Essential)
نمایش همزمان ۲۵ اندیکاتور نمایش همزمان ۱۰ اندیکاتور نمایش همزمان ۵ اندیکاتور
نمایش ۸ چارت به صورت همزمان نمایش ۴ چارت به صورت همزمان نمایش ۲ چارت به صورت همزمان
۸۰۰ هشدار قیمتی بدون تاریخ انقضا ۲۰۰ هشدار(بعد از دو ماه منقضی می شود) ۴۰ هشدار(بعد از دو ماه منقضی می شود)
تاریخچه قیمتی ۲۰ هزار کندل(در حالت ریپلای ۴ برابر بیشتر)+تایم فریم ثانیه ای تاریخچه قیمتی ۱۰ هزار کندل تاریخچه قیمتی ۱۰ هزار کندل
اجرای همزمان در ۵۰ تب(پنجره)مرورگر اجرای همزمان در 20 تب(پنجره)مرورگر اجرای همزمان در 10تب(پنجره)مرورگر

ویدیو بررسی تفاوت اکانت های تریدینگ ویو

خرید اکانت های تریدینگ ویو

هر سوالی داشتی ، میتونی از طریق پشتیبانی آنلاین یا فرم تماس بپرسی ، در کمترین زمان ممکن سوالتو جواب میدیم!

تعداد اکانت هایی که ما ارائه دادیم

+355
Image

مزایای اکانت های تریدینگ ویو چیه؟

افرادی که در بازار های مالی حضور دارن، به دو دسته تقسیم می شوند:

1- به صورت حرفه ای فعالیت دارن و به عنوان یک شغل به این بازار نگاه می کنن و با توجه به میزان وقتی که در این بازار میذارن ، در کنار شغل اصلی خود ، از این روش درآمدی بیشتر از شغل اصلی خودشون رو بدست میارن.
2- افرادی که صرفاً فقط حضور دارن و تماشاگر این بازار ها هستن.

شما جزء کدوم دسته بودی؟

اگر جز دسته اولی، پس نیاز داری که با ابزار های حرفه ای کار کنی!ابزار حرفه ای یعنی امکانات بیشتر و امکانات بیشتر یعنی ،موفق تر.
image
image

به طور خلاصه

اگه بخوایم در سه مرحله بگم بهتون، اینا میشن!

زمان کمتر!

امکانات این اکانت ها, باعث میشه ما, مدت زمان کمتری رو پای نمودار باشیم. دیگه لازم نیست کلی وقت صرف نمودار کنیم تا ببینیم کی به موقعیت میرسه!

راحتی بیشتر!

وقتی شما زمان کمتری رو صرف نمودار و انتظار و بررسی قیمت ها کنید! پس وقتتون بیشتر آزاد میشه و میتونید نمودار قیمتی سایر ارز ها و سهام رو بررسی کنید!

درآمد بیشتر!

وقتی شما ، دو مرحله قبل رو یعنی زمان کمتر و راحتی بیشتر داشته باشی ، پس بازدهیت بالا تر میره و درآمد شما هم با بازدهی ، رابطه مستقیم داره!

مزایای ابزار حرفه ای چیه؟

ابزار ها همانطور که از اسمشون مشخصه ، به افراد کمک می کنن که مدت زمان کمتری به هدفی که می خوان برسن ، که در بازار های مالی ، این تعریف ، همخونی داره ، این ابزار را سایت تریدینگ ویو در اختیار من و شما قرار داده.

مزایای اکانت های تریدینگ ویو

تریدینگ ویو، ابزار هایی رو در اختیار افرادی که در بازار های مالی، فعالیت می کنن، قرار میده که بتونن قیمت ها رو بررسی کنن. تحلیل های خودشون رو اجرا و با توجه به وضعیت بررسی شده, وارد معامله خرید یا فروش جهت کسب سود بشن.
اگه به صورت حرفه ای در این نوع بازار ها در حال فعالیت هستین ، قطعا نیاز به اکانت حرفه ای تریدینگ ویو داری ، این اکانت ها شما را نسبت به افرادی که در این بازار فعالیت دارن ، چند قدم جلوتر قرار می ده و هدف اصلی از استفاده این اکانت های حرفه ای ، عدم از دست دادن موقعیت های مناسب و کسب سود بیشتره!
شما به علت گذراندن وقت زیاد در این بازار ها ، باید امکاناتی را در اختیار داشته باشید که بتوانید به صورت بهینه تر در این بازار فعالیت کنید و این امر ، شمارا از این نوع بازار ها خسته نمی کند و هر روز مشتاق تر ، به کسب سود در این بازار می پردازید و از درآمد های دلاری خود لذت می برید

دیدن ادامه مطلب

به صورت کلی بخوام از مزایای این اکانت های تریدینگ ویو بگم ، به شما قابلیت های مهمی مثل:

 قراردادن هشدار:

در هر محدوده قیمتی هستش که خیلی مهم و کاربردیه ، چرا که شما نمی تونی هر روز هزاران سهام ، ارز ، شاخص و … رو بررسی کنی ، این کار وقت و هزینه ی زیادی برای شما داره و از همه مهم تر ، فرصت های معاملاتی شما از دست می ره ، شاید شما  مسافرت ، سر کار و یا هرجای دیگه باشی و زمان مناسبی واسه بررسی قیمت ها رو نداشته باشی و با استفاده از این قابلیت ، به شما یادآوری می شه که قیمت در نزدیکی محدوده ی مورد نظر شماس و از آن موقعیت استفاده میکنی.

انقضای هشدار:

خیلی وقت ها هستش که شما یه تحلیلی رو انجام میدین اما بعد از چند ماه بهش برخورد میکنه ، که بجز حالت پرمیوم ، باقی پلن ها ، بیشتر از دوماه ، این هشدار ها رو نمیتونن نگهدارن و باید مجدد تنظیم شن.

استفاده از چندین اندیکاتور به صورت همزمان:

در نسخه پایه ، شما فقط می تونی ، 3 اندیکاتور رو به صورت همزمان استفاده کنی و این باعث کاهش سرعت در تحلیل ، صرف وقت زیاد در تغییر اندیکاتور ها و فراموشی وضعیت اندیکاتور های قبلی می شه و باز هم موقعیت های معاملاتی زیادی به واسطه نداشتن این امکانات از دست میدید.

اندیکاتور حجم سفارشات:

این اندیکاتور خیلی خوبه ، میاد به تفکیک هر روز ، بیشترین حجم سفارشات رو ، نمایش میده که در چه سطحی از قیمت بوده ، که برای نسخه پایه ، قابل استفاده نیست.

اندیکاتور بر روی اندیکاتور:

یعنی شما میتونین ، روی اندیکاتور هاتون ، باز اندیکاتور بندازین و بررسی کنین.

بررسی همزمان چند نمودار: 

این قابلیت یکی دیگه از قابلیت های مهم اکانت های حرفه ای هستش و به شما کمک می کنه که به صورت همزمان چند نمودار را بررسی کنی و یا در خصوص یک ارز یا سهام ، به صورت همزمان چند تایم فریم (مولتی تایم) مورد بررسی قرار بگیره و در تصمیم گیری آنی به شما کمک میکنه و فرصت های معاملاتی را از دست نمیره.

سابقه ی بازار: 

با اکانت های حرفه ای ، شما می تونی سابقه ی بیشتری از بازار رو ببینی  و محدوده های قیمتی مهم ، کانال ها و خط روند های دقیق تری رسم کنی.

عدم نمایش تبلیغات:

 که باعث میشه شما تمرکز بیشتری نسبت به نمودار داشته باشی، مزاحمت حذف تبلیغ و پیشنهاد خرید اکانت رو کامل غیر فعال می کنه.

نمودار در هر برگه:

تقسیم بندی یه صفحه از تریدینگ ویو رو انجام میده که اگه پرو رو انتخاب کنید ، فقط دوتا ، پروپلاس ، 4 تا و پرمیوم 8 تا رو میتونین اجرا کنین.

پیج لایوت:

شما میتونین ، چندین صفحه تریدینگ ویو داشته باشین ، مثل تب جدید که داخل مرورگر ها انجام میدینه ، که بسته به نوع پلنی که دارین ، این قابلیت میتونه متغیر باشه.

تایم فریم شخصی:

که نگم براتون ، خیلی تاثیر داره ، برای من یکی خیلی جذاب و کاربردی بوده ، من به جای تایم فریم یک روزه و چهار ساعته الی اخر ، از تایم فریم فرکتالی دقیق استفاده میکنم ، و نقاط ورود و خروج رو برای من بهینه تر کرده و زودتر با خبر میشم.

تایم فریم ثانیه ای: 

یعنی شما میتونین ثانیه به ثانیه بازار رو ببینین و تصمیم بگیرین که فقط مخصوص نسخه پرمیومه.

واچ لیست:

در نسخه های پایه ، شما به صورت محدود می تونی سهام ، ارز و … درج کنی ، این باعث می شه شما وقت زیادی رو در پی جست و جو کردن سهام و ارز و… خود باشی و مجدداً باعث از دست دادن موقعیت های معاملاتی مناسب می شه.

خروجی گرفتن:

 از چارت ، واچ لیست ، واچ لیست اسکرینر و استراتژی امکان پذیره.

رپلی بار:

میتونین در زمان بک تست گرفتن از استراتژی جدیدتون ، به راحتی پلی کنین و فکر کنین داخل لایو بازار هستین ، کمی متفاوته ، زمان کمتری رو بهتون میده واسه بررسی دقیق تر ، ولی خیلی بکار میاد.

نمایش نمودار های متفاوت:

رنکو، کاگی ، لاین بریک ، پوینت و فیگور. اینا هم نمونه های دیگه از نمایش نموداره. شکل و ظاهر و محاسبات متفاوتی دارن که با توجه به استراتژی و سبک معاملاتی خودتون ، تغییر بدین. فقط برای پلن پروپلاس و پرمیوم قابل استفاده س.

همین الان سوالت رو بپرس!