آرتور هیز، بنیانگذار صرافی BitMEX، در جدیدترین انتشار خود به تاریخ 2 مه 2024، بینش خود را در مورد رفتار پرآشوب اخیر بازار کریپتو و سیگنال‌های کلان اقتصادی گسترده‌تر که روندهای بالقوه آینده را شکل می‌دهند، به اشتراک گذاشت. با عنوان “میدیمقاله او مستقیماً به بازار کریپتو می پردازد که از اواسط آوریل نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است.

چاپ پول مخفیانه شروع می شود

هیز با اشاره به ناراحتی قابل مشاهده در بازارهای ارز دیجیتال شروع می کند، که او آن را به ترکیبی از عوامل از جمله پایان فصل مالیات ایالات متحده، ترس های پیش بینی شده در مورد تصمیمات سیاست فدرال رزرو، و نصف شدن بیت کوین رویداد، و رشد راکد در دارایی های تحت مدیریت (AUM) برای صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین ایالات متحده (ETF).

او این عوامل را به‌عنوان پاکسازی ضروری بیش از حد سفته‌بازی تعبیر می‌کند و می‌گوید: «گردشگران در مرحله بعدی در ساحل خواهند نشست… اگر توانایی مالی داشته باشند. ما مادران سرسخت نگه می داریم، و در صورت امکان، دارایی های ذخیره ارز دیجیتال مورد علاقه خود مانند بیت کوین و اتر و/یا شیت کوین های بتای بالا مانند سولانا را جمع آوری خواهیم کرد. کلاه وایف سگو به جرات می توانم بگویم Dogecoin (سکه سگ OG).

بخش قابل توجهی از تجزیه و تحلیل هیز بر تعدیل اخیر فدرال رزرو در برنامه انقباض کمی (QT) متمرکز است. پیش از این کاهش 95 میلیارد دلاری در ماه تعیین شده بود، فدرال رزرو این رقم را به 60 میلیارد دلار رسانده است.

هیز این را به عنوان شکلی پنهانی از تسهیل کمی تعبیر می کند که 35 میلیارد دلار اضافی در ماه به استخر نقدینگی دلار تزریق می کند. او توضیح می‌دهد: «وقتی سود موجودی ذخیره، پرداخت‌های RRP و پرداخت‌های بهره بدهی خزانه‌داری ایالات متحده را ترکیب می‌کنید، کاهش QT میزان محرک ارائه شده به بازارهای دارایی جهانی را هر ماه افزایش می‌دهد.»

هیز همچنین اقدامات وزارت خزانه داری ایالات متحده، به ویژه در دوره وزیر جنت یلن را مورد بررسی قرار می دهد. او بحث می کند اعلامیه بازپرداخت سه ماهه خزانه داری (QRA)، که استقراض مورد انتظار و مانده نقدی را برای سه ماهه آینده نشان می دهد. برای سه ماهه دوم 2024، خزانه داری 243 میلیارد دلار وام پیش بینی کرده است، رقمی که هیز به آن اشاره می کند، 41 میلیارد دلار بیشتر از پیش بینی قبلی است، به دلیل دریافت های مالیاتی کمتر از حد انتظار.

او پیش‌بینی می‌کند که این افزایش عرضه اوراق خزانه می‌تواند منجر به نرخ‌های بلندمدت بالاتر شود، وضعیتی که یلن ممکن است با اقدامات کنترل منحنی بازده مقابله کند – سناریویی که می‌تواند باعث افزایش قابل توجه قیمت بیت‌کوین و کریپتو شود.

هیز در مورد شکست بانک اول جمهوریبا تاکید بر واکنش مقامات پولی به عنوان شاخص مهم شکنندگی سیستمی. او از شبکه ایمنی فدرال که تضمین می‌کند تمام سپرده‌گذاران کامل می‌شوند انتقاد می‌کند و استدلال می‌کند که آسیب‌پذیری‌های عمیق‌تر در سیستم بانکی ایالات متحده را می‌پوشاند و منجر به شکل مخفیانه چاپ پول می‌شود، زیرا سپرده‌های بیمه‌نشده عملاً توسط دولت تضمین می‌شوند. هیز استدلال می کند که این یک ناهماهنگی اساسی است که می تواند به فشارهای تورمی قابل توجهی منجر شود.

کریپتو را در ماه می بخرید، بروید

هیز در مورد استراتژی های سرمایه گذاری خود در شرایط فعلی صادق است. او از خرید در حال حاضر حمایت می کند. من در حال خرید سولانا و سکه سگ برای موقعیت های معاملاتی حرکت هستم. برای موقعیت‌های شیت‌کوین طولانی‌مدت، تخصیص‌هایم را در Pendle افزایش می‌دهم و توکن‌های دیگری را که «در فروش هستند» شناسایی می‌کنم. من از بقیه ماه مه برای افزایش نوردهی خود استفاده خواهم کرد. و سپس زمان آن است که آن را تنظیم کنید، آن را فراموش کنید و منتظر بمانید تا بازار ماهیت تورمی اعلامیه های اخیر سیاست پولی ایالات متحده را درک کند.

او با یک پیش‌بینی گسترده نتیجه می‌گیرد که، علی‌رغم نوسانات اخیر بازار، شرایط نقدینگی اساسی ایجاد شده توسط سیاست‌های پولی و مالی ایالات متحده، کفی را برای قیمت‌های کریپتو فراهم می‌کند و منجر به روند صعودی تدریجی می‌شود. او می‌گوید: «در حالی که من انتظار ندارم که کریپتو فوراً ماهیت تورمی اعلامیه‌های پولی اخیر ایالات متحده را کاملاً متوجه شود، اما انتظار دارم قیمت‌ها پایین بیاید، ریزش کند و روند صعودی آهسته را آغاز کند».

برای بیت‌کوین، هیز پیش‌بینی می‌کند که ارز دیجیتال برتر سطح 60000 دلاری مهم را دوباره به دست خواهد آورد و سپس به دلیل آرامش سالانه تابستان تا ماه آگوست بین 60000 تا 70000 دلار حرکت خواهد کرد.

در زمان انتشار، BTC با قیمت 59393 دلار معامله شد.

قیمت بیت کوین نمودار 1 روزه | منبع: BTCUSD در TradingView.com

تصویر برجسته از Onooki، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر