آزمایشگاه بایننس از صندوق اکوسیستم Oasis 200 میلیون دلاری حمایت می کند

شرکت VC وزن خود را پشت سر چندین پروژه بلاک چین با تمرکز بر Web3، امور مالی غیرمتمرکز و قابلیت های زنجیره ای متقابل گذاشته است.

بایننس لبز، بازوی سرمایه گذاری مخاطره آمیز (VC) صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، روز سه شنبه اعلام کرد که به صندوق توسعه اکوسیستم 200 میلیون دلاری بنیاد Oasis کمک خواهد کرد و این سیگنال قوی را ارسال می کند که سرمایه گذاران بزرگ همچنان مشتاق هستند از پروژه های نوظهور در شبکه های بلاک چین جایگزین حمایت کنند.

با این سرمایه گذاری، آزمایشگاه بایننس به سایر شرکت های برجسته VC در حمایت از شبکه Oasis، یک پلت فرم قرارداد هوشمند جایگزین که قصد رقابت با اتریوم را دارد، می پیوندد. همانطور که Cointelegraph در نوامبر گزارش داد، بنیاد Oasis در ابتدا یک صندوق توسعه 160 میلیون دلاری راه اندازی کرد برای جذب استارت آپ های امیدوارکننده به زنجیره بلوکی خود. علاوه بر Binance Labs، دیگر شرکت‌های VC قابل توجه برای حمایت از صندوق توسعه اکوسیستم عبارتند از Hashed، Jump Capital، Dragonfly Capital و Draper Dragon.

بیل چین، که ریاست صندوق بایننس Labs را بر عهده دارد، «مقیاس‌پذیری و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی» شبکه Oasis و همچنین توانایی آن در پیشبرد توسعه Web3 را به‌عنوان دلایلی برای حمایت از پروژه معرفی کرد.

آزمایشگاه بایننس در 12 ماه گذشته در چندین پروژه بلاک چین سرمایه گذاری کرده است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، در ماه دسامبر، شرکت VC یک دور سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری را رهبری کرد پروتکل متقابل زنجیره ای چند زنجیره ای. چند هفته بعد، بایننس لبز اعلام کرد که در آن شرکت کرده است دور سرمایه گذاری 12 میلیون دلاری شبکه Woo در سری A.

مربوط: OpenSea 300 میلیون دلار برای بازار دیجیتال رمزگذاری شده جمع آوری می کند

سرمایه گذاری خطرپذیر در سال 2021 با شرکت های سرمایه گذاری سر و صدای زیادی در صنعت بلاک چین ایجاد کرد سرمایه گذاری بیش از 17 میلیارد دلار در پروژه های مبتنی بر ارز دیجیتال طی 10 ماهه اول سال جریان سرمایه گذاری در طول سال ثابت بود حتی به عنوان بیت کوین (بیت کوین) و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال، قیمت آشفته ای را تجربه کرد.

آشفتگی بازار در آغاز سال 2022 دوباره ظاهر شد، به طوری که بیت کوین برای مدت کوتاهی به زیر 40000 دلار سقوط کرد و بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت خونریزی کردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس