بخش کریپتوکارنسی شاهد هجوم طلای جدیدی است و این بار در یک اپلیکیشن پیام رسان رخ می دهد. نوت کوین (NOT)، یک توکن مبتنی بر تلگرام، در هفته گذشته ارزش خود را افزایش داد و 400 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود یعنی 0.027 دلار رسید. این افزایش نجومی باعث شده است که تحلیلگران برای درک نیروی محرکه این جنون ناشی از رسانه های اجتماعی تلاش کنند.

خواندن مرتبط

از آغاز فروتن تا طلوع شهاب سنگ

سفر Notcoin به‌عنوان یک ارز درون‌بازی برای یک بازی کلیک‌کننده تلگرام که در اواخر سال 2023 راه‌اندازی شد، شروع شد. بازیکنان نمی‌توانند با ضربه زدن روی یک سکه طلا مجازی، یک مکانیک ساده و در عین حال اعتیادآور که پایگاه کاربران بزرگی را در پلتفرم پیام‌رسان محبوب جذب کرد، توکن‌هایی به دست نمی‌آورند.

این موفقیت اولیه راه را برای یکپارچگی گسترده تر با تلگرام در می 2024 هموار کرد و به کاربران این امکان را داد تا از طریق “ماموریت های کسب درآمد” و وظایف مختلف، توکن به دست آورند. به نظر می رسد این مدل بازی برای کسب درآمد، همراه با پایگاه کاربران گسترده تلگرام، مهم افزایش اخیر Notcoin باشد.

NOTUSD با قیمت 0.021 دلار در نمودار 24 ساعته معامله می شود: TradingView.com

افزایش سرسام آور قیمت این توکن نیز با جهش قابل توجه در حجم تراکنش های روزانه تقویت شده است. نوت‌کوین اکنون دارای حجم مبادلات روزانه بیش از 4.5 میلیارد دلار است که آن را در میان چهار ارز دیجیتال برتر قرار می‌دهد که فعال‌ترین ارزهای دیجیتال معامله می‌شوند. این افزایش فعالیت نشان دهنده علاقه فزاینده سرمایه گذاران و کاربران جدید بالقوه است که مشتاق به سرمایه گذاری از فرصت های بازی برای کسب درآمد ارائه شده توسط Notcoin هستند.

نهنگ ها و FOMO: دستور العملی برای فرار؟

در حالی که رالی Notcoin به طور غیرقابل انکاری چشمگیر است، زمزمه های احتیاط در جامعه ارز دیجیتال به گوش می رسد. بازار کریپتوکارنسی به دلیل نوسانات خود بدنام است و چنین افزایش سریع قیمت اغلب نگرانی‌هایی را در مورد حباب احتمالی ایجاد می‌کند.

این موضوع با گزارش‌های ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای Lookonchain بیشتر تقویت می‌شود. به گفته Lookonchain، یک سرمایه‌گذار بزرگ (“نهنگ”) به طور قابل توجهی از افزایش قیمت اخیر سود برد. گزارش شده است که این نهنگ مقدار قابل توجهی Notcoin پیچیده (wNOT) را قبل از فهرست رسمی NOT خریداری کرده است.

Lookonchain تاکید می‌کند که نهنگ پس از ثبت در فهرست، کل دارایی خود از wNOT را به NOT تبدیل کرد که منجر به سود غیر واقعی بیش از 862000 دلار شد. دارایی های قابل توجه نهنگ و اقدامات بالقوه آینده می تواند به طور قابل توجهی بر ثبات قیمت توکن تأثیر بگذارد.

عامل دیگری که باید در نظر گرفت ترس از دست دادن (FOMO) است که در حال حاضر بازار را هدایت می کند. سرمایه‌گذاران جدید که توسط چشم‌انداز بازدهی بالا فریفته شده‌اند، ممکن است بدون درک کامل فن‌آوری زیربنایی یا خطرات موجود، به سمت Notcoin هجوم ببرند. این می‌تواند منجر به وضعیتی شود که در آن قیمت فراتر از سود واقعی توکن متورم شود و زمینه را برای اصلاح بالقوه در آینده فراهم کند.

خواندن مرتبط

راه پیش رو برای Notcoin

علیرغم خطرات ذاتی، موفقیت Notcoin پتانسیل رو به رشد ادغام ارزهای دیجیتال با پلتفرم های رسانه های اجتماعی ایجاد شده را برجسته می کند. سهولت دسترسی و تجربه کاربر پسند ارائه شده توسط مدل بازی برای کسب درآمد Notcoin می تواند طرحی برای ادغام بلاک چین در آینده در رسانه های اجتماعی باشد.

با این حال، دوام طولانی مدت این پلتفرم به توانایی آن در حفظ پایگاه کاربری سالم و نشان دادن ارزش واقعی توکن NOT فراتر از بازی های فعلی و برنامه های کاربردی مبتنی بر وظیفه آن بستگی دارد.

تصویر برجسته از VOI، نمودار از TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر