یک کارشناس ارز دیجیتال پیش بینی کرده است معکوس شدن قیمت صعودی برای بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان. تحلیلگر این را پیشنهاد کرد قیمت بیت کوین ممکن است به پایین ترین سطح خود رسیده باشد، به طور بالقوه نشان دهنده شروع ثبات بازار پس از یک رکود طولانی مدت است.

تغییر قیمت بیت کوین در افق

ویلی وو، متخصص ارز دیجیتال و تحلیلگر بیت کوین، به X (توئیتر سابق) مراجعه کرده است روشن کردن بر عملکرد قیمت فعلی بیت کوین و چشم انداز آینده آن با تثبیت شرایط بازار. این تحلیلگر فاش کرد که ممکن است شانس خوبی وجود داشته باشد که «بیت کوین تمام پایین‌ترین قیمت‌ها را برای این چرخه بازار کاهش داده است».

خواندن مرتبط

کارشناس کریپتو فاش کرد که تسلیم ماینرها یکی از قابل اعتمادترین شاخص ها برای دوره های بعدی است. معکوس شدن قیمت در یک ارز دیجیتال، معمولاً دوره های پایانی آن جانبی یا نزولی. این تحلیلگر با به اشتراک گذاشتن نمودار قیمتی از عملکرد بیت کوین، اظهار داشت که تکنیک های کوتاه مدت به احتمال معکوس شدن قیمت برای ارز دیجیتال پیشگام اشاره می کند.

منبع: X

او فاش کرد که بازار به سیگنال معکوس TD9 روی شمع های روزانه نزدیک می شود، که انتظار می رود تا دو ساعت دیگر رخ دهد. معکوس TD9 یک نشانگر فنی است که معمولاً تغییر احتمالی در روند بازار ارزهای دیجیتال را نشان می دهد.

بیت کوین ۲
منبع: X

این کارشناس ارز دیجیتال فاش کرده است که اگر این سناریو اجرا شود، بیت کوین می تواند شروع به تصحیح به سمت بالا کند و جبران اخیر قیمت کاهش می یابد ناشی از فروش بیش از حد معدنچیان و انحلال های قابل توجهی که توسط سفته بازان انجام می شود. با این حال، وو به آن هشدار داده است مسیر بهبود بیت کوین همچنان نامشخص است، زیرا فعالیت های سفته بازی قابل توجهی هنوز باید از بازار خارج شود.

تحلیلگر دارد آشکار کرد بیت کوین تنها زمانی می تواند بهبود یابد که ماینرهای ضعیف بمیرند و نرخ هش بهبود یابد. اونم همینطور افشا شد که انحلال برای یک پمپ قیمت عمده در بیت کوین ضروری بود.

آیا بیت کوین پایین است؟

وو در پست خود پیشنهاد کرد که ممکن است بیت کوین به آن رسیده باشد قیمت پایین. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمت 61481 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 3.86 درصدی در هفته گذشته است.

در پست قبلی، کارشناس ارزهای دیجیتال یک هدف قیمت بیت کوین در 62000 دلار، نشان می دهد که افزایش انحلال ها باعث ایجاد قابل توجهی شده است حرکت نزولی برای بیت کوین. او فاش کرد که آستانه 62000 دلار بهینه ترین نقطه قیمت برای از بین بردن اهرم بیش از حد در بیت کوین است.

بیت کوین 3
منبع: X

با این حال، از آنجایی که سفته بازان به باز کردن موقعیت های خرید جدید ادامه دادند، به طور ناخواسته منجر به انحلال بیشتر شد. قیمت بیت کوین کاهش یافت. فشار طولانی مدت فشار نزولی بیشتری را برای ارز دیجیتال ایجاد کرد و هدف قیمت اولیه Woo را به سمت 58000 دلار کاهش داد.

خواندن مرتبط

وو به فشار بازار افزوده است که سرمایه ماینر پس از نصف شدن ادامه دارد. او فاش کرد که پس از رویداد نصف شدن بیت کوین در 20 آوریل، تعداد زیادی وجود دارد ماینرها دارایی بیت کوین خود را فروختندبا افزایش فشار فروش، مارپیچ نزولی کریپتوکارنسی را تشدید کرد.

وو آشکار کرد 54000 دلار ممکن است لایه بعدی انحلال بیت کوین باشد و پیش بینی می کند که اگر ارز دیجیتال به این سطوح پایین برسد، به طور بالقوه می تواند آن را وارد فاز نزولی کند.

نمودار قیمت بیت کوین از Tradingview.com
نبرد گاوهای BTC با خرس ها | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته ایجاد شده با Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر