ماهیت غیرمتمرکز بخش کریپتو فضایی را برای چندین ارز دیجیتال در میان جوامع خود فراهم می کند. این صنعت در حال حاضر دارای هزاران ارز دیجیتال در معاملات فعال است که برخی از آنها ادای احترام یا نمایش ایده ها یا رویدادها هستند. در حالی که بسیاری از آنها بسیار قدیمی تر و به طور قابل توجهی جدی تر هستند، چندین مورد دیگر نیز سکه های میم هستند.

میم کوین یک ارز رمزپایه است که نسبتاً سریع محبوبیت پیدا کرد (در برخی از آنها بسیار سریعتر از دیگران)، به خصوص زمانی که بر اساس یک رویداد آنلاین، پدیده یا تلاش تبلیغاتی باشد. این تعریف همچنین شامل سکه هایی می شود که از جوک یا سایر رویدادها یا ایده های عجیب و غریب نشات می گیرند. به طور کلی، اکثر مردم Dogecoin را به عنوان اولین میم سکه می دانند، زیرا در سال 2013 به عنوان یک شوخی شروع شد. علاوه بر هموار کردن راه برای سکه های میم آینده، Dogecoin همچنین اولین “سکه سگ” است که چهره بدنام شیبا اینو را نشان می دهد. سگ به عنوان لوگوی آن از زمانی که محبوب شد، بسیاری از توکن‌های سگ دیگر راه‌اندازی شده‌اند و اکنون تعداد زیادی از معاملات را به خود اختصاص داده‌اند. پس از موفقیت Dogecoin، چندین سکه سگ – مانند Shiba Inu – شروع به تثبیت کردند. با این حال، از بین تمام سکه های سگ موجود در بازار، آیا هنوز یک رهبر مشخص وجود دارد؟

مونونوکه اینو

مونونوکه اینو خود را به عنوان یک نشانه متمرکز بر جامعه متمایز می کند. هدف اصلی Mononoke Inu با الهام از تصویر ماجراجویی محبوب دوران کودکی، بازگرداندن وحدت به بخش DeFi است. این پلتفرم می‌خواهد اعتماد بین جوامع و تیم‌های DeFi را با گوش دادن مداوم به جامعه خود و درگیر کردن اعضا ترمیم کند.

Mononoke Inu همچنین می خواهد روایت فعلی در مورد سکه های میم را تغییر دهد. مدتی است که بسیاری از بازیگران بد و افراد غیرقابل اعتماد وجود داشته اند که اعضای جامعه کریپتو را گمراه کرده و از آنها سوء استفاده می کنند. در بسیاری از موارد، این افراد وعده های زیادی به اعضای جامعه خود می دهند، اما در نهایت در نیمه راه ملاقات می کنند و گاهی اوقات اصلاً به آن عمل نمی کنند. Mononoke Inu به جامعه نشان خواهد داد که بخش DeFi و به طور کلی ارز دیجیتالها می توانند در جامعه ای با صداقت و تلاش شفاف برای بهبود دیفای رشد کنند.

نقشه راه

در پایه همه برنامه های Mononoke Inu جامعه قرار دارد. این تیم نقشه راه فعلی خود را به چند مرحله با هدف 150000 دارنده و ارزش بازار 5 میلیارد دلاری در پایان فاز 4 تقسیم کرد. طرح های دیگر شامل مشارکت با اینفلوئنسرهای شناخته شده ارز دیجیتال برای ایجاد اعتماد با مردم و همچنین مسابقات NFT سفارشی است.

Mononoke Inu همچنین در حال توسعه یک بازی دو بعدی برای کسب درآمد است. اگرچه هنوز تاریخ عرضه قطعی مشخصی وجود ندارد، اما این بازی مبتنی بر وب و در سیستم عامل های دسکتاپ و موبایل در دسترس خواهد بود. بازی Mononoke Inu یک پیشنهاد بازی برای کسب درآمد خواهد بود که مشوق های مالی را برای همه بازیکنان شرکت کننده فراهم می کند. این بازیکنان می توانند با شرکت و تکمیل سطوح بازی یا شکست دادن باس های بازی درآمد کسب کنند. همچنین قدرت‌آپ‌های تصادفی وجود خواهد داشت که بازیکنان می‌توانند برای چند برابر کردن درآمدشان جمع‌آوری کنند.

به‌عنوان بخشی از تلاش‌های جامعه و علاوه بر کسب درآمد از طریق گیم‌پلی معمولی، بازیکنان می‌توانند با شرکت در رقابت‌های روزانه که در آن سه بازیکن تأثیرگذار، جوایزی دریافت می‌کنند، توکن‌های بیشتری کسب کنند. برای شیرین کردن این فرصت، بازیکنان همچنین می توانند NFT جمع آوری کنند تا شانس خود را برای برنده شدن در مسابقه روزانه افزایش دهند. قبل از عرضه نهایی، Mononoke Inu پیش‌نمایش‌های اولیه بازی را برای اعضای انجمن منتشر می‌کند تا نظرات خود را در انتشار نهایی ارائه کنند.

رهبر روشن

اگرچه این یکی از بیش از 80 سکه Inu است که در CoinMarketCap فهرست شده است، Mononoke Inu به وضوح در بین توکن‌های Inu و میم کوین‌ها پیشتاز است. از طریق مشارکت جامعه، طرح Mononoke Inu برای مشارکت عمومی و شفافیت عمومی این پتانسیل را دارد که جامعه DeFi را به صورت دسته جمعی وارد کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر