اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در حال حاضر در یک مقطع حساس و با پیش‌بینی یک شکست احتمالی آماده شده است.

تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال Jelle اخیراً اشاره کرده است که اتریوم در حال نزدیک شدن به پایان یک الگوی نزولی است، وضعیتی که اغلب به عنوان سیگنال صعودی در تحلیل تکنیکال

خواندن مرتبط

تحلیل بر اساس اندیکاتور و احساسات بازار

Jelle یک الگوی گوه نزولی را در نمودار اتریوم مشاهده کرد، که زمانی که اتریوم اخیراً میانگین متحرک نمایی 100 روزه (EMA) خود را بازپس گرفت، پدیدار شد، پیشرفتی که وضعیت صعودی را بیشتر تقویت می‌کند.

به گفته Jelle، اگر اتریوم بتواند این حرکت را حفظ کند و از مرز بالایی گوه عبور کند، ممکن است سطح 4000 دلار را در نظر بگیرد که یک آستانه “روانی و فنی” قابل توجه است.

پیش بینی این شکست با جریان افزایش یافته است پویایی بازار، جایی که اتریوم کمی بالاتر از 3000 دلار معامله می شود، به ویژه با قیمت 3088 دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می شود.

این دارایی در 24 ساعت گذشته 0.2% افزایش و در مجموع 4.1% در هفته گذشته افزایش داشته است. با این حال، با نگاهی به نمودار قیمت، به نظر می‌رسد اتریوم درست بالای سطح 3000 دلار تثبیت شده است، که نشان‌دهنده ساخت پایه‌ای برای آینده است. حرکت قابل توجهی.

قیمت ETH در نمودار 30 دقیقه ای در حال تثبیت است. منبع: ETH/USDT در TradingView.com

این دوره تثبیت، که اغلب انباشت نامیده می شود، ممکن است تا حد زیادی به دلیل فعالان بازار در انتظار تصمیم آتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد تأیید ETF مورد انتظار اتریوم.

با توجه به اینکه انتظار می رود این اعلان مهم در اواخر هفته پیش بینی شود، به نظر می رسد خریداران و فروشندگان در یک الگوی نگهداری هستند و محتاطانه منتظر اخباری هستند که احتمالاً حرکت های استراتژیک بعدی آنها را تعیین می کند.

تصمیمات نظارتی اتریوم و حدس و گمان بازار

تا کنون، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، موضع محتاطانه ای در مورد ETF نقطه ای اتریوم ابراز کرده است. تخمین زدن تنها 25٪ شانس که ETF نقطه ای تاییدیه دریافت خواهد کرد.

از سوی دیگر، Nate Geraci، رئیس فروشگاه ETF، فاش کرده است که فرآیند تأیید ETF شامل چندین مرحله حیاتی است، از جمله پذیرش هر دو پرونده 19b-4 (تغییر قوانین تبادل) و اظهارات ثبت S-1 (ثبت اولیه). فرم های اوراق بهادار جدید).

خواندن مرتبط

در حالی که خوش‌بینی وجود دارد که پرونده‌های 19b-4 ممکن است تایید شوند، اطمینان کمتری در مورد S-1 وجود دارد. تعامل آهسته SEC با این پرونده ها می تواند نشان دهنده یک دوره بررسی طولانی باشد که ممکن است معرفی ETF های نقطه ای اتریوم را به تاخیر بیندازد.

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر