به گفته کریپتو تونی، تحلیلگر مشهور در حوزه کریپتو، تا کنون، به نظر می رسد اتریوم نشانه هایی از یک روند صعودی قریب الوقوع را نشان می دهد. کریپتو تونی پیشنهاد می کند که سفر اتریوم به سمت حرکت صعودی می تواند آغاز شود اگر با موفقیت موقعیت خود را بالاتر از سطح حیاتی 2130 دلار حفظ کند.

خوشبختانه، این دارایی بالاتر از این سطح قیمت معامله می‌شود و به نظر می‌رسد در حال صعود بیشتر از آن است، با قیمت فعلی معاملاتی آن ۲۲۶۴ دلار در زمان نگارش مقاله.

سطح مهم برای تجمع عمده ETH

علامت قیمت 2130 دلار، همانطور که توسط کریپتو تونی فاش شد، به عنوان یک نقطه محوری برای اتریوم در نظر گرفته می شود، زیرا حفظ این سطح می تواند نشان دهنده «قدرت و ثبات» باشد و زمینه را برای سودهای بیشتر فراهم کند.

این خوش‌بینی در صورتی که اتریوم محدوده بالای ۲۵۰۰ دلار را بازیابی کند، افزایش می‌یابد، سطح قیمتی که کریپتو Tony نشان داد که احساسات صعودی را در بازار اتریوم تقویت می‌کند. قابل توجه است که چشم انداز صعودی کریپتو تونی با احساسات سایر تحلیلگران در جامعه کریپتو همخوانی دارد.

به عنوان مثال، علی چارت، یکی دیگر از تحلیلگران برجسته ارزهای دیجیتال، سطوح قیمتی 3830 دلار و 5100 دلار را به عنوان اهداف اصلی اتریوم شناسایی کرده است. بر اساس باندهای قیمتی از ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV)..

برای زمینه، MVRV یک معیار یا شاخص مهم روی زنجیره است که ارزش بازار یک ارز دیجیتال (سرمایه بازار) را با ارزش تحقق یافته آن مقایسه می‌کند و یک رویکرد جایگزین برای ارزیابی ارزش‌گذاری شبکه با در نظر گرفتن قیمتی که هر واحد آخرین بار در آن جابه‌جا شده است، ارائه می‌دهد.

نسبت MVRV یک شاخص مهم است که می تواند به ویژه برای سنجش ارزش نسبی یک دارایی ارز دیجیتال مانند اتریوم مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که نسبت MVRV بالا باشد، اغلب نشان می دهد که قیمت ارز دیجیتال ممکن است بیش از حد ارزش گذاری شود و زمانی که پایین است، دارایی ممکن است کمتر از ارزش گذاری شده باشد.

طبق نموداری که اخیرا توسط علی چارت در X به اشتراک گذاشته شده است، اتریوم در حال حاضر در مسیر صعودی قرار دارد و باندهای قیمت گذاری مهم بعدی MVRV در 2.4 و 3.2 قرار دارند. این سطوح نشان می دهد که اتریوم ممکن است بیش از حد ارزش گذاری شود، که با اهداف قیمتی Ali برای اتریوم در حدود 3830 دلار و 5100 دلار مرتبط است.

حرکات نهنگ اتریوم از احساسات صعودی حمایت می کند

افزودن به احساسات صعودی است حرکات اخیر نهنگ ها. Spot On Chain دارد افشا شد یک نهنگ اتریوم با نام '0x931' خرید قابل توجهی 21192 ETH به ارزش تقریبی 48 میلیون دلار با میانگین قیمت 2265 دلار انجام داد.

این انباشت اتریوم نشانگر قوی اعتماد به عملکرد آتی اتریوم است، زیرا نهنگ از ژانویه 2023 تقریباً 79500 اتریوم را در اختیار دارد و سود محقق نشده 36.84 میلیون دلاری دارد.

علاوه بر این، داده های زنجیره ای هفته گذشته از Santiment نشان داد که بزرگترین کیف پول های خصوصی اتریوم اکنون دارای رکورد 56.25 میلیون ETH هستند46.8 درصد از کل عرضه در گردش کریپتو را تشکیل می دهد. این غلظت ETH در کیف پول های بزرگ را می توان به عنوان نشانه ای از استراتژی های نگهداری بلندمدت در میان سرمایه گذاران عمده تفسیر کرد.

در میان این تحولات، اتریوم نشانه‌هایی از بهبودی را از اصلاح اخیر خود نشان داده است. با وجود الف هفته افولآلت کوین با حدود 2 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، شروع به نشان دادن یک سیر صعودی کرده و در حدود 2272 دلار معامله می شود.

قیمت اتریوم (ETH) در نمودار 4 ساعته در حال حرکت است. منبع: ETH/USDT در TradingView.com

این بهبود بیشتر توسط a مشهود است افزایش حجم معاملاتکه از پایین ترین سطح 11 میلیارد دلاری دوشنبه گذشته به بیش از 20 میلیارد دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش احتمالی فعالیت خرید است.

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر