را اکوسیستم اتریوم در مسیر ماموریت خود بازگشته است تا اطمینان حاصل کند که اتر پس از افزایش قابل توجهی در نرخ سوختگی، کاهش قیمت دارد. گفته می شود عوامل متعددی در ایجاد این نقطه عطف نقش داشته اند، از جمله خروج داوطلبانه توسط اعتباردهندگان.

بیش از 106000 ETH در 30 روز گذشته سوزانده شده است

مطابق با داده ها از Ultra Sound Money، بیش از 106000 ETH در 30 روز گذشته سوزانده شده است. در همان دوره، فقط بیش از 70000 ETH صادر شده است. این امر باعث کاهش چشمگیر در عرضه اتریوم، با کاهش بیش از 35000 ETH.

این یک پیشرفت خوشایند است، زیرا تفاوت بین نرخ سوخت و انتشار همیشه اینقدر واضح نبوده است. این باعث نگرانی هایی در مورد اینکه آیا ETH واقعاً تورم زا است یا نه، منجر شد. همچنین شروع به به نظر می رسد مانند هارد فورک لندن موثر نبود جلوتر از ادغاماتریوم این ارتقا را در تلاش خود برای کاهش تورم اتریوم معرفی کرد.

سرمایه گذاران ETH مطمئناً از این واقعیت خوشحال می شوید که توکن یک بار دیگر کاهش قیمت پیدا کرده است. چنین توسعه ای می تواند قیمت ETH را به ارتفاعات جدیدی برساند. علاوه بر این، در زمانی رخ می دهد که بازار در حال آماده شدن برای یک روند صعودی قریب الوقوع است. به این ترتیب، این عامل کلان، در کنار سایر عوامل، آن را در خط مقدم قرار می دهد تا یکی از بزرگترین برندگان باشد.

ETH price recovers above $2,200 | Source: ETHUSD on Tradingview.com

عواملی که در وضعیت کاهش قیمت اتریوم نقش داشته اند

آ گزارش توسط Glassnode بینش هایی در مورد اینکه چرا اتریوم بار دیگر دچار کاهش قیمت شده است، ارائه کرد. یکی از آنها این واقعیت است که در هفته‌های اخیر تعداد اعتبارسنجی‌های موجود در هواپیما کاهش یافته است. درعوض، اتریوم تعداد فزاینده ای از تایید کننده ها دارد که از اکوسیستم خارج می شوند. این توسعه در نهایت باعث کندی انتشار ETH شده است.

این روند خروجی ها به طور مشخص از ابتدای اکتبر آغاز شد. به نظر می رسد این زمانی است که سرمایه گذاران واقعاً شروع به استفاده کامل از این کردند ارتقا شانگهای که در ماه آوریل رخ داده بود. قبل از اکتبر، رویداد خروجی گزارش شده است که به طور متوسط ​​309 تایید کننده در روز بوده است. این میزان در ابتدای اکتبر به 1018 اعتبارسنجی در روز افزایش یافت.

در همین حال، گفته می شود که میزان سوختن در این مدت به دلیل فعالیت رو به رشد شبکه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. افزایش استفاده از شبکه منجر به افزایش هزینه گاز شده است. مقدار روزانه کارمزد تراکنش سوزانده شده از طریق پروتکل EIP1559 نیز در نتیجه افزایش یافته است. گزارش شده است که هزینه های انباشته شده بین اکتبر و نوامبر به 5368 ETH رسیده است.

اتریوم در حال حاضر در حال پرواز است، و این می تواند تا حدودی به دلیل وضعیت اخیر آن باشد. بر اساس گزارش، در زمان نگارش این مقاله، توکن کریپتو با قیمتی در حدود 2240 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد رشد داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

تصویر برجسته از کریپتوTV، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر