در شمارش معکوس برای آخرین مهلت برنامه های طولانی مدت انتظار ETF بیت کوین توسط مدیران دارایی های بزرگ در سراسر جهان، پیش بینی ها در مورد میزان تایید به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

منابع داخلی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نشان می دهد که بلومبرگ پیش بینی شانس اولیه 90٪ تأیید اکنون بیش از 99٪ افزایش یافته است.

این پیشرفت هیجان را در اطراف این وسیله سرمایه گذاری که پتانسیلی برای به ارمغان آوردن دارد، افزایش داده است ورودی های قابل توجه سرمایه وارد بازار بیت کوین شود و سود سالانه آن را بیش از 153 درصد تقویت کند.

با فراتر رفتن احتمال تایید ETF بیت کوین از 99%، احساسات بازار افزایش می یابد

اندرو، یک خودی SEC، به اشتراک گذاشت به روز رسانی در X (توئیتر سابق)، بیان می کند که احتمال 99% تایید شدن یک ETF بیت کوین نقطه ای دیگر به اندازه کافی بالا تلقی نمی شود.

این منبع ضمن اذعان به اینکه هیچ چیز قطعی نیست، تاکید کرد که احتمال تایید فعلی از تخمین 99 درصدی هفته قبل فراتر رفته است.

احساسات موجود در بازار به وضوح در حرکت قیمت بیت کوین منعکس می شود، زیرا همچنان به ایجاد اوج های جدید سالانه و نمایش حرکت صعودی تزلزل ناپذیر ادامه می دهد.

بیت کوین که در حال حاضر با قیمت 42900 دلار معامله می شود، اخیراً در روز سه شنبه به اوج سالانه 43400 دلار رسیده است. طی 24 ساعت گذشته، بزرگترین ارز دیجیتال 4 درصد رشد داشته است و در هفت روز گذشته شاهد افزایش چشمگیر بیش از 14 درصدی بوده است.

روند صعودی بیت کوین در نمودار روزانه. منبع: BTCUSDT در TradingView.com

شایان ذکر است که چشم انداز تایید ETF بیت کوین توجه سرمایه گذاران و فعالان صنعت را به خود جلب کرده است. در صورت تایید، ETF ارائه خواهد کرد تنظیم شده و در دسترس است وسیله ای برای سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی، که به طور بالقوه نقدینگی قابل توجهی را به بازار ارزهای دیجیتال می آورد.

افزایش پیش‌بینی‌های تأیید به بیش از 99 درصد، خوش‌بینی را در مورد قریب‌الوقوع بودن این تصمیم مهم تقویت کرده است. در حالی که هیچ چیز نمی تواند تضمین شود، اعتماد فزاینده به تایید ETF بیت کوین و عملکرد قیمتی چشمگیر ارز دیجیتال بر پتانسیل تاثیر مثبت قابل توجهی بر بازار تاکید می کند.

با نزدیک شدن به آخرین مهلت، فعالان بازار مشتاقانه منتظر تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار هستند و یک پتانسیل را پیش بینی می کنند. تغییر دهنده ی بازی برای اکوسیستم بیت کوین و رشد مداوم آن.

BTC با مقاومت بالا در محدوده حیاتی روبرو می شود

تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال Rekt Capital، اقدامات اخیر قیمت بیت کوین را روشن کرده است. با تاکید بر اهمیت سطوح حمایت و مقاومت مهم در محدوده قیمتی خاص.

در اواخر نوامبر، Rekt Capital محدوده ای بین 36120 تا 43200 دلار را شناسایی کرد که اهمیت مرز پایین را برای یک حرکت صعودی بالقوه برجسته کرد.

بیت کوین با موفقیت آزمایش کرد و مرز پایین محدوده را به عنوان پشتیبانی حفظ کرد، که در روزهای اخیر یک رشد قابل توجهی را به همراه داشت. هدف اصلی در حال حاضر، به گفته Rekt، بازبینی مجدد است مرز بالاییهمانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، به عنوان مقاومت بالای 43900 دلاری سیاه شناخته می شود.

بیت کوین ETF
هدف بعدی بیت کوین 43900 دلار است. منبع: خبرنامه Rekt Capital.

Rekt Capital بر اهمیت مقاومت بالای محدوده سیاه به عنوان یک نقطه مرجع حیاتی برای قیمت بیت کوین تاکید می کند. در طول فاز سهموی بازار گاوی 2021، بیت کوین توانست به راحتی از این سطح عبور کند.

در دو نوبت، کریپتوکارنسی از سطح سیاه فراتر رفت، اولین مورد پس از آزمایش مجدد سطح به عنوان یک حمایت جدید، منجر به حرکت صعودی بیشتر شد.

دومین مورد در اواخر سال رخ داد، زمانی که بیت کوین با موفقیت مجدداً سطح سیاه را به عنوان پشتیبانی کوتاه مدت قبل از ادامه صعود خود آزمایش کرد.

با این حال، در اواخر سال 2021، بیت کوین سطح سیاه را به عنوان حمایت از دست داد (اولین دایره قرمز از سمت چپ) و یک شکست جعلی در بالای آن تجربه کرد و متعاقبا وارد یک روند نزولی چند هفته‌ای شد.

Rekt Capital تاکید می‌کند که عملکرد تاریخی بیت‌کوین نشان می‌دهد که ارز دیجیتال باید با موفقیت دوباره سطح سیاه 43900 دلار را به عنوان پشتیبانی برای هموار کردن راه برای حرکت رو به رشد بیشتر آزمایش کند.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر