ارزش بازار میم کوین در حال حاضر بالای 54 میلیارد دلار در روز گذشته نزدیک به 20 درصد افزایش یافته است. این افزایش مشهود است زیرا تقریباً هفت میم کوین در حال حاضر در بین 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار می‌گیرند، که نشانگر تغییر قابل توجهی در علاقه سرمایه‌گذاران به سمت این ارزها است. دارایی های سوداگرانه.

یک بازار اخیر گزارش از جانب سرمایه QCP روشن کرده است روی این پدیده، فاش می کند که چه چیزی باعث افزایش سکه های این الگو می شود.

چه چیزی باعث افزایش موج میم کوین می شود

با توجه به QCP Capital، افزایش قیمت در میم کوین ها را می توان به “جنون خرید سفته بازانه” در جلسه معاملات آسیا نسبت داد. به ویژه، گزارش شرکت نشان می‌دهد که کوین‌های میم رالی توسط FOMO خرده‌فروشی (ترس از دست دادن) هدایت می‌شوند، که نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در پویایی مشارکت در بازار است.

تحلیلگران QCP Capital همچنین افزایش فعالیت خرید اهرمی را مشاهده کردند که به حرکت “قوی” اشاره می کند که به طور بالقوه می تواند در صورت توقف بیت کوین متوقف شود. از بالاترین رکورد خود فراتر رود بر حسب دلار در گزارش بازار آمده است:

آلت‌کوین‌ها، به‌ویژه memecoin‌ها، به شدت در حال افزایش هستند زیرا FOMO خرده‌فروشی در حال حاضر واقعاً شروع به کار کرده است. خریداران اهرمی احتمالاً تا زمانی که به بالاترین حد خود نرسیدیم، تسلیم نخواهند شد.

تاکنون، میم کوین های اصلی مانند Dogecoin، Shiba Inu، PEPE و BONK ثبت نام کرده اند. دستاوردهای عظیم، با افزایش به ترتیب 27، 57، 46 و 68 درصد در 24 ساعت گذشته. این دستاوردها نشان‌دهنده علاقه رو به رشد سرمایه‌گذاران به میم کوین‌ها است و بر روند گسترده‌تر سرمایه‌گذاری خرده‌فروشی که بازار ارزهای دیجیتال را هدایت می‌کند، تاکید می‌کند.

دوج کوین و Shiba Inu، به ویژه، موقعیت خود را در 15 رتبه بندی برتر بازار ارزهای دیجیتال تقویت کرده اند، که نشان دهنده کشش قابل توجهی است که میم کوین ها در بین سرمایه گذاران به دست آورده اند.

مشارکت خرده‌فروشی به رالی کریپتو کمک می‌کند

افزایش ممکوین ها بخشی از روند بزرگتر افزایش مشارکت خرده فروشی در بازار ارزهای دیجیتال است. تحلیلگران از JPMorgan این کار را انجام داده اند مشاهدات را تکرار کرد ساخته شده توسط QCP Capital، با اشاره به اینکه معامله گران خرده فروشی نقش مهمی در رالی بازار ارزهای دیجیتال که در ماه فوریه مشاهده شد، ایفا کرده اند.

مطالعه انجام شده توسط گروه تحقیقاتی JPMorgan، تحت هدایت نیکولاس پانیگیرتزوگلو، مدیر عامل، نقش مهم «سرمایه‌گذاران کوچک»، که معمولاً به عنوان معامله‌گران «مادر و پاپ» شناخته می‌شوند، در هدایت ارزهای دیجیتال برجسته مانند بیت‌کوین برجسته شد. به یک بالاترین دو سال ماه گذشته.

محققان خاطرنشان کردند:

ما متوجه شدیم که انگیزه خرده‌فروشی به کریپتو در ماه فوریه افزایش یافته است، بنابراین احتمالاً مسئول افزایش قوی بازار کریپتو در این ماه است.

در همین حال، طی 24 ساعت گذشته، بیت کوین توانسته است به ارتفاعات جدیدی رسید، بیش از 66000 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش نزدیک به 30 درصدی نسبت به هفته گذشته است. این سیر صعودی در ارزش بازار این دارایی نیز مشهود است که در حال حاضر بیش از 1.2 تریلیون دلار است.

قیمت بیت کوین در نمودار 4 ساعته در حال حرکت است. منبع: BTC/USDT در TradingView.com

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر