سولانا (SOL) به بالاترین حد خود در 22 ماه گذشته رسیده است و 28٪ قابل توجه است. روند صعودی در طول یک ماه گذشته با این حال، میم کوین مبتنی بر Solana، Bonk Inu (BONK)، با عملکرد انفجاری خود در ماه گذشته توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

Bonk Inu بهتر از PEPE عمل می کند

با توجه به CoinGecko داده هاBONK در 7 روز گذشته به روند صعودی خیره کننده 102 درصدی قیمت و افزایش چشمگیر 103 درصدی در ماه گذشته دست یافته است و به قیمت معاملاتی 0.00002510 دلار رسیده و به بالاترین سطح 3 ماهه رسیده است.

علاوه بر این، میم کوین رشد قابل توجهی در ارزش بازار داشته است و به 1.6 میلیارد دلار رسیده و از توکن های معروفی مانند سکه پپه (PEPE) جایگاه شصت و ششم را در بین همه حفظ کند ارزهای ارز دیجیتال شده، نشان دهنده علاقه فزاینده به BONK زیرا بازار ارزهای دیجیتال با احیای احساسات صعودی ناشی از روند صعودی قیمت بیت کوین (BTC) مواجه می شود.

ارزش بازار BONK افزایش یافت. منبع: CoinGecko

انباشته شدن داده ها از شرکت بلاک چین Lookonchain نشان می دهد که علاقه روزافزون به Bonk Inu وجود دارد. علاوه بر افزایش 50 درصدی در یک روز، یک کیف پول دقیقاً قبل از افزایش قیمت، 98 میلیارد BONK (1.54 میلیون دلار) از صرافی متمرکز ارز دیجیتال (CEX) Binance جمع آوری کرد.

بر اساس گزارش Lookonchain، کیف پول SmartMoney در حال حاضر دارای 319.44 میلیارد توکن BONK به ارزش تقریبی 7 میلیون دلار است که از سود 2.9 میلیون دلاری برخوردار است که می‌تواند به افزایش قیمت در 24 ساعت گذشته کمک کند.

بر اساس آخرین به روز رسانی، حجم معاملات Bonk Inu در 24 ساعت گذشته به 794,842,219 دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته 74.30 درصد افزایش قابل توجهی را نشان می دهد. این موج در حجم معاملات نشان‌دهنده افزایش اخیر در فعالیت‌های بازار پیرامون میم کوین است که نشان‌دهنده مشارکت و توجه رو به رشد سرمایه‌گذاران است.

عقب نشینی بالقوه پیش رو؟

از آنجایی که این توکن یکی از بهترین ماه های معاملاتی خود را از زمان راه اندازی خود سپری می کند، تحلیلگر ارز دیجیتال Altcoin Sherpa بیان احساسات مثبت نسبت به Bonk Inu، که پتانسیل آن را برای رشد بیشتر برجسته می کند.

Altcoin Sherpa اظهار داشت که Bonk Inu به دلیل عملکرد ضعیف نسبی آن در مقایسه با سایر میم کوین ها، همراه با یک الگوی روند صعودی قابل توجه، امیدوارکننده به نظر می رسد. تحلیلگر از این که ببیند Bonk Inu اوج های قبلی را هدف قرار داده و سود بیشتری کسب کند، تعجب نمی کند، اگرچه او پیشنهاد کرد که ممکن است یک عقب نشینی بالقوه رخ دهد.

همانطور که تحلیلگر پیشنهاد می کند، سطح قیمت 0.00001940 دلار ممکن است به عنوان یک سطح حمایتی مهم برای توکن BONK در صورت عقب نشینی بالقوه یا اصلاح قیمت عمل کند. این سطح قابل توجه است زیرا به حفظ الگوی روند صعودی فعلی مشاهده شده در نمودار روزانه کمک می کند.

BONK
نمودار روزانه روند صعودی قیمت BONK را نشان می دهد. منبع: BONKUSD در TradingView.com

با این حال، فرض کنید این سطح پشتیبانی نتواند حفظ شود. در این صورت، ممکن است که BONK شاهد کاهش بیشتر قیمت به سمت سطح 0.00001500 دلار باشد، که به عنوان حمایت نهایی قبل از افت احتمالی به 0.00001350 دلار عمل می کند، که مهم برای چشم انداز توکن است، زیرا نشان دهنده آخرین خط دفاعی برای جلوگیری از سقوط است. به طور کامل تشکیل شده است روند نزولی در عملکرد ارز دیجیتال

از سوی دیگر، هنگام تجزیه و تحلیل نمودار BONK/USD 1-W، توجه به این نکته مهم است که هیچ سطح مقاومت برجسته ای وجود ندارد. نمودار بالا خطوط باریکی را نشان می دهد که به نام “فتیله” در بالای کندل های توکن از زمان عرضه آن در 15 دسامبر شناخته می شوند.

این نشان می دهد که هیچ مانع مهمی مانع از رسیدن توکن به بالاترین حد خود یعنی 0.0005487 دلار نمی شود. توانایی حفظ روند صعودی فعلی خود یا تجربه بالقوه احساس صعودی مجدد پس از عقب نشینی، تعیین می کند که آیا BONK می تواند از این بالاترین قبلی پیشی بگیرد یا خیر.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر