از دست دادن روزانه بیت کوین نزدیک به 4 هزار دلار با رسیدن S&P 500 به 69مین بالاترین رکورد تاریخ در سال 2021

یکی از مفسران هشدار می دهد که یک جشن کریسمس برای سهام “مقدار زیادی از ضعف” را پنهان می کند، زیرا احساسات بیت کوین با پاهای خود رای می دهد.

بیت کوین (بیت کوین) در 28 دسامبر نزدیک به 4000 دلار کاهش یافت زیرا بازار یادآوری شدیدی را ارائه داد که روند صعودی باید منتظر بماند.

تحلیلگران بیت کوین به 44000 دلار چشم دوخته اند

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که بیت‌کوین/دلار آمریکا در افتتاحیه روز سه‌شنبه وال استریت در بیت‌استمپ به پایین‌ترین سطح ۴۸۳۳۵ دلاری رسیده است.

این جفت ارز روز قبل از 52000 دلار عبور کرده بود که بالاترین رقم در سه هفته اخیر را نشان می داد، قبل از اینکه فشار فروشندگان جلوی پیشرفت را بگیرد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین 49000 دلار چرخید زیرا معامله گران از فرصت استفاده کردند و دامنه فعال بیت کوین را به مخاطبان یادآوری کردند.

اسکات ملکر “انسان ها در برابر مقاومت خوش بین می شوند. این یک چیز است.” خلاصه شده است.

“هنوز در حال تغییر است. هیچ چیز تغییر نکرده است.”

این سفر 52000 دلاری در واقع نتوانست به هیچ یک از سطوح قیمتی که قبلاً به عنوان نقطه عطف شناسایی شده بود، به ویژه 53000 دلار – ارزش بازار 1 تریلیون دلاری بیت کوین، حمله کند.

در همین حال، تاجر محبوب پنتوشی شناخته شده است 44000 دلار به عنوان یک طبقه بالقوه در صورتی که روند نزولی تسریع شود. بازه‌های زمانی کمی طولانی‌تر بر اساس رفتار اخیر، چشم‌انداز مشابهی را ارائه می‌دهد.

با این حال، در حال زوم کردن، و ملاحظات نزولی در افق وجود داشت. ویلیام کلمنته، تحلیلگر ارشد بینش در Blockware، بلافاصله پس از بالاترین رکورد قدیمی در سال 2017 که منجر به یک سال کامل بازار نزولی شد، یک تکرار بالقوه رفتار را شناسایی کرد.

او می گوید: «روز داوری برای بیت کوین در راه است هشدار داد در نظرات توییتر

نگرانی ها در مورد بازخوانی سهام معجزه آسا وجود دارد

بنابراین، بیت‌کوین در مقایسه با سه‌شنبه کلان، در حالی که S&P 500 به 69مین بالاترین رکورد خود در سال رسید، نشان داد.

مربوط: دارندگان کهنه کار بیت کوین علیرغم افزایش 70 درصدی در سال 2021 همچنان مقادیر کم سابقه بیت کوین را می فروشند.

تقریباً یک رکورد به خودی خود، رونق بازار سهام از قبل در میان کارشناسانی که نگران شکاف بالقوه بین اعداد و واقعیت تجربی بودند، پرها را به هم ریخته بود.

به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، فدرال رزرو ایالات متحده نقش تعیین کننده ای در شکل دادن به جو بازار سال 2022 در مورد عملکرد بیت کوین خواهد داشت.

با این حال، در این بین، BTC/USD با فصل تعطیلات با نقدینگی پایین – و بنابراین بالقوه نوسانات بالا – مواجه است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس