استارتاپ گلف 10.5 میلیون دلار فروش NFT دارد

امتیاز دوره: استارت‌آپ گلف LinksDAO می‌تواند پذیرش DAO را در کلوپ کشوری هدایت کند.

هیچ بخش از اقتصاد یا در واقع زندگی از توکن های غیرقابل تعویض در امان نیست (NFT ها) یا نشانه گذاری. گلف جدیدترین ورزشی است که به لطف تلاش‌های LinksDAO تسلیم جذابیت NFT و دوری از تمرکززدایی شده است.

در کاهش فروش NFT، LinksDAO 10.5 میلیون دلار برای تامین مالی آرزوهای گلف خود جمع آوری کرد. بیش از 9000 “عضویت اوقات فراغت” و “عضویت جهانی” NFT در دریای آزاد پلت فرم، مبادله شده برای اتر (ETH).

به نظر می رسد در حالی که سال 2021 یک سال پر رونق از فعالیت های سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) بود، با ارزش برخی از اوراق بهادار 40 برابر افزایش یافته است، گلف همچنین اکنون باعث پذیرش کریپتو شده است.

با این حال، برخلاف تصاویر میمون های بی حوصله یا جمع آوری کمک های مالی برای مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوریs، NFT های LinksDAO به اجرای یک DAO کمک می کنند، که “شفافیت را در مورد جنبه های خاصی از حاکمیت سازمانی کسب و کار باشگاه بهبود می بخشد.”

در نتیجه، NFT های LinksDAO کارت عضویت در باشگاه های گلف نیستند. آنها کلیدهای دسترسی به جامعه، حکمرانی، و “تنوع وسیعی از امتیازات” هستند. NFTs سرانجام عضویت در اولین باشگاه گلف و اوقات فراغت LinksDAO را باز می کند.

همانطور که انتظار می رفت، فروش NFT صرفاً وسیله ای برای راه اندازی استارت آپ تازه تاسیس است. بالا در لیست اولویت های کسب و کار LinksDAO طرح «شناسایی فهرستی از زمین‌های گلف برای خرید» و توسعه رمز ارزهای ارز دیجیتال‌شده $LINKS. اینها برنامه ها باید در اواسط سال 2022 گرد هم آیند.

مربوط: DAO ها پایه وب 3، اقتصاد خالق و آینده کار هستند

این گروه توسط مایک دوداس، یک چهره آشنا در حوزه کریپتو به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل The Block رهبری می شود. یک ضد بیت کوین پر سر و صدا (بیت کوین) حداکثری، او به رتبه 83 در 100 برتر Cointelegraph تاثیرگذارترین افراد در حوزه ارزهای دیجیتال در سال 2020. توییتر او به معنای «مایک DAOdasاو با The Block، 6th Man Ventures a crypto VC و همچنین Paxos و Venmo مرتبط است.

با وجود رونق عمومی بازار برای DAO، برخی از طرفداران گلف و کلکسیونرهای NFT در مورد مسیر Dudas برای راه اندازی یک شرکت گلف با ایجاد یک DAO سر خود را خاراندند.

دوداس در الف توییت که LinksDAO NFT «مالکیت دارایی را *نمی‌دهد، اما حقوق حاکمیتی را بر روند طراحی باشگاه و امکان خرید عضویت در باشگاه پس از باز شدن را می‌دهد.»



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس