اسلیم شیدی Bored Ape ‘EminApe’ NFT را به قیمت 460 هزار دلار خریداری می کند

Bored Ape NFT یک گردنبند با زنجیر طلا و کلاه خاکی ارتشی را به تصویر می کشد که امینم در زندگی واقعی از آن استفاده می کند و به طور رسمی توسط OpenSea به مجموعه او اضافه شده است.

Marshall Mathers III که بیشتر با نام Eminem شناخته می شود، با خرید یکی از نشانه های غیرقابل تعویض (NFT) Bored Apes به قیمت 462,000 دلار در بازار NFT OpenSea به “Bord Ape Yacht Club” (BAYC) پیوست. میمون بی حوصله امینم یک گردنبند با زنجیر طلا و کلاه خاکی ارتشی را به تصویر می کشد که او در زندگی واقعی بر سر می گذارد و به طور رسمی توسط OpenSea به مجموعه او اضافه شده است.

NFT با نام مستعار “EminApe” توسط GeeGazza با همکاری Bored Ape ساخته شد. این تراکنش توسط آژانس دیجیتال Six انجام شد که قبلاً با افراد مشهور دیگر در بخش NFT از جمله Wu-Tang Clan، Tycho و Galantis کار کرده است.

این اولین بار نیست که امینم روی NFT ها سرمایه گذاری می کند. این خواننده رپ متولد میسوری در حال حاضر دارای چندین NFT OpenSea با دسته “Shady Holdings” است. مجموعه امینم همچنین شامل تعدادی NFT “Lil Baby Doodles X” است که “Ditaggdogg#1″، اثر هنری استنسیل رپر، و “Superlative Apes #3880” یکی از آنهاست.

مربوط: Saxo Bank پیش بینی می کند که پلتفرم های موسیقی NFT در سال 2022 اسپاتیفای را مختل کنند

طبق گزارشات، NFTهای “Bored Ape Yacht Club” در سال 2021 به محبوبیت رسید و بیش از 1 میلیارد دلار حجم تجارت در سراسر جهان ایجاد کرد. دفی لاما.

بازار NFT هر روز پیشرفت می کند و افراد زیادی از جمله ورزشکاران به آن می پیوندند. تعدادی از افراد مشهور به NFT علاقه مند شده اند و پروژه های خود را قبلاً فاش کرده اند. A$AP Rocky، اسنوپ داگ، پادشاهان لئون و The White Stripes از جمله نوازندگانی هستند که این را پذیرفته اند حرکت NFT.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس