السالوادور 20 لایحه برای ارائه چارچوب قانونی برای اوراق قرضه بیت کوین آماده می کند

مجموعه اسکناس ها به دولت السالوادور کمک می کند تا چارچوب قانونی و مالی را برای صدور اوراق قرضه 1 میلیارد دلاری بیت کوین، معروف به اوراق قرضه آتشفشانی، ایجاد کند.

دولت السالوادور به رهبری رئیس جمهور نایب بوکله، با تهیه 20 صورتحساب طراحی شده برای ارائه چارچوب قانونی برای آنها، برنامه های خود را برای انتشار اوراق قرضه بیت کوین ادامه داده است.

الخاندرا زلایا، رئیس خزانه داری این کشور به رسانه های السالوادور گفت ال موندو در 4 ژانویه که صورتحساب مقررات مربوط به انتشار اوراق بهادار به عنوان ارز دیجیتال را پوشش می دهد تا اطمینان حاصل شود قابلیت دوام اوراق قرضه بیت کوین که در نوامبر 2021 پیشنهاد شد. او گفت:

“[This is] برای هر کسی که اوراق قرضه بیت کوین را خریداری می کند، ساختار حقوقی و اطمینان حقوقی ارائه کند.”

با این حال او چارچوب زمانی برای ارائه این قانون به قانونگذاران پیشنهاد نکرد.

1 میلیارد دلاری که برای انتشار اوراق قرضه دنبال می شود برای تامین مالی این اوراق استفاده می شود ابتکار شهر بیت کوین که رئیس جمهور بوکله وعده داده است که “آموزش دیجیتال و فناوری، انرژی زمین گرمایی برای کل شهر، و حمل و نقل عمومی کارآمد و پایدار” را ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های شهر بیت کوین بیت کوین است (بیت کوین) عملیات معدنی که از نیروی زمین گرمایی تولید شده توسط یک آتشفشان برای تامین انرژی سکوهای معدن استفاده می کند – که منجر به لقب “پیوندهای آتشفشانی” می شود. معدن عمل اولین 0.00599179 بیت کوین خود را در 1 اکتبر 2021 استخراج کرد.

وجوه حاصل از انتشار اوراق قرضه همچنین می‌تواند برای پرداخت 800 میلیون دلار انتشار اوراق قرضه یورو که در ژانویه 2023 سررسید می‌شود، استفاده شود. زلایا به ال موندو گفت که کشور باید تامین‌کنندگان مالی پیدا کند تا به تکمیل تعهدات خود برای بازپرداخت اوراق قرضه یورو کمک کنند. از اوراق قرضه بیت کوین یا از «پیشنهادات نهادی از بانک های سرمایه گذاری مختلف»، به جای دیگر انتشار اوراق قرضه یورو.

ما به سادگی می‌توانیم بدون ایجاد یوروباند دیگر در بازار سنتی پرداخت‌ها را انجام دهیم و می‌توانیم اوراق قرضه‌ای را پیدا کنیم که به دلار است و پرداخت را به بیت‌کوین دریافت می‌کند.»

اوراق قرضه یورو ابزار بدهی کشورها برای جمع آوری وجوه به ارزشی غیر از واحد پولی خود است.

Zelaya همچنین نشان داد که علاقه قابل توجهی به اوراق قرضه بیت‌کوین از سوی سرمایه‌گذاران وجود دارد، زیرا قرار گرفتن در معرض BTC و سررسید 10 ساله با بهره 6.5٪ را ارائه می‌کند.

مربوط: رئیس جمهور Bukele رشد بیت کوین تا 100 هزار دلار، پذیرش قانونی بیشتر و موارد دیگر را پیش بینی می کند

با این حال، انتشار اوراق قرضه بیت کوین مانع از مشارکت کشور آمریکای مرکزی در امور مالی سنتی نمی شود. زلایا گفت: ما بازار سنتی را رها نمی کنیم.

شرکای قابل توجه السالوادور در ایجاد اوراق قرضه آتشفشانی شامل توسعه دهنده بلاک چین Blockstream و iFinex است که ارتباط نزدیکی با تتر پایدار (USDT) دارد. انتظار می رود اوراق قرضه در شبکه Liquid Blockstream منتشر شود و توسط iFinex پردازش شود.

پرزیدنت بوکل پیش‌بینی‌های خود در سال 2022 را در تاریخ 2 ژانویه در توییتر منتشر کرد مبنی بر اینکه «شهر بیت کوین ساخت و ساز را آغاز خواهد کرد» و «اوراق قرضه آتشفشانی بیش از حد مجاز خواهد بود».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس