بحث در مورد زمانی که ETF های اتریوم را مشخص کنید به احتمال زیاد شروع به معاملات ادامه داده اند تا گرم شود. این بار، اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ و تحلیلگر بلومبرگ جیمز سیفارت به‌روزرسانی‌هایی را درباره زمان شروع معامله این وجوه به اشتراک گذاشته‌اند.

معاملات ETF های اتریوم را تا 2 جولای آغاز کنید

بالچوناس در X (توئیتر سابق) بیان کرد پست که آنها “تاریخ بیش از یا کمتر” خود را برای راه اندازی ETF های Spot Ethereum به 2 ژوئیه منتقل می کنند. او فاش کرد که آنها شنیده اند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نظرات صادرکنندگان صندوق را در مورد پرونده S-1 مربوطه خود ارسال کرد. گفته می شود که این نظرات “بسیار سبک” هستند و چیز مهمی نیستند، و صادرکنندگان صندوق باید اظهارنامه های ثبت نام اصلاح شده خود را ظرف یک هفته ثبت کنند.

خواندن مرتبط

این تحلیلگر بلومبرگ ادعا کرد که شانس قابل قبولی وجود دارد که SEC این پرونده های S-1 را در هفته آینده موثر اعلام کند و اینکه کمیسیون برای تایید آنها قبل از تعطیلات آخر هفته کار خواهد کرد. او افزود که هر چیزی ممکن است، اما این جدول زمانی است که آنها در حال حاضر با آن کار می کنند.

این تحلیلگران بلومبرگ داشتند قبلا ۴ ژوئیه را به‌عنوان تاریخ بیش از یا کمتر برای راه‌اندازی ETF‌های اسپات اتریوم در نظر بگیرید. بالچوناس تصدیق کرد که تغییر اخیر از 4 به 2 ژوئیه تغییر مهمی نبوده است، اما همچنان قابل توجه است، با توجه به اینکه احساس می شود ممکن است قبل از این نقطه زمان بیشتری طول بکشد. ETF های اتریوم راه اندازی.

او همچنین تصریح کرد که آنها در تاریخ 2 ژوئیه به عنوان تاریخ بیش / کمتر تصمیم گرفتند زیرا این زمانی است که آنها در مورد اینکه آیا پایین تر یا بالاتر بروند بلاتکلیف می مانند. آخرین پیش بینی آنها نیز خبر خوبی است، با توجه به اینکه گری جنسلر، رئیس SEC، با آخرین اظهار نظر خود، جامعه ارزهای دیجیتال را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

در حالی که سخنرانی در کمیته بانکی سنا در 13 ژوئن، Gensler گفت سناتور بیل هگرتی می گوید که پرونده های S-1 برای ETF های Spot Ethereum احتمالا “در طول تابستان امسال” تایید خواهد شد. این بیانیه احتمال عدم تایید این وجوه را تا پایان تابستان که زمانی در شهریور ماه خواهد بود، افزایش داد.

ETF ها را برای رساندن ETH به 10000 دلار تعیین کنید

نقطه ETF های اتریوم انتظار می رود پس از شروع تجارت اتریوم تأثیر زیادی بر قیمت اتریوم داشته باشد. متخصص ارز دیجیتال Ash کریپتو اخیراً اشاره شد که رسیدن اتریوم به 10000 دلار فقط یک “مسئله زمان” است و این سرمایه‌ها قرار است به زودی معاملات خود را آغاز کنند. الجابوم، تحلیلگر ارز دیجیتال همچنین به ETF های Spot Ethereum اشاره کرد و گفت که 10000 دلار برای اتریوم در این چرخه “برنامه ریزی” شده است.

خواندن مرتبط

تحلیلگر کریپتو CrediBULL کریپتو بیان کرد که 10000 دلار حداقل هدف او برای اتریوم در این روند صعودی است و افزود که دومین توکن بزرگ ارز دیجیتال حتی می تواند تا 20000 دلار افزایش یابد زیرا با بهترین بیت کوین در روند صعودی 2017 مطابقت دارد.

قیمت ETH برای حفظ پشتیبانی 3500 دلاری تلاش می کند | منبع: ETHUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته ایجاد شده با Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر