یک تحلیلگر توضیح داده است که اگر یک خوشه حمایتی به حفظ خود ادامه دهد، دوج کوین می تواند بر اساس الگویی که در قیمت آن شکل می گیرد به سمت 0.10 دلار افزایش یابد.

Dogecoin یک سیگنال خرید را در نمودار 3 روزه خود مشاهده کرده است

همانطور که تحلیلگر علی در الف پست در X، یک سیگنال خرید TD-Sequential اخیراً برای DOGE در قیمت 3 روزه آن ظاهر شد. “تام دمارک (TD) ترتیبیدر اینجا به شاخصی در تحلیل تکنیکال اشاره دارد که به مشخص کردن مکان‌های بالا و پایین احتمالی در قیمت هر دارایی کمک می‌کند.

این شاخص از دو فاز تشکیل شده است. اولین مورد به نام “برپایی” فاز، و نه شمع طول دارد. در طول این مرحله، نه شمع با همان قطب شمارش می‌شود و پس از مرحله نهم، می‌توان فرض کرد که دارایی به نقطه برگشت رسیده است.

این که آیا راه‌اندازی سیگنال خرید یا فروش را نشان می‌دهد به طور طبیعی به روند قیمت غالب بستگی دارد. اگر قیمت در طول راه اندازی بالا می رفت (شمع ها سبز بودند)، تکمیل نصب نشان دهنده یک نقطه فروش بالقوه است. به طور مشابه، TD Sequential سیگنال فروش را در حالت مخالف مشخص می کند.

پس از اتمام نصب، مرحله دوم نشانگر، به نام “شمارش معکوس” آغاز می شود. طول این مرحله سیزده شمع است و هنگامی که این شمع ها وارد شدند، می توان بار دیگر در نظر گرفت که دارایی به پایین یا بالا رسیده است.

اکنون، در اینجا نموداری به اشتراک گذاشته شده توسط علی است که تکمیل مرحله راه اندازی TD-Sequential برای قیمت 3 روزه Dogecoin را برجسته می کند:

The TD-Sequential setup that has recently completed for DOGE | Source: @ali_charts on X

نمودار بالا نشان می دهد که قیمت 3 روزه Dogecoin اخیراً راه اندازی TD-Sequential را با شمع های قرمز به پایان رسانده است. این بدان معناست که اندیکاتور سیگنال خرید برای دارایی داده است.

تا کنون، از زمانی که این تنظیمات شکل گرفته است، DOGE دو شمع سبز را در این نمودار ثبت کرده است، به این معنی که قیمت میم کوین واقعاً شاهد تغییر جهت بوده است.

در همین نمودار، تحلیلگر الف را نیز برجسته کرده است حمایت کردن خوشه برای سکه، جایی که برخی از خطوط مهم در اطراف سطح 0.074 دلار همگرا شده اند. علی خاطرنشان می کند که بر اساس این و الگوی TD-Sequential که شکل گرفته است، “تا زمانی که خوشه پشتیبانی 0.074 دلار همچنان پابرجا باشد، DOGE شانس زیادی برای بازگشت به 0.100 دلار یا بالاتر دارد!”

از قیمت لحظه ای فعلی ارز دیجیتال، افزایش احتمالی به این هدف 0.100 دلاری به معنای افزایش حدود 24 درصدی برای دارایی است. اگر DOGE سطح حمایت 0.074 دلار را مجددا آزمایش کند و به این بالاتر بازگردد، سکه بیش از 35 درصد افزایش خواهد یافت.

قیمت DOGE

Dogecoin در سال 2024 با یک سقوط عمیق افتتاح شد و memecoin تاکنون نتوانسته است از آن بازیابی کند، زیرا قیمت آن عمدتاً در تثبیت مانده است. در حال حاضر، DOGE در حدود 0.0804 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت دوج کوین

Looks like the price of the asset hasn't moved much since its plunge a couple of weeks ago | Source: DOGEUSD on TradingView

تصویر برجسته از Kanchanara در Unsplash.com، نمودارها از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر