علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال بینش هایی ارائه کرده است که نشان می دهد حرکت صعودی بیت کوین تازه شروع شده است. بر این اساس، ارز دیجیتالهای پرچمدار هنوز به احتمال زیاد قبل از رسیدن به اوج قیمت، به بالاترین حد خود ادامه خواهد داد. گاو نر قریب الوقوع.

احساسات بازار سودهای بیشتری را برای بیت کوین نشان می دهد

در یک X (توئیتر سابق) پست، مارتینز نشان داد که چگونه دارندگان بلند مدت BTC طی یک دوره صعودی، یک “چرخه احساسات” را طی کنید. این سرمایه گذاران معمولاً شروع می کنند کاپیتولاسیون قبل از «پیشرفت از طریق امید، خوش بینی و باور». این مرحله تسلیم زمانی است که این گاوهای BTC با خرس ها تسلیم می شوند پایین بیت کوین در یک نقطه می آید

این تحلیلگر ارز دیجیتال همچنین خاطرنشان کرد که این دارندگان بیت کوین حتی پس از مرحله باور، “دوره کوتاهی از اضطراب” را تجربه می کنند که منجر به اصلاح قیمت می شود. با این حال، مارتینز اضافه کرد، با این حال، پس از آن، بازار دوباره وارد مرحله ای از باور می شود که نشان دهنده سودهای احتمالی بیشتر در آینده است.

این تحلیلگر کریپتو مدعی است که بازار “به تازگی از یک دوره اضطراب ادغام شده و دوباره وارد مرحله جدیدی از باور شده است.” وی همچنین اظهار داشت که این نشان می دهد که بازار احتمالاً قبل از رسیدن به اوج سرخوشی که مشخصه پایان چرخه صعودی است، شاهد حرکت بیشتری برای بیت کوین خواهد بود.

با توجه به تحلیل مارتینز، هنوز اوج های جدیدی برای BTC وجود دارد. همچنین این احتمال وجود دارد که بیت کوین از بالاترین قیمت خود (ATH) یعنی 68000 دلار فراتر رود. ارز دیجیتال به طور مداوم وجود دارد از ATH قبلی خود پیشی گرفت در هر دویدن گاو نر جالب اینجاست که این همیشه ماه ها بعد از این اتفاق می افتد نصف شدن بیت کوین اتفاق میافتد.

به همین دلیل جای تعجب نیست که نصف شدن مجدد BTC انجام شود پیش بینی کرد رویدادی باشد که مسابقه گاو نر بعدی را به طور کامل آغاز کند.

انتظار می رود بیت کوین شاهد هجوم سرمایه گذاران جدید باشد

در یک بعدی پست X، علی مارتینز چگونگی را برجسته کرد بیت کوین به دور از به دست آوردن اوج محبوبیت در میان مردم است. این بر اساس یک متریک Google Search Trends است که نشان می دهد اصطلاحی مانند بیت کوین چقدر محبوب است. در حال حاضر، گفته می شود که BTC دارای امتیاز 18 است، به این معنی که حتی به «محبوبیت متوسط» هم نرسیده است.

پوشش نقره ای در این داده ها این است که نشان می دهد بیت کوین چقدر سرمایه گذاران بیشتری را در روند صعودی بعدی می بیند. علاوه بر این، معرفی ETF های بیت کوین نقطه ای اعتقاد بر این است که زمان بندی عالی است زیرا این وجوه می تواند به ورود نسل بعدی دارندگان بیت کوین به فضای کریپتو کمک کند.

هنگامی که این سرمایه گذاران به ارز دیجیتالهای پرچمدار علاقه مند شوند، یک موتور جستجو مانند گوگل نیز می تواند نقشی ایفا کند. خوشبختانه، پلت فرم قبلاً برکت داشته است تبلیغات وجوه مرتبط با ارز دیجیتال، به این معنی که سرمایه گذاری برای این کاربران در زمان فرا رسیدن زمان آسان خواهد بود.

در زمان نگارش این مقاله، BTC در حدود 51400 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

روند قیمت بیت کوین در نمودار روزانه به سمت صعودی می رود. منبع: BTCUSDT در Tradingview

تصویر جلد از Dall-E، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر