Nakamoto Games پیش‌نمایش پنهانی از بازی سه بعدی چندنفره Escape را ارائه می‌کند.

پلتفرم بازی برای کسب درآمد بازی های ناکاموتو به عموم عرضه کرده است یک پیش نمایش یواشکی سال 2022 چگونه خواهد بود این سازنده بازی‌های پیشرفته نگاهی اجمالی به Escape – که در راه است، انداخته است بازی استراتژی سه بعدی چند نفره. در پیش نمایش نشان می‌دهد که گیمرها می‌توانند عمیقاً وارد یک محیط سه بعدی شگفت‌انگیز شوند و با حل پازل‌ها برای کسب امتیازات عالی رقابت کنند.

بازی سه بعدی چند نفره به طور کامل توسط تیم Nakamoto Games ساخته شده است. تیم بی وقفه برای ماندن در مرز نوآوری در فضای بازی برای کسب درآمد کار کرده است و این از پیش نمایش مشهود است.” تور مدیر عامل ناکاموتو گیمز اظهار داشت.

Escape دارای گرافیک با کیفیت بالا و همچنین گیم پلی عالی و ادغام چند نفره است. تیم Nakamoto Games می گوید این بازی سه بعدی پیشرفته در سه ماهه اول سال 2022 در دسترس خواهد بود.

در اوایل سال جاری Nakamoto Games توکن $NAKA خود را در لیست قرار داد کوکوین. علاوه بر این، این پروژه با موفقیت شبکه اصلی خود و همچنین چندین بازی را روی پلتفرم خود راه اندازی کرد – همه اکنون برای بازی در دسترس هستند. این تیم می‌گوید که بازی استراتژی اکشن سه بعدی داخلی آن‌ها که دارای عملکرد چندنفره است، سطح را بالا می‌برد و به ناکاموتو گیمز به عنوان یکی از رهبران برتر در بخش بازی برای کسب درآمد کمک می‌کند.

اکوسیستم بازی برای کسب درآمد ناکاموتو گیمز فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا در حین بازی ارز دیجیتال کسب کنند و دارای یک محیط تعاملی باورنکردنی است. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان می‌توانند از این پلتفرم برای راه‌اندازی و بازاریابی بازی‌های کسب درآمد خود استفاده کنند. بازدید کنید https://nakamoto.games/ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر