با وجود تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای ETF های Spot Bitcoin، TD Cowen، یک بانک سرمایه گذاری و شرکت خدمات مالی برجسته آمریکایی، تاخیرهای احتمالی در روند تایید ETF های اسپات اتریوم را پیش بینی می کند.

ETF نقطه اتریوم با توقف احتمالی مواجه است

TD Cowen، یک بانک سرمایه گذاری و بخش خدمات مالی TD Securities پیش بینی جسورانه ای را انجام داده است و پیش بینی می کند که SEC آمریکا بعید است که ETF های اسپات اتریوم را قبل از مهلت آن تایید کند. در حال حاضر، SEC موظف است تصمیم نهایی خود را در مورد رد یا پذیرش Ethereum Spot ETF از 23 می تا 7 آگوست 2024 اتخاذ کند.

پیش از این در 10 ژانویه، SEC رسما ETF های Spot Bitcoin را تایید کرد، این انتظار را ایجاد می کند که ETF های نقطه ای ETH از همین روند پیروی کنند. چندین شرکت بزرگ از جمله Ark 21 Shares، VanEck، وفاداری، صخره سیاه، و Hashdex درخواست های خود را برای Spot Ethereum ETF ارسال کرده اند. علاوه بر این، آژانس نظارتی یک مهلت جدید برای ETF Ethereum Spot Grayscale تا 25 ژانویه تعیین کرده است.

پیش‌بینی‌های TD Cowen با رویکرد احتیاطی معمول SEC نسبت به محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با ارزهای دیجیتال همخوانی دارد. بانک سرمایه گذاری فاش کرده است که تنظیم کننده ممکن است تاخیر ETH Spot ETFs تا زمانی که دانش و تجربه کافی را از ETF های بیت کوین اسپات که قبلاً تأیید شده بود، جمع آوری کند. این بانک تخمین می زند که اگرچه این تاخیر ممکن است تا 26 ماه طول نکشد، اما احتمالاً پس از انتخابات آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به طور مشابه، اسکات ملکر، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال در ایکس (توئیتر سابق) احتمال تردید کمیسیون SEC برای تایید را برجسته کرده است Ethereum Spot ETFs. ملکر پیش بینی کرد که SEC تمایلی به تایید ETF های اتریوم بدون خارجی ندارد. فشارهای قانونی مشابه مواردی که در طول فرآیند تایید ETF های بیت کوین نقطه ای مشاهده شد.

گری جنسلر قصد ندارد از یک ETF اتریوم اسپات پذیرایی کند مگر اینکه دادگاه آن را به او تحمیل کند. من به شدت شک دارم که به زودی یکی را ببینیم، اما دوست دارم ثابت شود که اشتباه می کند.

ETH price recovers above $2,500 | Source: ETHUSD on Tradingview.com

کلاس قبل از تایید

جی پی مورگانیک شرکت خدمات مالی چندملیتی آمریکایی لایه دیگری از پیچیدگی را در فرآیند تایید ETF های اتریوم اسپات معرفی کرده است. نیکلاوس پانیگیرتزوگلو، مدیر عامل جی پی مورگان اظهار داشت احتمال 50 درصد وجود دارد که SEC ایالات متحده این ETFهای Spot را در مهلت مقرر خود در ماه می تأیید کند.

پانیگیرتزوگلو فاش کرد که SEC قبل از اینکه بتواند مجوز رسمی برای آن را صادر کند باید ETH را به عنوان یک کالا، مشابه بیت کوین طبقه بندی کند. ETF های اتریوم را مشخص کنید.

در مقابل، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، نسبت به تاییدیه های ETF اسپات اتریوم خوشبین تر است. این تحلیلگر احتمال 70 درصدی را فاش کرده است SEC تایید ETH Spot ETFs. بالچوناس قبلا گفته بود که نمی‌توانست سناریویی را تصور کند که در آن SEC ETF‌های Spot Bitcoin را تایید کند و ETFs Spot Bitcoin اتریوم را رد کند.

تصویر برجسته از Tech Cabal، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر