بایننس از کانادا و بحرین چراغ سبز دریافت می کند

در صورت تایید درخواست بحرین، این اولین تاییدیه نظارتی بایننس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد بود.

بایننس سال جدید را با تاییدیه های دو نقطه مختلف جهان جشن می گیرد.

صرافی ارز دیجیتال مجوزی اصولی توسط بانک مرکزی بحرین برای فعالیت به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی ارز دیجیتال در پادشاهی بحرین دریافت کرده است. بر اساس این اعلامیه، تایید اصولی برای اولین بار برای یک نهاد Binance در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است.

در بیانیه ای، مدیر عامل بایننس CZ گفت که تایید رگولاتورهای ملی “برای ایجاد اعتماد در ارز دیجیتال و بلاک چین و کمک به بهبود بیشتر پذیرش انبوه ضروری است.”

به گفته عبدالکریم حاجی، مدیر صدور مجوز در بانک مرکزی کشور، وقتی صحبت از صدور مجوز می شود، «مسئله تشریفات» است. او بحرین را به عنوان مکان ایده آل برای بایننس برای استقرار دفتر مرکزی خود در این منطقه برجسته کرد.

بایننس در اقدامی غافلگیرکننده، یک تامین مالی ارز دیجیتال نیز به دست آورده است مجوز در کانادا، به عنوان بازار سرمایه Binance Canada ثبت شده است. زیرمجموعه جدید صرافی دارایی های دیجیتال، نقل و انتقال پول، ارز خارجی و فعالیت به عنوان یک تجارت خدمات پولی (MSB) را بر عهده خواهد داشت.

CZ مجوز را در توییتر تایید کرد. او گفت که آنها هیجان‌زده هستند که تیم پشتیبانی مشتری خود را به مشتریان و سایر صرافی‌های ارز دیجیتال گسترش دهند.

در 24 دسامبر، صرافی کریپتو از FINTRAC برای مجوز MSB استفاده کرد که در 27 دسامبر تأیید شد. مجوز مالی فعلی صرافی در 31 دسامبر 2024 منقضی می شود.

بحرین، کوچکترین اقتصاد خلیج فارس، پیشرو در بخش دارایی های دیجیتال بوده است. Rain Financial شد اولین پلتفرم دارای مجوز ارز دیجیتال شده در منطقه پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی این کشور برای فعالیت در سال 2019. در ژانویه، مقام پولی بحرین تمدید کرد مجوز برای CoinMENA مستقر در منامه.

تصمیم بایننس نشان دهنده تمرکز فزاینده این شرکت بر منطقه خاورمیانه است. این شرکت به تازگی تبدیل به اولین صرافی کریپتو که به هاب جدید کریپتو ملحق شد توسط Cointelegraph گزارش شده توسط اداره مرکز تجارت جهانی دبی ایجاد شده است.

مربوط: بایننس BNB Auto-Burn را برای جایگزینی پروتکل رایت سه ماهه معرفی می کند

اودیسه نظارتی بایننس در سال 2021 هیجان‌انگیز نبود، زیرا صرافی ارزهای دیجیتال همچنان به کشورهای جدید گسترش می‌یابد و تأییدیه نظارتی مناسب را دریافت می‌کند. در عین حال با انتقادات جدی، تذکرات و جریمه های متعددی از سوی مقامات متعددی مواجه شده است.

اخیرا، بایننس ترکیه 750 هزار دلار جریمه شد توسط هیئت بررسی جرایم مالی (ماساک) به دلیل عدم رعایت الزامات گزارش های نظارت مالی.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس