بایگانی SEC زیرمجموعه ماینینگ ارز دیجیتال شبکه سلسیوس، برنامه هایی را برای IPO پیشنهاد می کند

SEC از شرکت‌ها در ایالات متحده می‌خواهد که ثبت نام S-1 را برای سهام‌هایی که در بورس ملی فهرست می‌شوند، مانند نزدک یا بورس نیویورک، ثبت کنند.

سلسیوس ماینینگ، زیرمجموعه ماینینگ پلتفرم وام‌دهی کریپتو شبکه سلسیوس، اسنادی را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یا SEC ارائه کرده است و برنامه‌هایی را برای عرضه اولیه عمومی پیشنهاد می‌کند.

در اطلاعیه روز دوشنبه، درجه سانتیگراد گفت زیرمجموعه ماینینگ آن پیش نویس بیانیه ثبت نام فرم S-1 را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارسال کرده بود که نشان می دهد شرکت ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه اولیه عمومی باشد. SEC از شرکت‌ها در ایالات متحده می‌خواهد که ثبت نام S-1 را برای سهام‌هایی که باید در بورس ملی، مانند نزدک یا بورس نیویورک ثبت شوند، ثبت کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تصویب IPO ممکن است بین 3 تا 6 ماه طول بکشد، که احتمالاً به این معنی است که سهام ماینینگ سلسیوس می‌تواند تا پایان سال 2022 در ایالات متحده فهرست شود. Coinbase صرافی ارز دیجیتال بیانیه ثبت S-1 خود را به SEC در دسامبر 2020 و سهام COIN خود را فهرست کرد در نزدک تقریباً پنج ماه بعد، در آوریل 2021.

تأسیس شده توسط الکس ماشینسکی در سال 2017، شبکه سلسیوس به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نگهداری ارزهای دیجیتال سود کسب کنند. در ژوئن 2021، این پلتفرم بیش از 200 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد.بیت کوین) زیرساخت های معدن و همچنین موقعیت هایی در Core Scientific، Rhodium Enterprises و Luxor Technologies، بعدا اعلام بازده دوباره توزیع می شود به سپرده گذاران

مربوط: مدیران شبکه سلسیوس شایعات مربوط به ضررهای قابل توجه در میان نوسانات بازار را رد می کنند

طبق وب‌سایت سلسیوس در زمان انتشار، تقریباً 1.7 میلیون نفر از این پلتفرم استفاده می‌کنند که تا 6 می بیش از 16.9 میلیارد دلار دارایی در اختیار دارند. بیش از 20 میلیارد دلار در اختیار دارد در دارایی های تحت مدیریت

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس