بر اساس یک اخیر اعلامیه از پلتفرم بلاک چین Avalanche (AVAX)، گروه بانکی استرالیا و نیوزلند (ANZ) با آزمایشگاه های Chainlink (LINK) همکاری کرده است تا پتانسیل دارایی های دیجیتالی روی زنجیره را برای جابجایی و تسویه حساب جهانی بررسی کند.

با استفاده از Chainlink پروتکل قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای (CCIP)، هدف از این همکاری، اتصال زنجیره‌های بلوکی بهمن و اتریوم (ETH) برای فعال کردن تحویل بدون وقفه در مقابل پرداخت (DvP) دارایی‌های توکن‌شده در سراسر شبکه‌ها با ارزهای متعدد است.

تراکنش دارایی توکن شده در سراسر بهمن و اتریوم با استفاده از Chainlink

ANZ، ارائه‌دهنده محصولات و خدمات بانکی به میلیون‌ها مشتری در نزدیک به 30 بازار، گزارش شده است که رویکردی غیرعادی برای کاوش در دنیای دارایی‌های دیجیتال روی زنجیره اتخاذ کرده است.

با استفاده از CCIP Chainlink، ANZ اعتبارسنجی می کند که چگونه مشتریان می توانند به دارایی های توکن شده دسترسی داشته باشند، تجارت کنند و تسویه کنند. شبکه های متعدد و ارزها با استفاده از تحویل در مقابل پرداخت. هدف این رویکرد بهبود کارایی تسویه و مدیریت ریسک برای دارایی‌های دیجیتالی است که تحت طبقه‌بندی «اوراق بهادار» و معاملات آن‌ها قرار می‌گیرند.

به گفته Avalanche، CCIP Chainlink در انتزاع پیچیدگی‌های جابجایی دارایی‌های توکن‌شده در بلاک‌چین‌های مختلف «مهم» بوده و از تحویل زنجیره‌ای «اتمی» در مقابل تسویه پرداخت تضمین می‌کند.

قابل ذکر است، در این همکاری، ANZ تراکنشی را شبیه‌سازی کرد که در آن مشتری از پورتال خدمات دارایی دیجیتال (DAS) ANZ برای خرید استیبل‌کوین‌های دلار نیوزلند (NZ$DC) توکنیزه‌شده (NZ$DC) در بهمن استفاده کرد.

متعاقباً، مشتری دارایی‌های مبتنی بر طبیعت استرالیایی توکن شده را خریداری کرد توکن های غیر قابل تعویض (NFTs)، در اتریوم به ارزهای پایدار دلار استرالیا (A$DC) صادر شده توسط ANZ توکنیزه می شود.

علاوه بر این، ANZ تبدیل FX بین دو ارز را تسهیل کرد، در حالی که CCIP زیرساخت لازم را برای انتقال توکن ها و داده ها بین اتریوم و آوالانچ فراهم کرد.

ANZ زیرشبکه Evergreen Avalanche را مهار می کند

اعلامیه روز دوشنبه همچنین نشان داد که ANZ از زیرشبکه Avalanche Evergreen برای این پروژه استفاده کرده است. ماشین مجازی اتریوم سازگاری، مجوز، و ویژگی‌های توکن گاز سفارشی (EVM).

زیرشبکه Evergreen به ANZ اجازه داد تا موارد استفاده جدید و مدل های تجاری را با استفاده از شبکه های قابل تنظیم مانند Avalanche بررسی کند.

همکاری ANZ با Chainlink و Avalanche نشان می دهد که چگونه موسسات مالی سنتی استقبال می کنند فناوری بلاک چین برای تقویت بازار سرمایه

در نهایت، Avalanche نشان داد که نتایج اولیه معاملات آزمایشی امیدوارکننده بود و این ابتکار می‌تواند نحوه رویکرد صنعت خدمات مالی به دارایی‌های توکن‌شده را تغییر دهد.

گام‌های بعدی شامل استقرار راه‌حل در شبکه‌های اصلی بلاک چین و گسترش جریان‌های کاری به منظور شامل ارتباط بین شبکه‌های مختلف بلاک چین برای موارد استفاده مختلف است.

آواکس به بالاترین حد 22 ماهه نزدیک می شود

در زمان نگارش این مقاله، توکن آوالانچ AVAX در یک روند صعودی ثابت بوده است که منجر به افزایش قابل توجه بیش از 60 درصدی در 30 روز گذشته شده است. در حال حاضر، این توکن با قیمت 58.31 دلار معامله می‌شود، درست پایین‌تر از بالاترین قیمت 22 ماهه خود یعنی 65 دلار که در روز دوشنبه هجدهم تعیین شده بود.

طی 24 ساعت گذشته، آواکس پس از اعلام همکاری با Chainlink و گروه ANZ، 9 درصد افزایش را تجربه کرد. این افزایش به توکن اجازه داد تا از 55 دلار عبور کند سطح مقاومت. با این حال، انتظار می‌رود که سطح 60 دلار مانع دیگری باشد که می‌تواند منجر به یک دوره تثبیت بین 55 تا 60 دلار در صورت کاهش حرکت صعودی شود.

نمودار روزانه روند صعودی قیمت آواکس را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد. منبع: AVAXUSD در TradingView.com

علاوه بر نشان دادن علاقه به AVAX، حجم معاملات این توکن در 24 ساعت گذشته به 1,135,122,192 دلار رسید که نشان دهنده افزایش قابل توجه 127.20 درصدی نسبت به روز گذشته است.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر