با تشدید شیدایی Bored Ape، حجم معاملات OpenSea NFT افزایش یافت

داده ها نشان می دهد که OpenSea تاکنون بیش از 700 میلیون دلار فروش داشته است و بازار NFT را برای یک ماه رکورد دیگر در مسیر قرار داده است.

حجم معاملات NFT در OpenSea در ماه ژانویه در بحبوحه جنجال های سوداگرانه مجدد در مورد Bored Ape Yacht Club (BAYC) و Mutant Ape Yacht Club (MAYC) آزمایشگاه یوگا افزایش یافته است.

بر اساس داده ها ارسال شده توسط “rchen8” در Dune Analytics، OpenSea از ابتدای سال 2022 بیش از 700 میلیون دلار حجم معاملات ایجاد کرده است که 3 ژانویه با حجم 24 ساعته به ارزش 255.8 میلیون دلار بزرگترین روز سال است.

در حالی که تماشاگران محبوبی مانند وو بلاک چین دارند ادعا کرد داده‌های قبلی ارسال شده توسط rchen8 در Dune Analytics نشان می‌دهد که حجم در 3 ژانویه رکورد بالایی برای OpenSea بوده است.

در دسامبر، حجم ماهانه OpenSea به 3.24 میلیارد دلار رسید و تنها 5.3 درصد کمتر از ATH پلتفرم در ماه آگوست (3.42 میلیارد دلار) بود. با توجه به اینکه بازار NFT در حال حاضر بیش از 700 میلیون دلار حجم معاملات را در چهار روز اول ژانویه انجام داده است، اگر این حرکت در طول این ماه ادامه داشته باشد، ممکن است رکورد بالاترین رکورد به زودی شکسته شود.

شیدایی میمون بی حوصله

عاملی که ممکن است به افزایش حجم OpenSea کمک کند، این است شیدایی اخیر پیرامون BAYC و MAYC NFT به همراه یک سبد از پروژه های دیگر از آزمایشگاه یوگا.

داده ها از CryptoSlam نشان می دهد که MAYC در حال حاضر از نظر حجم هفت روزه در بازارهای ثانویه با 93.2 میلیون دلار رتبه برتر پروژه NFT است و NFT های BAYC با 88.4 میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارند.

مربوط: NFT های Bored Ape Yacht Club به CryptoPunks می رسند، قیمت کف را بالا می برند

در طول 30 روز گذشته، پروژه های MAYC و BAYC هر کدام 189.7 میلیون دلار و 182.6 میلیون دلار درآمد داشته اند که آنها را در رتبه سوم و چهارم بالاترین مجموعه های NFT در زمان نگارش قرار داده است.

از نظر حجم 24 ساعته، MAYC 18.7 میلیون دلار حجم ثانویه به دست آورده است، در حالی که BAYC 14 میلیون دلار تولید کرده است. طبق گزارش OpenSea، قیمت کف فعلی برای NFT های BAYC، 67 اتر (ETH) سنگین است که تقریباً 250,000 دلار ارزش دارد، در حالی که NFT های MAYC در حال حاضر 15.87 ETH یا 59,300 دلار هستند.

در ژانویه تاکنون چندین مورد نمادهای فرهنگ پاپ مانند امینم خواننده رپ، بریتنی اسپیرز، نوازنده، و کمدین دیو چاپل، همگی در این ماه با مبلغ شش رقمی BAYC NFT خریداری کردند.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس