در میان هیجانی که شامل تایید صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) می شود، ماینرهای بیت کوین مشاهده شده‌اند که در حال انجام یک ولگردی و قانونی فروش تهاجمی هستند که جامعه را به تأمل در مورد تأثیر این فروش وا می‌گذارد.

ماینرهای بیت کوین درگیر فروش ولگردی و قانونی هستند

علی مارتینز، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته شده است این اطلاعات را با جامعه در شبکه رسانه های اجتماعی X (توئیتر سابق) منتشر کرده و به “افزایش قابل توجهی در فعالیت فروش” اخیراً توسط استخراج کنندگان بیت کوین اشاره می کند.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط علی، ماینرها حدود 10600 فروخته اند بیت کوین در کمتر از 24 ساعت ارزش این مبلغ در زمان گزارش 455.8 میلیون دلار برآورد شده است.

استخراج کنندگان بیت کوین در حالت فروش | منبع: Ali_charts در X

افزایش اخیر فروش توسط ماینرهای بیت کوین نشان دهنده یک بازار پاسخگو است. علاوه بر این، مقدار قابل توجهی که درگیر شده است نشان دهنده یک توسعه تاثیرگذار در چشم انداز ارزهای دیجیتال است.

دلایل متعددی را می توان در فروش انبوه این ماینرها جستجو کرد. یکی از دلایل بالقوه را می توان به کاهش در نرخ هش بیت کوین، که به طور کلی بر سودآوری ماینرها تأثیر می گذارد.

ماینرهای بیت کوین برای پردازش تراکنش ها باید چندین حدس در مورد یک مسئله ریاضی چالش برانگیز داشته باشند. نرخ هش بیشتر نشان می‌دهد که ماینرها حدس‌های بیشتری را انجام می‌دهند، که نشان‌دهنده تلاش بیشتر برای امنیت شبکه است.

دارایی کریپتو نرخ هش در آخر هفته گذشته شاهد کاهش قابل توجه 25 درصدی بودیم. این موضوع گمانه‌زنی‌هایی را در مورد امنیت شبکه BTC پیش از رویداد مورد انتظار “Halving” افزایش می‌دهد.

بود گزارش شده است که نرخ کل زمان واقعی از تمام استخرهای استخراج از 570 اگزاهش در ثانیه (EH/s) به 425 EH/s کاهش یافت. با این حال، نرخ هش در حال حاضر 550 اگزاهش در ثانیه (EH/s) است.

کاهش به دلیل محدودیت ها رخ داده است قرار داده شده در مورد استفاده مشاغل از برق توسط ERCOT (شورای قابلیت اطمینان الکتریکی تگزاس) به دلیل هوای سرد نامطلوب.

علاقه موسسات به استخراج بیت کوین

شرکت های مالی برتر مدتی است که علاقه خود را به شرکت های استخراج بیت کوین نشان داده اند. موسسات مالی مختلف سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده اند که به صنایع معدنی نیز کمک کرده است.

حتی کسانی که از لحاظ تاریخی با بیت کوین مخالف بوده اند یا با آن خصومت داشته اند، در طول سال 2023 میلیون ها دلار در این صنعت سرمایه گذاری کرده اند.

از آگوست 2023، صخره سیاه سهامدار قابل توجهی در چهار شرکت از پنج شرکت بزرگ معدن بوده است. مدیر دارایی تنها در نیمه دوم سال گذشته سطح مشارکت خود را با این شرکت ها افزایش داد.

تا زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 42710 دلار معامله می شد که نشان دهنده کاهش بیش از 7 درصدی در هفت روز گذشته است. ارزش بازار آن در 24 ساعت گذشته اندکی 0.02٪ افزایش یافته است، در حالی که حجم معاملات آن 17.17٪ کاهش یافته است.

بیت کوین
معامله بیت کوین با قیمت 42730 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار توسط Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر