با وجود تایید شهرداری، مخزن سکه میامی و نیویورک سیتی

به گفته مایکل بلومبرگ که به دو سکه شهری که قبلاً تبلیغ شده بود، می‌گوید: «اگر افراد نتوانند از آن پول در بیاورند، استخراج سکه را متوقف خواهند کرد.

علیرغم تایید عمومی توسط شهرداران مربوطه هر دو شهر، MiamiCoin (MIA) و NewYorkCityCoin (NYC) 90٪ و 80٪ از بالاترین سطح خود سقوط کرده اند.

بر اساس داده‌های CoinGecko، قیمت MIA از زمان ATH 0.055 دلاری آن در 20 سپتامبر 92 درصد کاهش یافته و در زمان نگارش این مقاله به 0.004 دلار رسیده است. در حالی که ارزش نیویورک از زمان بالاترین قیمت 0.006 دلار در 3 مارس 80 درصد کاهش یافته و به 0.0014 دلار معامله می شود.

با سرمایه گذاران در حال سوختن اخیراً در بسیاری از دارایی های کریپتو دیگر، تقاضا برای سکه های MIA و NYC تقریباً به طور کامل کاهش یافته است.

حجم معاملات این دو در 24 ساعت گذشته به ترتیب تنها 70190 دلار و 45663 دلار بوده است. در مقایسه، زمانی که MIA و NYC در سطح ATH بودند، 1.6 میلیون دلار و 260000 دلار از هر جلد 24 جلد تولید کردند.

فرانسیس سوارز شهردار میامی بارها در مورد موارد استفاده بالقوه MIA صحبت کرده است و اخیراً در فوریه اعلام کرد که دولت محلی 5.25 میلیون دلار پرداخت کرد از کیف پول ذخیره خود برای پشتیبانی از برنامه کمک اجاره.

شهر نیویورک شهردار اریک آدامز همچنین در ماه نوامبر با آغوش باز از نیویورک استقبال کرد، پس از این که او اظهار داشت که «خوشحالیم که شما را به خانه جهانی Web3 خوش آمد می‌گوییم! ما روی فناوری و نوآوری برای کمک به پیشبرد شهرمان حساب می کنیم.»

دارایی ها توسط پروژه CityCoins، یک پروتکل مبتنی بر بلاک چین لایه روی Stacks با هدف ارائه راه های جمع آوری کمک های ارز دیجیتال برای دولت های محلی مانند میامی و شهر نیویورک، دو شریک و تنها شریک آن تاکنون.

یک انگیزه مهم – با وجود مناطق خاکستری نظارتی بالقوه – این است که قراردادهای هوشمند CityCoins به طور خودکار 30٪ از تمام پاداش های استخراج را به کیف پول ذخیره شده برای شهر شریک اختصاص می دهد، در حالی که ماینرها 70٪ باقی مانده را دریافت می کنند.

از ژانویه سال جاری، ارزش کیف پول‌های ذخیره میامی و نیویورک سیتی افزایش یافته بود 24.7 میلیون دلار و 30.8 میلیون دلار به ترتیب، طبق گفته آندره سرانو، رهبر جامعه CityCoins، نشان می دهد که در آن زمان تقاضای نسبتاً قوی جامعه برای استخراج دارایی وجود داشته است.

مربوط: شورای شهر می گوید فیلی برای CityCoins آماده است

با این حال، در حالی که دولت‌ها از مشارکت‌ها منتفع شده‌اند، از نظر کاربر/سرمایه‌گذار، به نظر می‌رسد که سهم پاداش‌های استخراج، و بازده فرضی 9 درصدی BTC سالانه از «انباشته کردن» (در اصل قرار دادن) دارایی‌ها در پشته‌ها (STX) است. بلاک چین، به اندازه کافی فریبنده نیست تا تقاضای قوی را افزایش دهد.

مایکل بلومبرگ، محقق فناوری شهری در Cornell Tech، اخیراً پیشنهادی به کوارتز که اگر ابزار اضافی اضافه نشود، سکه ها حتی می توانند برای شهرها بی فایده شوند، اشتهای سرمایه گذاران را جلب می کند:

اگر مردم نتوانند از این سکه کسب درآمد کنند، استخراج سکه را متوقف می‌کنند و تنها راه کسب درآمد از این سکه، متقاعد کردن احمق‌های بزرگ‌تر برای مشارکت است.»

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس