برخی معتقدند MATIC می تواند 1 دلار را در روزها یا هفته های آینده آزمایش کند

  • قیمت چند ضلعی (MATIC) سیر صعودی را تغییر داد.
  • شرایط مشابه قبل باعث شد MATIC به رکورد 3 دلار برسد.
  • اگر MATIC در روزها یا هفته های آینده 1 دلار را آزمایش کند، مایکل ون د پوپ تعجب نمی کند.

2022 سال بدی برای ارز های دیجیتال بوده است، اما قیمت چند ضلعی (MATIC). پس از آزمایش 0.794 دلار به عنوان پشتیبانی موقت در روز سه شنبه، 10 می، مسیر صعودی خود را تغییر داد. بنابراین، قیمت MATIC با 25 درصد افزایش به قیمت 0.99 دلار رسید. این یک روز پس از کاهش 17 درصدی قیمت برای رسیدن به پایین ترین سطح خود از ژوئیه 2021 رخ می دهد.

آزمایش مجدد قبلی سطح 0.787 دلار در جولای 2021 و خط فیب 0.786 (نزدیک به 0.61 دلار) نمودار اصلاحی فیبوناچی که از 0.002 دلار با نوسان پایین به 2.86 نوسان بالا کشیده شده است تا MATIC به رکورد 3 دلار افزایش یابد. تا پایان سال 2021

این می‌تواند مردم را به این باور برساند که اگر تاریخ تکرار شود، ممکن است در روزها یا هفته‌های آینده برای قیمت MATIC اتفاق مشابهی بیفتد.

مایکل ون د پوپ، یک معامله‌گر تمام وقت روزانه/نوسانی ارزهای دیجیتال، با این موافق است و دیروز در توییتی نوشت: «از اینکه MATIC در روزها/هفته‌های آینده 1 دلار را آزمایش کند، اگر BTC 30 هزار دلار را پس بگیرد، تعجب نخواهد کرد.

ممکن است نوری در انتهای تونل برای MATIC وجود داشته باشد زیرا رایان وات، مدیرعامل Polygon، اخیراً اعلام کرد که آنها با Meta برای ایجاد یک شراکت همکاری می کنند. توکن غیرقابل تعویض (NFT) پلتفرم فیس بوک و اینستاگرام تبلیغات پیرامون این پروژه مطمئناً می تواند به MATIC کمک کند تا کف قیمتی قوی تری داشته باشد.

از سوی دیگر، اگر MATIC به عنوان حمایت، میانگین متحرک نمایی 50 هفته ای خود را نزدیک به 1.37 دلار پس نگیرد، خطر ادامه نزولی را تهدید می کند.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر