بررسی سال کریپتو توییتر: 10 توییت تاثیرگذار در سال 2021

توییتر در سال 2021 میزبان فعالیت‌های فراوانی در صنعت کریپتو بود. چند نکته برجسته توییتر کریپتو را در سال بررسی کنید.

یک سال دیگر در صنعت ارزهای دیجیتال آمد و شد و اقیانوسی از پیشرفت‌ها، درام، نوسانات قیمت و نوآوری را پشت سر گذاشت – همه با سرعتی سرسام‌آور حرکت می‌کنند که حتی بری آلن هم به سختی می‌تواند با آن همراه شود. مشابه سال های گذشته، توییتر بار دیگر به عنوان کانون بحث صنعت کریپتو در سال 2021 خدمت کرده است.

در طی 12 ماه گذشته، بیت کوین (بیت کوین) سوار شد یک ترن هوایی قیمتی، توکن های غیرقابل تعویض (NFT) میلیون دلار فروخته شد و دوج کوین (DOGE) رسیده است قیمت های غیر منطقی – و این فقط نوک کوه یخ است. البته توییتر درست در وسط کار نشست و مردم و شرکت‌ها انواع محتوای مرتبط با صنعت را منتشر کردند.

ارائه نگاهی اجمالی به برخی از اقدامات – نوعی کپسول زمانی برای آینده، یا شاید به‌روزرسانی برای افرادی که دور از ضربان قلب صنعت کار می‌کنند – در اینجا 10 توییت قابل توجه مرتبط با صنعت کریپتو از سال 2021 (بدون ترتیب خاصی) آورده شده است. ).

بیت کوین به عنوان پول شناخته شد

در سپتامبر 2020، بیت کوین کلاه جدیدی پیدا کرد و برای اولین بار در تاریخ خود به عنوان یک شکل رسمی ارز به رسمیت شناخته شد. در 7 سپتامبر 2021، السالوادور به طور رسمی BTC را تأسیس کرد به عنوان نوعی پول در کشور

نایب بوکله، رئیس جمهور این کشور نیز درباره بیت کوین توییت کرد چندین بار پس از حرکت

مقررات ارز دیجیتال موضوع داغ در سال 2021 است

سینتیا لومیس، سناتور ایالات متحده، رنگ هایش را نشان داد به عنوان یک طرفدار بخش کریپتو در چندین موقعیت در طول یک سال پر از بحث نظارتی دارایی دیجیتال.

یک نمونه از سال 2021 شامل اقدامات او در مبارزه با مقررات مبهم کریپتو

شهردار میامی به قول خود عمل کرد

فرانسیس سوارز، شهردار میامی، فلوریدا، در اوایل سال 2021 توییتی ارسال کرد و به قصد خود برای فشار دادن ارزهای دیجیتال در شهر اشاره کرد. در طول سال 2021، سوارز ثابت کرد که یک نیروی مثبت برای پذیرش ارز دیجیتال در داخل و خارج از میامی است.

او داد سخنرانی افتتاحیه در بیت کوین 2021 کنفرانسی که در میامی برگزار شد. اونم همینطور برای دریافت بیت کوین ابراز تمایل کرد از جمله برای بخشی از حقوق سالانه خود حرکات پذیرش کریپتو.

فید بیت کوین مایکل سیلر

این توییت خاص از مدیر عامل و بنیانگذار MicroStrategy، Michael Saylor، ممکن است خاص نباشد، اما نشان دهنده طول عمر یکی از تشویق کنندگان جدیدتر بیت کوین است.

مایکل سیلر در سال 2020 وارد قطار بیت کوین شد و تا سال 2021 اشتیاق خود را به این دارایی نشان داد. در سراسر سال 2020 و 2021با سیلر در راس، MicroStrategy جمع آوری شده است توده های بزرگ BTC سیلور نیز شخصا دارد یک کیسه بیت کوین

حساب کاربری شخصی سایلر در توییتر اساساً به جریانی از پست های بیت کوین تبدیل شده است.

ادامه بدبینی پیتر شیف به بیت کوین

توییتی که در زیر از پیتر شیف، یک مدافع طلا نشان داده شده است، به خودی خود اهمیت خاصی ندارد، اما بیشتر نشان دهنده ادامه شیف است. شک و تردید نسبت به بیت کوین. این موقعیتی است که او در سراسر صنعت کریپتو به آن شهرت دارد و موضعی که او در طول سال 2021 ادامه داد – به حدی که حتی پسرش که از حامیان مشتاق بیت کوین است نیز چنین نکرده است. تغییر کرد ذهن شیف ارشد

تاثیر ایلان ماسک

ایلان ماسک بارها در مورد کریپتو توییت کرده است و همینطور است معروف به توجه به Dogecoin (DOGE). در فوریه 2021، تسلا از یک خرید 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین. تسلا همچنین شروع به اجازه بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت کرد.

ماه‌ها بعد در ماه مه، ماسک تصویری را در توییتر منتشر کرد تا توضیح دهد که توقف تسلا در پذیرش پرداخت بیت‌کوین به دلیل نگرانی‌ها در مورد عوارض انرژی سوخت فسیلی بیت‌کوین است. قیمت بیت کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافت تقریباً در زمانی که ماسک این توییت را ارسال کرد.

یک دارایی ارز دیجیتال که مشکلاتی را ایجاد می کند؟

بخش خوبی از سال 2021 شامل بحث در مورد تورم دلار آمریکا است. چاپ پول در ایالات متحده وحشی شده است در دست نیروهای دولتی که تلاش می کنند تا از مشکلات اقتصادی همه گیری کووید-19 کم کنند.

در مقابل، تعداد زیادی از شبکه‌ها در صنعت کریپتو اجازه می‌دهند که دارایی‌ها توسط جامعه اداره شوند. بسته به پروژه، بسیاری از اینها پتانسیل حداکثر عرضه ثابت برای تعداد دارایی های ارز دیجیتال شده را دارند که در گردش آزاد می شوند. توییت کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران شرکت ارز دیجیتال جمینی، نشان می دهد که اگر دلار آمریکا یک دارایی ارز دیجیتال شده بود، چگونه به نظر می رسید.

پاسخ احتمالی جدول زمانی پذیرش

ممکن است سخت باشد که بدانید فناوری یا صنعت جدید در کجای جدول زمانی پذیرش قرار دارد. اگر چه دیدگاه ها در این مورد می تواند بسته به عوامل متعدد متفاوت استتوییت ویلی وو، تحلیلگر در فوریه 2021، یک امکان را در اختیار عموم قرار داد و بیت کوین را با رونق اینترنت مقایسه کرد.

یک نشانه فنی کمتر پذیرش (یا در بالای بازار؟)

دوره 2021 بوده است پر از بازیگران بزرگ جهان جریان اصلی درگیر شدن در صنعت کریپتو به هر شکلی. ریس ویترسپون، بازیگر مشهور، امسال تصمیم گرفت که در حوزه ارز دیجیتال غوطه ور شود و از طریق توییتی به دنیا گفت.

با این حال، در انتهای آخرین بازار صعودی بزرگ صنعت کریپتو قبل از سال 2020/2021، خواننده کیتی پری تصویری از ناخن‌های خود را که با آرم ارزهای دیجیتال روی آن‌ها نقاشی شده بود، نشان داد. اواخر ژانویه 2018 – نزدیک به بالای بازار.

عرصه کریپتو

در صدر فهرست برای سال 2021: زمانی که کریپتو به قدری رایج شد که یک عرصه ورزشی حرفه ای بزرگ تبدیل شد. به نام یک شرکت ارز دیجیتال تغییر نام داد، اما همه این حرکت را دوست نداشتند.

یک سال دیگر، دسته ای دیگر از توییت ها

یک سال دیگر در صنعت همیشه در حال تغییر کریپتو آمده و رفته است، با سال 2021 که ثابت کرد این بخش همچنان عاشق مشارکت در یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جهان است: توییتر.

آیا سال 2022 مشابه خواهد بود؟ یا شاید حتی بهتر؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس