برایان چسکی، مدیرعامل Airbnb اشاره کرد که این شرکت محبوب رزرو خانه مسافرتی ممکن است به زودی بر اساس نظرسنجی اخیر توییتر، پرداخت های ارز دیجیتال شده را بپذیرد.

Chesky می گوید کاربران کریپتو می خواهند

تعداد فزاینده ای از کسب و کارها پرداخت های ارز دیجیتال شده را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. با این حال، برخی از کسب و کارها رویکرد غیرمعمولی را برای پذیرش ارزهای دیجیتال اتخاذ می کنند.

به گفته برایان چسکی، مدیرعامل Airbnb، ویژگی شماره 1ی که کاربران در سال 2022 درخواست می کنند، ویژگی پرداخت هزینه رزرو در ارزهای دیجیتال است.

“اگر Airbnb بتواند چیزی را در سال 2022 راه اندازی کند، چه چیزی است؟” چسکی در آخر هفته توییت کرد.

دو روز بعد، او لیستی از شش پیشنهاد برتر از حدود 4000 پیشنهاد دریافتی را فاش کرد.

نمایشگرهای قیمت شفاف، برنامه وفاداری مهمان، هزینه‌های تمیزکاری به‌روز، اقامت طولانی‌مدت و تخفیف‌های بیشتر، خدمات بهتر به مشتریان، و «فضاهای تجاری (آشپزخانه، کار مشترک)» از دیگر پیشنهادات برتر هستند. مدیرعامل Airbnb به طور خاص تایید کرد که این شرکت به دنبال فضاهای تجاری است و گفت:

“در حال حاضر روی بیشتر کار می کنم، اکنون دیگران را بررسی خواهیم کرد.”

برخی از دولت ها نقل و انتقالات خارجی را ممنوع می کنند یک شخص که کریپتو را پیشنهاد کرد. در نتیجه، او به ارزهای دیجیتال متکی است. “ما در حال بررسی این مورد هستیم.” چسکی پاسخ داد.

در بخش سفر، Airbnb یک بازار آنلاین دارد. طبق وب سایت این شرکت، در حال حاضر بیش از 5.6 میلیون فهرست در سراسر جهان وجود دارد. Airbnb از زمان تأسیس خود در سال 2007 به بیش از 1 میلیارد مشتری خدمات رسانی کرده است و بیش از 4 میلیون میزبان دارایی های خود را در بازار فهرست کرده اند.

در اکثر کشورها، Airbnb ویزا، مسترکارت، امریکن اکسپرس و JCB را به عنوان روش های پرداخت می پذیرد. Apple Pay، Google Pay و Paypal نیز پذیرفته شده‌اند. Airbnb در حال حاضر ارز دیجیتال را به عنوان روش پرداخت نمی پذیرد.

در صورت اجرای توصیه عمومی، Airbnb به صفوف تسلا و AMC، در میان دیگران، در پذیرش ارز دیجیتال به عنوان پرداخت خواهد پیوست.

BTC/USD slumps to $42k. Source: TradingView

مقاله مرتبط | مدیر عامل DCG: درآمدهای بادآورده از سوی Airbnb می تواند بیت کوین را تقویت کند

رقیب Airbnb از قبل وارد کریپتو پرداخت شده است

در حالی که Airbnb به تازگی با پرداخت کریپتو شروع کرده است، DTravel، یک پلتفرم غیرمتمرکز اشتراک‌گذاری خانه، این کار را در سال 2021 ممکن کرد.

این پلتفرم در Travala.com یکپارچه شده است. این توسط کاربرانی که توکن DTravel (TRVL) را نگه می‌دارند، مدیریت می‌شود که توسط Binance پشتیبانی می‌شود.

مشتریان می توانند 250000 خانه را با استفاده از ارز دیجیتال رزرو کنند. با شبکه جهانی 20000 خانه، توکن TRVL را می توان برای رزرو خانه استفاده کرد. توکن TRVL در صرافی هایی مانند MEXC Global، Bybit، Gate و KuCoin فهرست شده است.

Airbnb نیز مدتی است که پرداخت کریپتو را در نظر گرفته است. چسکی با اشاره به اینکه بنیانگذار Coinbase یکی از کارمندان اولیه ما بود، گفت: “ما مدت زیادی است که فضا را دنبال می کنیم.”

مدیر عامل شرکت افزود: «مهم زمانی است که مردم عادی بفهمند که چگونه فناوری جدید زندگی آنها را بهبود بخشیده است، فراتر از هیجان اولیه. “من به ویژه در مورد چندین برنامه کاربردی که مردم عادی می توانند برای بهبود زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنند، مشتاق هستم.”

مقاله مرتبط | پلتفرم اشتراک‌گذاری خانه Dtravel به صفحه راه‌انداز MEXC Global و Bybit می‌رسد

Featured Image from Shutterstock, Charts from TradingView.com



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر