در طول این زمان‌های بی‌سابقه، حقوق حفظ حریم خصوصی داده‌ها و ارزش پولی داده‌های کاربر بارها و بارها در جریان اصلی فرهنگ عمومی برجسته می‌شود، زیرا غول‌های انحصاری داده مانند متا (سابق فیس‌بوک) برای تبدیل شدن به اولین نفری که دسترسی جهان را به فراجهان ارائه می‌کند رقابت می‌کنند. . همه در حالی که از تمام اطلاعات ارزشمندی که در مورد شما دارند به عنوان اهرمی استفاده می کنند تا شما را عمیق تر و عمیق تر به سوراخ خرگوش خود سوق دهند.

جایگزینی برای آن وجود دارد. دیگر متا، آمازون، گوگل و همتایان آنها کنترل کاملی بر داده‌های شما و نحوه کسب درآمد از آنها ندارند.

با تشکر از بنیاد سیروس و راه اندازی از طریق برنامه افزودنی گوگل کروم، مردم در سراسر جهان می توانند داده های خود را برای خود کنترل و کسب درآمد کنند. همه اینها در حالی است که از طریق توکن $CIRUS به صورت کریپتو پرداخت می کنید.

اولین نسخه از برنامه افزودنی فقط آغاز است

اولین نسخه افزونه مرورگر Crius در حال حاضر در فروشگاه وب Chrome موجود است. به اشتراک گذاری داده ها و قابلیت های درآمدزایی اولیه اجازه می دهد. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که به تنظیمات برنامه افزودنی رفته و ویژگی surf n’ gain را فعال کنند و در عین حال به برنامه افزودنی دسترسی به داده های مکان را بدهند. تقریباً همین است.

چرا راه اندازی برنامه افزودنی یک ایده هوشمندانه است و چرا مسئله بزرگ است؟

Cirus قصد دارد در آینده کاربران را از طریق دستگاه Cirus Device توانمند کند، روتری که به شما امکان می دهد داده ها را از تمام دستگاه های دارای اینترنت در خانه، از جمله دستگاه های IoT، جمع آوری و کسب درآمد کنید. اما با توجه به اینکه بسیاری از زنجیره‌های تامین در این زمان‌های همه‌گیر انواع کمبودها را تجربه می‌کنند، راه‌اندازی افزونه مرورگر به تمام دنیا امکان دسترسی به Cirus را می‌دهد بدون اینکه کاربران نگران عوامل خارج از کنترل همه باشند. اکنون کاربران را وارد اکوسیستم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا زودتر از داده‌های خود مالکیت و کسب درآمد کنند.

نسخه بعدی افزونه وب چیزی به نام Data Vault را فعال می کند، ویژگی که امکان کنترل دقیق تری بر اشتراک گذاری داده ها را فراهم می کند. همچنین احتمالاً برای کاربران فایرفاکس و مایکروسافت اج در دسترس خواهد بود، که دسترسی به پلتفرم Cirus را گسترش می‌دهد و مأموریت کلی خود را برای توانمندسازی کاربر با مالکیت داده پیش می‌برد.

سیروس اقتصاد مالکیت را روشن می کند و به کاربران امکان می دهد ارز دیجیتال را به دست آورند

تمرکز بیش از حد ثروت در دست افراد بسیار اندک برای اکثر مردم خوب نیست. همانطور که گفته می شود، “کسی که طلا دارد، قوانین را تعیین می کند.” اگرچه ممکن است جهان در زمان ورود اینترنت برای اولین بار در دهه 1990 متوجه این موضوع نشده باشد، داده ها طلای جدید هستند و آن طلا در دستان تک تک کاربران است. سیروس قرار است آن را از طریق ارز دیجیتال خود پروژه به آنها بدهد. توکن $CIRUS.

مدیر عامل بنیاد سیروس، مایکل لاککو، می‌گوید اقتصاد مالکیت فرا رسیده است و اینجاست که بماند.

زمانی که در دهه 90 شروع به گشت و گذار در وب کردند، یا زمانی که در دهه 2000 شروع به جستجو در سایت ها و برنامه های رسانه های اجتماعی کردند، مردم ایده روشنی نداشتند که از چه چیزی دست می کشیدند. الان اوضاع فرق کرده است. سیروس می‌خواهد کاربران را صاحب داده‌هایشان کند، همانطور که بیت‌کوین به آن‌ها اجازه داد تا بانک خودشان باشند. اطلاعات کاربر دیگر متعلق به چهار یا پنج غول فناوری نیست. در عوض، اکنون متعلق به هر فردی است که در وب گردی می کند.

سیروس مانع مالکیت داده برای ورود به روش های بیشتر از یک را کاهش می دهد

جمع‌آوری و کسب درآمد از داده‌ها با Cirus به آسانی انجام می‌شود. دانلود افزونه وب یک کلیک طول می کشد. پس از فعال شدن، به سادگی در پس‌زمینه قرار می‌گیرد و توکن‌های Cirus کاربر را جدول‌بندی می‌کند. خودشه!

در حالی که سایر پلتفرم‌ها امیدوارند که به نفع پرداخت، تبلیغات روی صفحه نمایش خود را مسدود نکنید، سیروس به شما این فرصت را می‌دهد که ارزش پولی بیشتری را برای انجام کارهایی که قبلا انجام می‌دهید به دست آورید.

نیازی نیست که وب سایت هایی به شما بگویند که تا زمانی که مسدود کردن یا هر چیز دیگری را غیرفعال نکنید، نمی توانید محتوا را مشاهده کنید.

همچنین نیازی به نصب سخت افزار نیست. کاربران می‌توانند فوراً بخشی از Ownership Economy باشند، و با تکامل نسخه‌های بعدی برنامه افزودنی، عملکرد و در نتیجه توانمندسازی کاربران هنگام تعامل با همه چیز سیروس تجربه می‌شود. این واقعاً یک پیشرفت یک مرحله ای برای کریپتو و Web3 است.

بهترین بخش این است که توکن $CIRUS در حال حاضر روی زنجیره هوشمند Binance، Polygon و بلاک چین اتریوم زندگی می‌کند، به این معنی که برای بخش بزرگی از بازار ارز دیجیتال که بیشتر تراکنش‌های خود را در آن اکوسیستم‌ها انجام می‌دهد، قابل دسترسی است. با توجه به اندازه و دامنه ماموریت سیروس، مطمئناً سایر بلاک چین ها نیز میزبان توکن خواهند بود.

مسلح با 58000 فالوور در توییتر، یک چشم انداز روشن، یک تیم مجرب، و یک برنامه افزودنی وب بسیار آسان برای استفاده، Cirus در مورد توانمندسازی کاربران اینترنت در همه جا به روش هایی که غول های داده زمان ما هرگز سرگرم نخواهند شد، جدی است.

زمان آن فرا رسیده است که میلیاردها وبگرد در سراسر جهان آنچه را که اولین دارایی دیجیتالی فناوری بود، پس بگیرند. داده ها.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر