بنیاد VeChain سال 2022 را با یک اعلامیه بزرگ بالقوه آغاز کرده است. از طریق توئیتر رسمی آنها، سازمان اشاره کرد در انتشار احتمالی یک استیبل کوین بومی جدید به نام VeUSD.

مطالب مرتبط | بنیاد VeChain از DEX جدید به اکوسیستم خود استقبال می کند

بنیاد جزئیات کمی در مورد این محصول جدید دارد، اما پیروان خود را اعلام کرد که “چیزی خاص (…) خواهد بود. چیزی که به ما امکان می‌دهد VeChainThor را از راه‌های مختلف به سطح بعدی ببریم.

استیبل کوین VeUSD ابزاری برای «آزاد کردن» قابلیت‌های DeFi برای اکوسیستم VeChain خواهد بود. دارایی دیجیتال، طبق پست رسمی، طبق اصول اصلی این اکوسیستم طراحی شده است: پایداری، تطبیق پذیری، مقیاس پذیری.

به نظر می‌رسید که بلاک چین VeChainThor برای مدتی برای این دوره جدید DeFi آماده شده است. به عنوان NewsBTC گزارش شده است، 3 ماه پیش این شبکه پس از رای جامعه که اجرای Proof-of-Authority (PoA) 2.0 را تایید کرد، ارتقا یافت.

طبق گفته بنیاد VeChain، برای پشتیبانی از «موج جدید پذیرش انبوه بلاک چین»، این به‌روزرسانی قرار بود هرگونه معاوضه در لایه اجماع برای بلاک چین VeChainThor را کاهش دهد. در آن زمان این سازمان گفت:

(…) تیم‌های تحقیق و توسعه VeChain روی ارتقای گسترده بلاک چین VeChainThor به نام SURFACE (PoA 2.0) کار می‌کنند که به معنای رویکردی امن، سازگار با موارد استفاده و نسبتاً بدون چنگال از گسترش زنجیره است.

از این نظر، VeUSD می تواند به یکی از اولین محصولاتی تبدیل شود که از قدرت این بلاک چین پس از به روز رسانی استفاده می کند.

استیبل کوین خود VeChain، مزایای بالقوه و نگرانی ها

جامعه VeChain این اعلامیه را جشن گرفت. اخیراً کاربری به نام «EffortCapital» امکان ایجاد یک استیبل کوین الگوریتمی مانند LUNA با VeThor Energy (VTHO) را به عنوان وثیقه برای بنیاد پیشنهاد کرده است.

بنابراین، ایجاد یک مکانیسم سوزاندن، مشابه آنچه در Terra با ارتقای کلمبوس-5 معرفی شد. این مکانیسم از تقاضای ثابت برای دارایی پایه پشتیبانی می کند و با افزایش ارزش آن کمک می کند.

این ایده مورد توجه سانی لو، مدیر عامل شرکت VeChain قرار گرفت. از طریق توییتر، او از جامعه خواست تا یک طراحی توکنومیک برای توکن بالقوه داشته باشند.

با این حال، همه افراد جامعه با استیبل کوینی که توسط بنیاد اعلام شده موافق نیستند. برخی بر این باورند که VeUSD می تواند پویایی در اکوسیستم را تغییر دهد و جایگزین VTHO شود، ابزاری که برای تقویت تراکنش ها در این بلاک چین استفاده می شود.

دیگران مستقیماً گفتند که بنیاد و بلاک چین “در انجام محصولات اصلی خود شکست خورده اند”. این شبکه در زنجیره های تامین و سایر بخش های شرکتی پیاده سازی شده است، اما به ندرت بر روی توسعه یک اکوسیستم DeFi متمرکز شده است.

همانطور که گفته شد، به نظر می رسد این رویکرد با ارتقاهای جدید، محصولات مرتبط با DeFi و استیبل کوین در حال تغییر است. با وجود مخالفان، به نظر می رسد اکثر کاربران این اعلامیه را صعودی تلقی کرده اند.

مطالب مرتبط | VET خط روند اصلی را می شکند، چرا VeChain می تواند انفجاری عظیم را ببیند

بنیاد در روزهای آینده جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت، تا آن زمان همه چیز به عنوان حدس و گمان باقی می ماند. در زمان انتشار، VET با 0.085 دلار با 1.95 درصد ضرر در روز گذشته معامله می شود.

VET VETUSDT VeChain
VET در نمودار 4 ساعته به سمت نزول معامله می شود. منبع: VETUSDT Tradingview



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر