بنیانگذار Nexo بیت کوین را تا اواسط سال 2022 به 100 هزار دلار هدف قرار داده است

آنتونی ترنچف، یکی از بنیانگذاران Nexo می گوید بیت کوین را حذف نکنید. هر بار که انجام می دهید، به طور قابل توجهی بهتر عمل می کند.

یکی دیگر از پیش بینی های امیدوارکننده قیمت برای گاوهای بیت کوین در سال 2022 ظاهر شد. آنتونی ترنچفبنیانگذار و شریک مدیریت Nexo گفت که بیت کوین می تواند در تابستان به نقطه عطف 100000 دلار برسد در مصاحبه ای با CNBC.

با وجود بیت کوین افتتاح سال با اقدام نزولی قیمت، در حالی که ترس و طمع فهرست مطالب این غول تجاری بلغاری، “ترس شدید” را نشان می دهد، رکورد را ثابت کرد:

هر بار که سرمایه گذاران و جامعه گسترده تر بیت کوین را حذف می کنند، عملکرد قابل توجهی از آن دارد. این مورد در سال 2020 بوده است – زمانی که نزدیک به 1000٪ افزایش یافت و در سال 2021 که در آن 63٪ افزایش یافت. من نسبت به بیت کوین کاملاً خوش بین هستم.»

Nexo به عنوان یکی از بزرگترین موسسات وام دهی جهان در صنعت مالی دیجیتال، از بینش های ارائه شده به 2.5 میلیون نفر مطلع است. کاربران در 200 حوزه قضایی به عنوان یک رقیب برای پلتفرم هایی مانند BlockFi و Celsius، اخیراً به یکی از اولین وام دهندگان ارز دیجیتال تبدیل شده است که به مشتریان اجازه می دهد تا استیبل کوین ها، اتر (Ether) را قرض بگیرند.ETH) و دیگر ارزهای دیجیتال با استفاده از NFT به عنوان وثیقه.

مربوط: براک پیرس و تام لی 200 هزار دلار بیت کوین در سال 2022 انعام می دهند، علیرغم اینکه در سال 2021 امتیاز خود را از دست دادند.

در حالی که Nexo در بازار نزولی سال 2018 جعل شد، ترنچف می‌گوید که دسترسی به «پول ارزان» و موسساتی که کیف‌های خود را با ارزهای دیجیتال پر می‌کنند، بیت‌کوین را از دیوار 100000 دلاری عبور می‌دهد.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد پذیرش نهادی در حال شکل گیری است. ماه گذشته، Fidelity Investments با Nexo برای ارائه خدمات نگهبانی کریپتو شریک شد. محصولات و خدمات وام دهی برای سرمایه گذاران نهادی. دیروز، سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX (که فقط ذکر شده توکن NEXO در مبادله خود)، گفت که وضوح نظارتی خواهد بود “خیلی به پذیرش نهادی کمک کنید.”

در اشاره به پذیرش بیشتر بیت کوین در کشورهای در حال توسعه، ترنچف به این نتیجه رسید که «آمریکای لاتین فرزند پوستر» برای موارد استفاده از ارزهای دیجیتال است. او به شوخی گفت: “همه آنها (کشورها) می توانند نامزدهای بالقوه ای برای پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان ارز قانونی باشند.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس