بیت کوین به زیر 47 هزار دلار سقوط کرد زیرا افزایش دلار آمریکا عملکرد قیمت بیت کوین را کاهش داد

برای بیت‌کوین در بازه‌های زمانی کوتاه چندان عالی به نظر نمی‌رسد و اتریوم در عوض به یک شرط‌بندی محبوب تبدیل می‌شود.

بیت کوین (بیت کوین) در 3 ژانویه از 47000 دلار عبور کرد، زیرا اولین روزهای معاملاتی وال استریت در سال 2022 با شروع متوسطی شروع شد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

اتریوم توجهات را می دزدد

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD با شروع هفته در محدوده باریکی عمل می کند و معامله گران بر سر نتایج کوتاه مدت تقسیم می شوند.

حساب محبوب توییتر گلکسی: «فقط زمان زیادی است که بیت‌کوین شکسته شود، و هر چه بیشتر طول بکشد، پمپاژ آن سخت‌تر می‌شود. خلاصه شده است.

“Q1 فقط بالا است. شما ابتدا آن را اینجا شنیدید.”

با این حال، چنین خوشبینی به دور از جهانی بود. برای مایکل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، زمان آن فرا رسیده بود که آلت کوین ها را بیشتر از بیت کوین بررسی کنیم.

او گفت: «پرش خوب از اتریوم و من فکر می‌کنم این یکی به پایان رسیده است». گفت در مورد وضعیت ETH/USD دوشنبه.

“هنوز به تایید اضافی نیاز دارد، اما در این مرحله قدرت بیشتری نسبت به بیت کوین نشان می دهد. تایید نهایی بالای 4100 دلار.”

ETH/USD در زمان نگارش این مقاله در 24 ساعت بیش از 2 درصد افزایش یافت، در حالی که BTC/USD برعکس تمایلی به مقابله با بالاترین قیمت های روزانه نشان نداد.

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

در بازارهای کلان، S&P 500 در بازار باز وال استریت با پیش بینی هایی مبنی بر اینکه نیمه اول سال به لطف چشم انداز افزایش نرخ بهره مهم، امتیاز بیشتری برای سهام در سراسر جهان خواهد بود، افزایش یافت.

در همین حال، دلار آمریکا روز دوشنبه شاهد افزایش ناگهانی بود و شاخص ارز دلار آمریکا (DXY) به سرعت افزایش یافت – طبق معمول، به ضرر بیت کوین.

نمودار شمعی 1 ساعته شاخص ارز دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

هرگز به واگرایی نزولی اهمیت ندهید

در همین حال، در میان تحلیلگران متمرکز بر بیت کوین، TechDev با این استدلال که شاخص های زنجیره ای از یک تز نزولی پشتیبانی نمی کنند، درخواست هایی را برای رفع نزولی انجام داد.

مربوط: سال نو، همان «ترس شدید» – 5 چیز برای تماشای بیت کوین در این هفته

او در آخر هفته گفت که نگرانی‌ها در مورد شاخص قدرت نسبی (RSI) و میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) در مقایسه با شاخص‌های بنیادی‌تر کمرنگ است که هنوز چشم‌انداز نزولی منتشر نکرده‌اند.

TechDev در شرایطی که میزان اعتماد به نفس بالا باقی مانده بود و فروش رو به کاهش بود، شرکت خوبی داشت.

آلیستر میلن، کارآفرین، می‌گوید: «در صورتی که کسی متوجه نشود، راه زیادی را طی کرده‌ایم که HODL‌های خرده‌فروشی که آخرین خریدار باشند، راه زیادی را طی کرده‌ایم. اضافه.

ما اکنون میلیاردرها، شرکت‌های چندملیتی و کشورهایی داریم که منتظر خرید این کاهش هستند.

آ هجوم تازه برخی از سازمان‌ها برای شروع این ماه آماده هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس