بیت کوین به 42 هزار دلار باز می گردد زیرا شرط بندی ها به دنبال افزایش «فشار کوتاه» برای بیت کوین هستند

به گفته تحلیلگران، دلایل فزاینده ای برای این باور وجود دارد که سودهای غافلگیرکننده، نه ضرر، برای بیت کوین نتیجه مرحله فعلی قیمت بیت کوین خواهد بود.

بیت کوین (بیت کوین) در 11 ژانویه با افزایش انتظارات برای یک “فشار کوتاه” جدید، 42000 دلار را شکست.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

فشار کوتاه مدت “به احتمال منطقی”

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView پس از BTC/USD که از افت روز دوشنبه به 39600 دلار بهبود یافت اولین نقض از 40000 دلار از سپتامبر تاکنون.

در حالی که پیش‌بینی‌های صعودی کوتاه‌مدت به‌طور آشکاری در آن روز وجود نداشت، توجه بر پتانسیل بازارهای مشتقه برای ایجاد یک «فشار کوتاه» دیگر متمرکز شد.

با وجود علاقه باز نزدیک به بالاترین سطح تاریخ، علیرغم رکود و احساسات که به وضوح به نفع نزولی بیشتر است، یک صعود غافلگیرکننده می تواند تأثیر “فشرده کردن” موقعیت های فروش کوتاه و ایجاد آرامش برای گاوها داشته باشد.

به عنوان شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode اشاره شد در آخرین نسخه خبرنامه هفتگی خود، The Week Onchain، چنین رویدادی به تاخیر افتاده است. مدت ها رنج کشیده اند تقریبا به طور مداوم از اوج 69000 دلاری نوامبر در نوامبر، و “فشار” بیشتر زمانی رخ می دهد که بازار کمترین انتظار یک نتیجه خاص را دارد.

محققان پیش‌بینی می‌کنند که معامله‌گران کوتاه‌مدت، که به‌خاطر ریسک فزاینده تنبیه نشده‌اند، ممکن است خود را کاندیدای فشار کوتاه‌مدت ببینند.

گلس‌نود ادامه داد: چنین رویدادی می‌تواند به لطف تقاضای «کم» برای بیت‌کوین نقطه‌ای و اهرم بهره باز آتی که به ۲ درصد ارزش بازار بیت‌کوین نزدیک می‌شود، تقویت شود.

در پایان خبرنامه آمده است: «در کنار شاخص‌های بسیار بیش از حد فروش در فعالیت‌های مخارج زنجیره‌ای، این نشان می‌دهد که یک فشار کوتاه در واقع یک راه‌حل کوتاه‌مدت منطقی برای بازار است.

نمودار مشروح نسبت اهرم بهره باز معاملات آتی بیت کوین. منبع: Glassnode

برای هر کوتاه، یک طولانی وجود دارد

در همین حال، تحلیلگران در نظر گرفتند که جایگزین هایی برای سود باز بالا از طریق یک گام دیگر به 30000 دلار حذف شود.

مربوط: «بالاترین پس‌زمینه کلان در 75 سال» – 5 چیز برای تماشای بیت کوین در این هفته

حساب محبوب توییتر Credible کریپتو در آن روز استدلال کرد که علیرغم اینکه هنوز “پاک کردن” علاقه باز اتفاق نیفتاده است، یک حرکت صعودی غافلگیرکننده هنوز می تواند رویدادی باشد که ترکیب بازار را بازنشانی کند.

“اگر حذف اصلی OI که همه به دنبال آن هستند به دلیل فشار به سمت بالا به جای حرکت بیشتر به سمت پایین رخ دهد، چه؟” او سوال کرد در پاسخ به داده های تحلیلگر همکار ویلیام کلمنته.

“در آگوست 21 اتفاق افتاد، زیرا ما از 30 هزار پایین تر خارج شدیم. فکر کنید که ما افراد آزمایشی دوباره آن را می بینیم. خرس ها تلاش می کنند پاک شوند.”

نمودار بهره باز معاملات آتی بیت کوین (Binance). منبع: Coinglass

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، 40000 دلار از یک منطقه قیمت قابل توجه از چندین نقطه در دوازده ماه گذشته.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس