بیت کوین به 47 هزار دلار می رسد زیرا تحلیلگران معتقدند که تثبیت قیمت بیت کوین نمی تواند دوام بیاورد

اجماع بر این باور است که طی هفته‌ها یک فروپاشی افزایش یا کاهش خواهد داشت و هدف آن بین 40000 تا 60000 دلار است.

بیت کوین (بیت کوین) از پایین ترین سطح 45550 دلار در 5 ژانویه بهبود یافت زیرا تحلیلگران صبورانه منتظر “فشردگی” بودند تا نوسانات جدیدی را آغاز کند.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

تحلیلگر چشم انداز “کاهش جعلی” را تا 40000 دلار ارزیابی می کند

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در زمان نگارش بایننس به سطوح روز گذشته نزدیک به 47000 دلار بازگشته است.

ریزش های مکرر نتوانسته بود فعالان بازار را که اکنون به چشم انداز حرکت صعودی یا نزولی ناگهانی در هفته های آینده روی آورده اند، ناآرام کند. آنها روز سه شنبه گفته بودند که نوسانات در زمان نرخ های تامین مالی ثابت و بهره باز بی سابقه در بازارهای مشتقه است. همه به جز یک داده.

ویلیام کلمنته، تحلیلگر، در بخشی از نظرات نمودار باند بولینگر بیت کوین، پیش بینی کرد: “فکر کنید تا پایان ماه وارد یک فشار بی ثباتی می شویم.”

یک شاخص محبوب که کلمنته آن را به عنوان یکی از ابزارهای “مورد علاقه” خود تصدیق کرد، باندهای بولینگر از دو باند انحراف استاندارد در اطراف قیمت لحظه ای بیت کوین برای ارزیابی نوسانات استفاده می کنند. به احتمال زیاد می آید.

BTC/USD با نمودار مشروح باندهای بولینگر. منبع: ویلیام کلمنته/ توییتر

اما سوال این هفته این بود که آیا این حرکت صعودی خواهد بود یا نزولی.

کلمنته در طول بحث در مورد چشم انداز افزود: “اگر ما از اواخر جولای همان تنظیمات را دریافت کنیم و در ابتدا به 40 ثانیه کاهش پیدا کنیم، قطعاً خریدار آنجا خواهم بود.”

یک پست دیگر علت احتمالی افت 45550 دلاری را آشکار کرد – یک معامله گر تلاش ناموفق برای کوتاه کردن سطوح پایین و خرید پس از آن.

نمودار شاخص نوسانات بیت کوین. منبع: Coinglass

شمع شاه ماهی قرمز

کسانی که به دنبال بهبود هستند در عین حال عوامل کلان را برجسته کردند. تورمی که بیش از حد انتظار بود، هنوز به طور کامل توسط بیت کوین واکنش نشان نداده بود.

مربوط: با از سرگیری برداشت های بیت کوین در ژانویه، موجودی مبادلات بیت کوین به پایین ترین سطح تاریخی خود باز می گردد

شرکت بازرگانی QCP Capital در آخرین به روز رسانی خود به مشترکان کانال تلگرام نوشت: از نظر دیدگاه، ما همچنان منتظر یک حرکت صعودی در کوتاه مدت هستیم.

با نگاهی به نرخ تورم سربه سر 10 ساله (که از لحاظ تاریخی همبستگی بالایی با بیت کوین داشته است)، از پایان دسامبر یک واگرایی مادی وجود داشته است… اگر بیت کوین به اینجا برسد، می توانیم شاهد حرکت به سمت 60000 باشیم.

با انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ماه دسامبر، نشانه‌های تورم در هفته آینده منتشر می‌شود.

“هیچ بار وقتی BTC به چرخه صعودی خود پایان داد، هرگز اینگونه به نظر نمی رسید. هرگز، از زمان شروع آن،” یک کهکشان حتی صعودی تر ادامه داد سهشنبه.

همیشه بدون بهبودی زیاد به شدت کاهش می یابد.

گلکسی دوره‌های تثبیت را در طول تاریخ بیت‌کوین دنبال می‌کرد و به این نتیجه رسید که قیمت بالای 69000 دلاری در نوامبر منطقاً نمی‌تواند بالاترین قیمت چند ساله را تشکیل دهد.

او افزود: «ما قبل از حرکت عظیم بعدی به سمت صعود، در یک تحکیم هستیم.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: گلکسی/ توییتر



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس