بیت کوین در حالی که نسخه انحلال ها در ماه مه 2021 به 30 هزار دلار رسیده است، ادامه دارد

داده‌ها نشان می‌دهد که از اوایل دسامبر سال‌هاست که قیمت را پرداخت کرده است، نشانه‌ای که سال گذشته چندین بار با تغییر بازار همراه بود.

بیت کوین (بیت کوین) در هفته های اخیر درد قابل توجهی به گاو نر وارد کرده است، و اکنون، داده های تازه نشان می دهد که چقدر.

در یک توییت در 10 ژانویه، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode فاش کرد که آنهایی که مشتاق بیت کوین بودند، در ماه مه گذشته، زمانی که BTC/USD شروع به کاهش به 30000 دلار کرد، متحمل تکرار شده بودند.

معامله گران طولانی مدت موفق به “گرفتن چاقو” نمی شوند

با توجه به متریک تسلط انحلال طولانی مدت گلاسنود، “اکثریت” انحلال ها در سال جدید شامل طولانی مدت است.

با توجه به خط سیر کلی بیت کوین از اواخر نوامبر، این تعجب آور نیست، اما میزان ضرر چند هفته گذشته را از نظر قیمت لانگ در مقابل کوتاه با ماه می برابری می کند.

محققان اظهار داشتند: تسلط طولانی مدت انحلال بیت کوین به 69 درصد رسیده است، بالاترین سطح از زمان رویداد کاهش اهرم‌زدایی می 2021.

این بدان معناست که اکثر انحلال‌ها در بازارهای آتی طی هفته‌های اخیر، معامله‌گران طولانی مدتی بودند که تلاش می‌کردند چاقو را بگیرند.»

نمودار مشروح تسلط انحلال طولانی مدت بیت کوین. منبع: Glassnode/ توییتر

با نگاهی به داده ها، دوره از اواخر ژوئیه تا اواخر نوامبر شاهد روند مخالف بود، به طوری که افراد کوتاه قد چندین بار قربانی یک گاو نر غیرمنتظره شدند.

پایین آمدن های غیر معمول

در حالی که جهش‌های طولانی مدت انحلال همیشه پایین‌ترین قیمت‌های محلی را نشان نمی‌دهند، اشتها برای چرخش در بازه‌های زمانی کوتاه مدت طولانی است که شنیده می‌شود.

مربوط: «بالاترین پس‌زمینه کلان در 75 سال» – 5 چیز برای تماشای بیت کوین در این هفته

بیت کوین، به عنوان کوین تلگراف گزارش شده است، کاملاً با استانداردهای تاریخی با قیمت های فعلی “بیش فروش” شده است.

بنجامین کاون، تحلیلگر کمیت، گفت: «اگر ما به اینجا جهش کنیم، من متقاعد نشده‌ام که این قیمت‌ها را مجدداً بررسی نخواهیم کرد، اما مقداری تسکین کوتاه‌مدت خوب خواهد بود. توییت کرد شنبه به عنوان بخشی از مشاهدات درون روز.

RSI روزانه نیز از نظر فنی بیش از حد فروخته می شود، 40 تا 42 هزار دلار نیز از نظر تئوری یک منطقه پشتیبانی است.

Cowen در مورد آن نظر می داد شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شدهکه در آخر هفته به پایین‌ترین حد خود یعنی فقط 10/100 رسید، که به معنای “ترس شدید” در میان فعالان بازار است.

چنین وقایعی معمولاً با بهبود قیمت و احساسات دنبال می شود، اما پایین ترین سطح فعلی قیمت ها تلخ است زیرا همان سطح قیمت یک سال پیش با پدیده مخالف همراه بود – 93/100 یا “طمع افراطی”.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس