بیت کوین در کمتر از یک ساعت 1.5 هزار دلار به دست می آورد زیرا قیمت بیت کوین روزهای نزولی را از بین می برد

بیت کوین در نمایش قدرت به بالای 48500 دلار رسید، زیرا بیش از 6 میلیارد دلار گزینه منقضی می شود.

بیت کوین (بیت کوین) در اوایل پایان سال در 31 دسامبر شکوفا شد زیرا یک افزایش صعودی باعث شد BTC/USD دوباره 48000 دلار را پس بگیرد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

انقضای گزینه ها محو می شود

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در روز جمعه به طور ناگهانی بیش از 1500 دلار در یک ساعت افزایش یافت.

این حرکت یک نقطه مقابل با طراوت با روند نزولی چند روزه بود، این حرکت مزه اتفاقاتی را که ممکن است در بازار کریپتوها رخ دهد که در آن نقدینگی در دوره تعطیلات کمتر از حد معمول است، به نمایش گذاشت.

معامله‌گران استدلال کردند که رویداد انقضای گزینه‌های بیت‌کوین در ماه دسامبر، به ارزش تقریباً 6 میلیارد دلار، می‌توانست تسکین فوری را فراهم کند، این اقدام به‌طور سنتی قیمت بیت کوین را از قبل تحت فشار قرار می‌داد.

یک نظرسنجی توسط حساب توییتر @Bitcoin در اوایل ماه دسامبر نشان داد که اکثر شرکت کنندگان انتظار داشتند BTC/USD تا زمان انقضا به بالای 55000 دلار برسد.

نظرسنجی توییتر بیت کوین منبع: توییتر

به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، انتظارات در حال افزایش است که “تغییر” در مالکیت BTC باعث می شود موسسات نقش مهم تری را در ماه آینده ایفا کنند.

پلتفرم تجارت حرفه ای Coinbase Pro شاهد خروج تقریبا 10000 بیت کوین در 24 ساعت قبل از افزایش قیمت بود.

امداد به آلتکوین ها سرازیر می شود

در حالی که نوسانات در بیت کوین وجود نداشت، آلت کوین ها از فرصت استفاده کردند و همین روند را دنبال کردند و برخی از ضررهای هفته را معکوس کردند.

مربوط: فوکرهای کوچک: BCH و BSV توسط قیمت بیت کوین در سال 2021 خرد می شوند

اتر (ETH)، بزرگترین آلتکوین از نظر ارزش بازار، که در زمان نگارش مقاله با حدود 3800 دلار معامله شد، همچنان 7.2 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته و زیر مرز 4000 دلار است.

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، بین 1.5 تا 4 درصد سود در زمان نگارش این مقاله داشتند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس