بیت کوین به سیر نزولی اخیر خود در روز گذشته ادامه داده است زیرا قیمت این دارایی اکنون به زیر 64000 دلار رسیده است. در اینجا پشتیبانی بعدی برای BTC به نظر می رسد.

بیت کوین دارای پشتیبانی قوی در زنجیره بین 61900 تا 63800 دلار است

بر اساس داده های پلتفرم هوش بازار IntoTheBlock، بیت کوین درست بالای یک منطقه بحرانی تقاضای زنجیره ای شناور است. مناطق تقاضا به محدوده قیمتی اطلاق می شود که بسیاری از سرمایه گذاران آخرین بار سکه های خود را در آنجا خریداری کردند.

این محدوده ها را می توان از طریق تحلیل زنجیره ای به عنوان میانگین تعیین کرد مبنای هزینه هر آدرس در شبکه را می توان به راحتی از طریق تاریخچه تراکنش آن محاسبه کرد.

در زیر نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت تحلیلی آمده است که محدوده های قیمتی مختلف نزدیک به قیمت دارایی جاری را بر حسب تقاضای فعلی نشان می دهد.

در نمودار، اندازه نقطه مربوط به تعداد آدرس های خریداری شده در محدوده مربوطه است. به نظر می رسد که بیت کوین در حال حاضر دارای مناطق تقاضای بزرگی است، هم در بالا و هم پایین خود.

طبق داده‌های IntoTheBlock، محدوده پایین‌تر در حال حاضر مبنای هزینه حدود 1.23 میلیون آدرس برای سرمایه‌گذارانی است که 319700 بیت کوین خریداری کرده‌اند. حالا، ارتباط یک منطقه تقاضا مانند این چیست؟

برای هر سرمایه‌گذاری، مبنای هزینه آن‌ها مهم است، بنابراین وقتی قیمت آن را آزمایش می‌کند، ممکن است بیشتر مستعد انجام برخی حرکت‌ها شوند. به طور طبیعی، اگر بسیاری از دارندگان سطح سربه سر خود را در یک محدوده باریک به اشتراک بگذارند، واکنش حاصل از آزمایش مجدد نیز بزرگ خواهد بود.

به همین دلیل، مناطق تقاضای عمده به عنوان سطوح حمایت یا مقاومت مهم برای بیت کوین در نظر گرفته می شوند. مراکز مبتنی بر هزینه بالاتر از قیمت می توانند به عنوان دیوارهای مقاومت عمل کنند، در حالی که مراکز زیر می توانند بالشتک های پشتیبانی را ارائه دهند.

از آنجایی که بیت کوین دقیقاً بالای یک منطقه تقاضای اصلی بین 61900 تا 63800 دلار است. آخرین کاهش، ممکن است محدوده بتواند به دارایی کمک کند تا به a پایین.

در مورد منبع اثر حمایت یا مقاومت ارائه شده توسط این مناطق تقاضا، پاسخ در روانشناسی سرمایه گذار نهفته است. دارندگانی که در حال حاضر زیان دیده اند، ممکن است مشتاقانه منتظر باشند که قیمت به مبنای هزینه آنها برسد تا با سرمایه گذاری اولیه خود خارج شوند.

این فروش که ممکن است پس از آزمایش مجدد سطح سربه سر مشترک بسیاری از سرمایه گذاران ظاهر شود، می تواند مقاومت در برابر بیت کوین ایجاد کند. به طور مشابه، سرمایه‌گذاران زیر می‌توانند با خرید بیشتر به آزمایش مجدد واکنش نشان دهند، زیرا می‌توانند به این افت به‌عنوان یک فرصت افت نگاه کنند و در نتیجه از دارایی حمایت کنند.

اکنون باید دید که آیا منطقه حمایتی بین 61900 تا 63800 دلار به حرکت نزولی اخیر بیت کوین پایان می دهد یا خیر.

قیمت بیت کوین

پس از آخرین کاهش، بیت کوین به تازگی وارد منطقه تقاضای زنجیره ای شده است، زیرا قیمت آن در حال حاضر حدود 63600 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت بیت کوین

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر